Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jednostavan, ali moćan service desk softver.

Iskoristite robusne automatizacije i moćne integracije počevši od danas.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo

Rukovanje korisničkim zahtjevima može biti zahtjevno, posebice ako razgovarate sa svojim korisnicima preko nekoliko kanala. U tom slučaju dobro može doći softver za servisnu službu. On usmjerava svu komunikaciju s korisnicima na jedno mjesto, olašavajući vašem timu da omogući odlično korisničko servisno iskustvo.

LiveAgent je softver za servisnu službu sa svim značajkama koji koristi sustav zaprimanja zahtjeva za podršku u cilju spajanja svih vaših procesa servisne službe. Korištenjem ovog softvera vaš tim može jednostavno surađivati, pratiti korisničke upite i graditi dugotrajne odnose s vašim korisnicima.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Zašto trebate softver za servisnu službu

Najvažniji čimbenik u stvaranju pozitivnog odnosa sa svojim korisnicima je jasna i učinkovita komunikacija. Danas korisnici žele komunicirati s vašim brendom preko svih kanala: ne samo telefona i e-pošte, već čavrljanja uživo, društvenih mreža i SMS poruka. Upravljanje komunikacijom s korisnicima preko svih tih kanala može biti zahtjevno, posebno unutar velikog servisnog tima. E-pošta se može izgubiti, ili pak se osoblje može zbuniti oko istog upita koji je stigao na više kanala.

Softver za servisnu službu kao što je LiveAgent integrira sve te kanale u jedan. Nudi jedinstveno rješenje koje spaja vašu službu za korisnike, čavrljanje uživo, pozivni centar i društvene mreže. Ovo značajno olakšava upravljanje vašom službom za korisnike i omogućava vam da bolje opslužujete svoje korisnike.

Zašto trebate softver za servisnu službu

Softver za servisnu službu nastoji riješti nekoliko uobičajenih problema:

Clock

Zakašnjeli odgovori

Odgovaranje korisnicima pravovremeno i učinkovito još je jedan veliki izazov za suvremeno poslovanje. Odgovori koji kasne mogu jednostavno uništiti vaš ugled kod korisnika.

Union icon

Sigurnost

U svojstvu sustava temeljenog na oblaku, softver za servisnu službu ima mnoštvo korisnih prednosti, uključujući značajno sigurnije sigurnosne mjere. Ovo je zbog toga, umjesto da se podaci pohranjuju na fizičke tvrde diskove, pohranjuju se na internet.

Customers icon

Poteškoće u suradnji

Budući da se komunikacija s korisnicima uobičajeno odvija na velikom broju kanala, osoblju korisničke podrške može biti zahtjevno surađivati. Softver za servisnu službu olakšava zajednički rad jer cijelo osoblje može vidjeti što se točno događa sa svakih zahtjevom.

Dodatni razlozi da počnete koristiti servisnu službu

Bez zajedničkog sustava za upravljanje komunikacijom s korisnicima, vrlo je teško procijeniti koliko dobro opslužujete korisnike. Nadalje, sustav vam omogućava da brzo vidite što radite dobro, a što treba popraviti. 

live chat increase sales

Upravljanje performansama

Pomoću LiveAgent-a možete nadzirati sve poruke koje razmjenjuju vaš tim i korisnici. Možete jednostavno uočiti probleme i nagraditi osoblje koje pruža vašim korisnicima odlučnu uslugu.

Gear

Rješenja za industriju

Softver za servisnu službu idealan je za tvrke svih veličina i djelatnosti. Možete ga koristiti u:

-E-trgovini i uslugama

-putovanju  -smještaju

-marketingu i telekomunikacijama

-zabavnoj industriji

Komunikacijska platforma na više kanala

LiveAgent je softver za servisnu službu na više kanala. Koristi jedinstven sustav zaprimanja zahtjeva za podršku koji prati korisničke upite, bez obzira na to na kojem se komunikacijskom kanalu odvijaju. Ovo omogućava da vas vaši korisnici kontaktiraju na način koji im je najzgodniji te osigurava da vaše osoblje nikada neće pobrkati korisničke zahtjeve. Također omogućava osoblju da se brzo i jednostavno prebacuje među različitim komunikacijskim kanalima kako biste mogli biti u stalnom kontaktu sa svojim korisnicima.

Ako vas vaši korisnici žele kontaktirati preko vašeg pozivnog centra, čavrljanja uživo ili preko e-pošte, LiveAgent ima sve obuhvaćeno. Sadrži čak i društvene mreže kako bi vaše osoblje moglo stalno nadzirati svaki način na koji vaši korisnici kontaktiraju s vašom kompanijom.

undraw online discussion 5wgl
Peter Komornik

LiveAgent spaja odlično čavrljanje uživo, zaprimanje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Napredne značajke

Napravili smo LiveAgent imajući zadovoljstvo korisnika na umu. Softver nudi komplet alata za upravljanje servisnom službom, integriranih u jedno sučelje.

Naš je softver za servisnu službu odlična vrijednost za novac, posebice ako uzmete u obzir drastičan utjecaj koji poboljšano zadovoljstvo korisnika može imati na profitabilnost vašeg brenda.

Close More
man and woman receiving awards

Najbolja vrijednost za vaš novac

Jako smo ponosni na ocjene koje su dali recenzenti našem softveru za servisnu službu. LiveAgent je ocijenilo više recenzenata kao nabolji izbor za servisnu službu nego ijedno drugo rješenje.

Mobilna aplikacija za službu za korisnike

Kada je riječ o softveru za servisnu službu, stalna komunikacija je ključna. LiveAgent omogućava vašem osoblju komunikaciju s vašim korisnicima preko mnogo kanala te preko aplikacija za stolna računala i mobilne uređaje.

