Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Softver koji se koristi za rad na daljinu vam omogućava da istovremeno surađujete sa svojim timom i opslužujete svoje korisnike. Odgovarajući softver za podršku na daljinu mora imati funkcionalnosti koje vam pomažu da komunicirate sa svojim kolegama i korisnicima preko više kanala, automatizirate tijek rada, pratite količinu obavljenog posla te vam pomaže da napravite sveobuhvatne izvještaje.
Prema godišnjem istraživanju FlexJob, 65 % ispitanika je produktivnije u svojem kućnom uredu nego na tradicionalnom radnom mjestu zbog manje ometanja i prekidanja.
Prema istraživanju Amerisleep, za 57 % radnika na daljinu je veća šansa da će biti zadovoljni svojim poslom u odnosu na prosječnog Amerikanca.
Istraživanje Amerislee također je pokazalo da je gotovo 80 % radnika na daljinu izjavilo da njihova uobičajena razina stresa tijekom radnog tjedna bilo “nisam pod stresom” ili samo “pod umjerenim sam stresom”.
Radnici koji rade na daljinu obično uzimaju manje dana bolovanja. Prema istraživanju o radu na daljinu koje je proveo Indeed, 50 % zaposlenika koji rade na daljinu izjavilo je da je rad od kuće smanjio broj dana bolovanja i 56 % da je smanjilo njihovu odsutnost.
Ako prolazite kroz teško razdoblje zbog koronavirusa, uza vas smo. Nudimo mogućnosti financiranja kupcima koji ne mogu platiti svoju mjesečnu LiveAgent pretplatu. Kontaktirajte nas putem čavrljanja uživo ili na pošaljite e-poruku s opisom svoje situacije i smislit ćemo rješenje zajedno s vama.
Odgovarajući softver za praćenje rada na daljinu omogućit će vam da pratite sve, od statistike korištenja i učinkovitosti agenta do ocjena zadovoljstva korisnika. Napravite sveobuhvatne izvještaje prema vremenu, odjelu, agentu, oznaci ili kanalu. Pročitajte više o analitičkom pregledu.
Softver za upravljanje radom vam treba pomoći pri upravljanju vašim zadacima, radnim opterećenjem i agentima pomoću značajki automatizacije koje dodjeljuju odgovornosti, optimalno radno opterećenje, raspodjeljuju zadatke, otkrivaju preklapanje agenata i ostalo. Pročitajte više o značajki za odgovornost.
Softver za suradnju na daljinu treba podržavati i interne i eksterne glasovne i video pozive. Interni vam pozivi omogućavaju da komunicirate sa svojim kolegama bez potrebe za korištenjem aplikacija treće strane, a eksterni vam pozivi omogućavaju opsluživanje vaših korisnika iz udobnosti svog doma. Pročitajte više o softveru za pozivni centar.
Softver za suradnju na daljinu treba vam omogućiti komunikaciju s vašim korisnicima i kolegama s jedne upravljačke ploče. Iskoristite čavrljanje uživo kako biste pomogli svojim korisnicima u stvarnom vremenu, te iskoristite interno čavrljanje sa svojim kolegama kako biste učinili da timovi koji rade sa softverom na daljinu funkcioniraju. Pročitajte više o live chatu.
LiveAgent je jedinstveno mjesto za sve timove podrške korisnicima koji rade na daljinu.
Pomažemo tvrtkama da rastu i brinu se o svojim korisnicima od 2004. Imamo ono što je potrebno kako bismo podigli vašu korisničku podršku na daljinu na višu razinu.
To je jedinstveno mjesto za sve potrebe korisničke službe, ukljujući sustav zaprimanja zahtjeva za podršku, čavrljanje uživo, pozivni centar i podršku za društvene mreže.
LiveAgent ima najviše rezencija i najbolje ocjene za softversko rješenje za službu za korisnike za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020.
Alat ima više od 180 značajki, više od 40 integracija i gotovo beskonačne mogućnosti prilagodbe vašim potrebama.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Kako biste odredili koji je najbolji softver za udaljenu službu za korisnike za vašu kompaniju, pogledajte platforme s recenzijama, kao što je Capterra. Osim toga, usporedite značajke, cijene i prilagodbe. Odaberite tri najbolja i testirajte njihov probni rok. Svaka renomirana kompanija koja nudi rješenje za korisničku službu to ima.
Softver za podršku na daljinu omogućava vašim agentima da pružaju podršku korisnicima s gotovo bilo kojeg mjesta koje ima samo internetsku vezu. Nadalje, to je centraliziran softver za korisničku službu u kojem možete automatizirati zadatke za agente, analizirati izvještaje i učinkovito odgovarati korisnicima s jednog mjesta.
Pravi softver za korisničku podršku na daljinu prikazuje alate za izvještavanje koji vam omogućavaju da vidite i pratite učinkovitost vaših agenata na dnevnoj bazi, ako trebate.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma