Remote help desk softverlak za korištenje

Otkrijte kako jednostavna može biti suradnja na daljinu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Tražite remote help desk softver?

Rad na daljinu uz pomoć softvera za udaljenu službu za korisnike postaje novo normalno za većinu ljudi diljem svijeta. Čak i prije izbijanja COVID-19, rad na daljinu bio je u usponu.

Poslodavci postaju sve fleksibilniji i jasno im je da su radišni i kvalificirani zaposlenici vrijednost za njihovu kompaniju bez obzira na to odakle rade. Zapravo, prema PRNewswire, 83 % tvrtki uvelo je politiku fleksibilnog radnog mjesta ili ju planiraju usvojiti. Zašto? Čitajte dalje.

real time collaboration - illustration

Što jerRemote help desk softver?

Softver za rad na daljinu vam omogućava da istovremeno surađujete sa svojim timom i opslužujete svoje korisnike.

Odgovarajući softver za podršku na daljinu mora imati funkcionalnosti koje vam pomažu da komunicirate sa svojim kolegama i korisnicima preko više kanala, automatizirate tijek rada, pratite količinu obavljenog posla te vam pomaže da napravite sveobuhvatne izvještaje. Uvođenjem live pomoći na daljinu u vaš tijek rada možete poboljšati zadovoljstvo klijenata i povećati produktivnost među članovima vašeg tima, neovisno od njihove lokacije.

Zašto je softver za rad na daljinu koristan?

activity - gif

Povećava učinkovitost zaposlenika

Prema godišnjem istraživanju FlexJob, 65 % ispitanika je produktivnije u svojem kućnom uredu nego na tradicionalnom radnom mjestu zbog manje ometanja i prekidanja.

heart turning black and white - gif

Povećava zadovoljstvo poslom

Prema istraživanju Amerisleep, za 57 % radnika na daljinu je veća šansa da će biti zadovoljni svojim poslom u odnosu na prosječnog Amerikanca.

tune - gif

Smanjuje razine stresa zaposlenika

Istraživanje Amerislee također je pokazalo da je gotovo 80 % radnika na daljinu izjavilo da njihova uobičajena razina stresa tijekom radnog tjedna bilo “nisam pod stresom” ili samo “pod umjerenim sam stresom”.

temperature weather - gif

Zdravije je

Radnici koji rade na daljinu obično uzimaju manje dana bolovanja. Prema istraživanju o radu na daljinu koje je proveo Indeed, 50 % zaposlenika koji rade na daljinu izjavilo je da je rad od kuće smanjio broj dana bolovanja i 56 % da je smanjilo njihovu odsutnost.

Savings illustration

Utječe li COVID-19 na vaše poslovanje?

Ako prolazite kroz teško razdoblje zbog koronavirusa, uza vas smo. Nudimo mogućnosti financiranja kupcima koji ne mogu platiti svoju mjesečnu LiveAgent pretplatu. Kontaktirajte nas putem čavrljanja uživo ili nam pošaljite email s opisom svoje situacije i smislit ćemo rješenje zajedno s vama.

Ključne značajke remote help desk softvera

data analysis - illustration

Odgovarajući softver za praćenje rada na daljinu omogućit će vam da pratite sve, od statistike korištenja i učinkovitosti agenta do ocjena zadovoljstva korisnika. Napravite sveobuhvatne izvještaje prema vremenu, odjelu, agentu, oznaci ili kanalu. Pročitajte više o analitičkom pregledu.

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Softver za upravljanje radom vam treba pomoći pri upravljanju vašim zadacima, radnim opterećenjem i agentima pomoću značajki automatizacije koje dodjeljuju odgovornosti, optimalno radno opterećenje, raspodjeljuju zadatke, otkrivaju preklapanje agenata i ostalo. Pročitajte više o značajki za odgovornost.

voice and video chat - illustration

Softver za suradnju na daljinu treba podržavati i interne i eksterne glasovne i video pozive. Interni vam pozivi omogućavaju da komunicirate sa svojim kolegama bez potrebe za korištenjem aplikacija treće strane, a eksterni vam pozivi omogućavaju usluživanje vaših korisnika iz udobnosti svog doma. Pročitajte više o softveru za pozivni centar.

Girl walking having written conversation on her phone

Softver za podršku na daljinu treba vam omogućiti komunikaciju s vašim korisnicima i kolegama s jedne upravljačke ploče. Iskoristite live chat kako bi pomogli svojim klijentima u stvarnom vremenu, te iskoristite interni chat sa svojim kolegama kako bi učinili da timovi koji rade sa softverom na daljinu funkcioniraju. Pročitajte više o live chatu.

Kako mogu koristiti LiveAgent za rad na daljinu?

LiveAgent je jedinstveno mjesto za sve timove podrške korisnicima koji rade na daljinu.

Isprobajte LiveAgent već danas

Pomažemo tvrtkama da rastu i brinu se o svojim korisnicima od 2004. Imamo ono što je potrebno kako bismo podigli vašu korisničku podršku na daljinu na višu razinu.

Web icon

Više od softvera za rad na daljinu

To je jedinstveno mjesto za sve potrebe korisničke službe, ukljujući tiketing. live chat, pozivni centar i podršku putem društvenih mreža.

Rješenje s najviše recenzija i najboljim ocjenama

LiveAgent ima najviše recenzija i najbolje ocjene za help desk softversko rješenje za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020. 

Puno značajki i prilagodljivost

Alat ima više od 180 značajki, više od 40 integracija i gotovo beskonačne mogućnosti prilagodbe vašim potrebama.

Related Articles to Remote help desk softver
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.

Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent nudi kompletno rješenje za korisničku podršku, uključujući help desk, live chat, pozivni centar, bazu znanja i podršku putem društvenih medija. Pružaju besplatnu probu i integraciju s različitim alatima.

Page - 2582

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.

Page - 4

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.

Izvrsna korisnička usluga započinje boljim help desk softverom. Isprobajte LiveAgent s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem. Izgradite odnose, povećajte lojalnost i prodaju.

Recitezbogom lošoj usluzi uz help desk softver.

Planiranje korisničke podrške na društvenim medijima nudi prednosti kao što su niži troškovi i brža komunikacija. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Softveri kao što su LiveAgent i Groove nude integraciju društvenih medija i alate za produktivnost. Najbolje prakse za poboljšanje kvalitete poslovanja i iskustva korisnika uključuju odabir pravog softvera, automatiziranje procesa korisničke službe i izradu korisničkog samoposlužnog portala. LiveAgent softver za uspjeh kupaca ima potpunu ili djelomičnu višejezičnu podršku.

Izvrsna usluga započinje boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s radom u roku 5 minuta.

Pružite odličnuuslugu korisnicima.

LiveAgent je vrlo cijenjen proizvod za podršku korisnicima s mnogo pozitivnih komentara korisnika. Korisnici ističu brze reakcije podrške, kategoriziranje prirode tiketa i statističko praćenje potreba kupaca. LiveAgent pomaže poboljšati produktivnost i kvalitetu korisničke podrške, povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju, te smanjiti vrijeme odziva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x