Naša dedicirana nativna aplikacija i za Android i iOS besprijekorno se integrira s vašim klijentom za stolno računalo te omogućava opsluživanje vaših korisnika, čak i kada osoblje radi udaljeno.

LiveAgent mobile applications
undraw connected world wuay

U potpunosti višejezičan

Najbolji softver za servisnu službu treba omogućiti komunikaciju s vašim korisnicima na jeziku na kojem se osjećaju najugodnije. LiveAgent nudi višejezičnu podršku za više od 40 jezika.

To znači da vaše osoblje može koristiti svoj materinjski jezik kada odgovara na korisničke upite i zahtjeve te da vaši korisnici mogu zatražiti pomoć na svom jeziku.

Značajke koje trebate

Bez softvera za servisnu službu, upravljanje komunikacijom s korisnicima može biti opterećujuće. LiveAgent je osmišljen da pruži vašoj kompaniji komplet ključnih alata kako bi se pojednostavnili radni tokovi, upravljali višestruki komunikacijski kanali te konačno popravili vaši odnosi s kupcima.

Pomoću LiveAgent-a možete trenutno mijenjati različite oblike komunikacije s korisnicima, da ne izgubite cijelu situaciju iz vida. Možete automatizirati česte zadatke koji oduzimaju puno vremena i prilagoditi doživljaj svoje servisne službe potrebama vašeg sektora stvaranjem jedinstvenih obrazaca za kontakt i nestandardiziranih centara za podršku. No, ovo je tek početak i mi stalno unaprjeđujemo naš softver za servisnu službu. Napravili smo već više od 179 značajki službe za korisnike te više od 40 integracija.

undraw done a34v

Više od 21 000 tvrtki nije u krivu

Jako smo ponosni na to da smo radili s nekima od najvećih kompanija i brendova na svijetu, ali ponosimo se i time da smo pomogli više od 20 000 malih tvrdi da poboljšaju svoje servisne službe.

Pročitajte naše priče o uspjehu i izjave kako biste vidjeti kako LiveAgent vam može pomoći da jednostavnije upravljate svojom servisnom službom.

undraw feeling proud qne1

LiveAgent se prilagođava vašem poslovanju

Najbolji se softver za servisnu službu prilagođava vašem poslovanju, i logično, LiveAgent ima napredne značajke za prilagodbu.

Korištenjem našeg softvera možete napraviti rješenje servisne službe koje je idealno i za vaše korisnike i vaš sektor. Također možete koristiti naš softver za servisnu službu za prilagodbu, izmjenu i povećanje kapaciteta svoje servisne službe u skladu s tim kako kompanija raste.

Što je softver za servisnu službu?

Softver za servisnu službu želi riješiti jedan od najvećih izazova s kojima se tvrtke danas susreću. Kada imate otvoreno tako puno komunikacijskih kanala prema svojim korisnicima, od e-pošte do društvenih mreža, može biti iznimno teško pratiti korisničke upite i zahtjeve.

LiveAgent koristi sustav zaprimanja zahtjeva kako bi spojio svu vašu komunikaciju s korisnicima na jedno mjesto, omogućavajući vašem osoblju da jednostavno upravlja i odgovara vašim cijenjenim korisnicima na nekoliko kanala.

Softver za servisnu službu je obično napravljen kao SaaS – softver kao servis – jer vam ovaj poslovni model nudi maksimalnu količinu fleksibilnosti i prilagodljivosti kada je riječ o upravljanju vašom servisnom službom. Softver ovog tipa također koristi pohranu u oblaku kako bi osigurao da vaše osoblje ima trenutni pristup svih podacima koji su im potrebni kako bi isporučili fantastičnu korisničku podršku.

undraw maintenance cn7j
undraw mobile testing reah

Kako odabrati odgovarajući softver za servisnu službu?

Postoji mnogo različitih softvera za servisnu službu koje možete odabrati, ali nisu svi jednaki. A kada donosite investicijsku odluku za svoje poslovanje, trebate pažljivo razmotriti ključne značajke koje treba imati softver za servisnu službu.

Neki od najvažnijih čimbenika koje treba uzeti u obzir pri odabiru softvera za servisnu službu su raznolikost kanala koje vam taj softver omogućava koristiti, sigurnost softvera te ponuđene značajke.

Usporedba softvera za korisnički uspjeh

Najzad, odabir odgovarajućeg softvera za servisnu službu za vas će ovisiti o sektoru, veličini i konkretnim potrebama vašeg poslovanja.

Imajući to u vidu, napravili smo LiveAgent da bude što je moguće agilniji kako bi omogućio tvrtkama svih veličina i djelatnosti da poboljšaju komunikaciju s korisnicima. Zbog toga LiveAgent koriste neki od najvećih brendova na svijetu i više od 20 000 malih tvrtki vjeruje našem softveru za upravljanje njihovim servisnim službama. 

Close More

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je softver za servisnu službu?

Softver za servisnu službu je softver za upravljanje incidentima koji otkriva i pruža podršku servisnoj službi da pomaže korisnicima s njihovim upitima.

Koje su prednosti softvera za servisnu službu?

Prednosti softvera za servisnu službu su: lak tijek rada za zaposlenike, poboljšano korisničko iskustvo i učinkovito vrijeme odgovora.

Koja je razlika između službe za korisnike i servisne službe?

Služba za korisnike i servisna služba često se koriste naizmjenično. No, postoji sitna razlika. Oba, i služba za korisnike i servisna služba usredotočeni su na upravljanje IT incidentima. Ali glavna je razlika što servisna služba ima više alata za vaše agente, kao što su Baza znanja i alati za izvještavanje.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo