Remote help desk softverlak za korištenje

Otkrijte kako jednostavna može biti suradnja na daljinu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Tražite remote help desk softver?

Rad na daljinu uz pomoć softvera za udaljenu službu za korisnike postaje novo normalno za većinu ljudi diljem svijeta. Čak i prije izbijanja COVID-19, rad na daljinu bio je u usponu.

Poslodavci postaju sve fleksibilniji i jasno im je da su radišni i kvalificirani zaposlenici vrijednost za njihovu kompaniju bez obzira na to odakle rade. Zapravo, prema PRNewswire, 83 % tvrtki uvelo je politiku fleksibilnog radnog mjesta ili ju planiraju usvojiti. Zašto? Čitajte dalje.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
real time collaboration - illustration

Što jerRemote help desk softver?

Softver za rad na daljinu vam omogućava da istovremeno surađujete sa svojim timom i opslužujete svoje korisnike.

Odgovarajući softver za podršku na daljinu mora imati funkcionalnosti koje vam pomažu da komunicirate sa svojim kolegama i korisnicima preko više kanala, automatizirate tijek rada, pratite količinu obavljenog posla te vam pomaže da napravite sveobuhvatne izvještaje. Uvođenjem live pomoći na daljinu u vaš tijek rada možete poboljšati zadovoljstvo klijenata i povećati produktivnost među članovima vašeg tima, neovisno od njihove lokacije.

Zašto je softver za rad na daljinu koristan?

activity - gif

Povećava učinkovitost zaposlenika

Prema godišnjem istraživanju FlexJob, 65 % ispitanika je produktivnije u svojem kućnom uredu nego na tradicionalnom radnom mjestu zbog manje ometanja i prekidanja.

heart turning black and white - gif

Povećava zadovoljstvo poslom

Prema istraživanju Amerisleep, za 57 % radnika na daljinu je veća šansa da će biti zadovoljni svojim poslom u odnosu na prosječnog Amerikanca.

tune - gif

Smanjuje razine stresa zaposlenika

Istraživanje Amerislee također je pokazalo da je gotovo 80 % radnika na daljinu izjavilo da njihova uobičajena razina stresa tijekom radnog tjedna bilo “nisam pod stresom” ili samo “pod umjerenim sam stresom”.

temperature weather - gif

Zdravije je

Radnici koji rade na daljinu obično uzimaju manje dana bolovanja. Prema istraživanju o radu na daljinu koje je proveo Indeed, 50 % zaposlenika koji rade na daljinu izjavilo je da je rad od kuće smanjio broj dana bolovanja i 56 % da je smanjilo njihovu odsutnost.

Savings illustration

Utječe li COVID-19 na vaše poslovanje?

Ako prolazite kroz teško razdoblje zbog koronavirusa, uza vas smo. Nudimo mogućnosti financiranja kupcima koji ne mogu platiti svoju mjesečnu LiveAgent pretplatu. Kontaktirajte nas putem čavrljanja uživo ili nam pošaljite email s opisom svoje situacije i smislit ćemo rješenje zajedno s vama.

Ključne značajke remote help desk softvera

data analysis - illustration

Odgovarajući softver za praćenje rada na daljinu omogućit će vam da pratite sve, od statistike korištenja i učinkovitosti agenta do ocjena zadovoljstva korisnika. Napravite sveobuhvatne izvještaje prema vremenu, odjelu, agentu, oznaci ili kanalu. Pročitajte više o analitičkom pregledu.

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Softver za upravljanje radom vam treba pomoći pri upravljanju vašim zadacima, radnim opterećenjem i agentima pomoću značajki automatizacije koje dodjeljuju odgovornosti, optimalno radno opterećenje, raspodjeljuju zadatke, otkrivaju preklapanje agenata i ostalo. Pročitajte više o značajki za odgovornost.

voice and video chat - illustration

Softver za suradnju na daljinu treba podržavati i interne i eksterne glasovne i video pozive. Interni vam pozivi omogućavaju da komunicirate sa svojim kolegama bez potrebe za korištenjem aplikacija treće strane, a eksterni vam pozivi omogućavaju usluživanje vaših korisnika iz udobnosti svog doma. Pročitajte više o softveru za pozivni centar.

Girl walking having written conversation on her phone

Softver za podršku na daljinu treba vam omogućiti komunikaciju s vašim korisnicima i kolegama s jedne upravljačke ploče. Iskoristite live chat kako bi pomogli svojim klijentima u stvarnom vremenu, te iskoristite interni chat sa svojim kolegama kako bi učinili da timovi koji rade sa softverom na daljinu funkcioniraju. Pročitajte više o live chatu.

Kako mogu koristiti LiveAgent za rad na daljinu?

LiveAgent je jedinstveno mjesto za sve timove podrške korisnicima koji rade na daljinu.

Isprobajte LiveAgent već danas

Pomažemo tvrtkama da rastu i brinu se o svojim korisnicima od 2004. Imamo ono što je potrebno kako bismo podigli vašu korisničku podršku na daljinu na višu razinu.

Web icon

Više od softvera za rad na daljinu

To je jedinstveno mjesto za sve potrebe korisničke službe, ukljujući tiketing. live chat, pozivni centar i podršku putem društvenih mreža.

Rješenje s najviše recenzija i najboljim ocjenama

LiveAgent ima najviše recenzija i najbolje ocjene za help desk softversko rješenje za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020. 

Puno značajki i prilagodljivost

Alat ima više od 180 značajki, više od 40 integracija i gotovo beskonačne mogućnosti prilagodbe vašim potrebama.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Remote help desk softver
LiveAgent je broj jedan help desk softver za male tvrtke u 2022. Započnite besplatno probno razdoblje i odmah proširite svoje poslovanje!

Help desk softver za male tvrtke

Povećajte učinkovitost, smanjite troškove i poboljšajte zadovoljstvo kupaca s izvornim višekanalnim pristupom LiveAgent-a i vrhunskim značajkama.

Migracija na LiveAgent je jednostavna pomoću jednog od naših unaprijed napravljenih dodataka. LiveAgent je dostupan u 43 različita prijevoda i podržava widgete koji se mogu prilagoditi jeziku. LiveAgent nudi tarifu koja je besplatna zauvijek, kao i tri druge tarife s niskom cijenom.

Migrirajte svoje podatke u LiveAgent

LiveAgent nudi briljantnu službu za korisnike, 24/7 podršku agenata, rješenje sa svim značajkama, više od 179 funkcija i 40+ integracija te različite tarife.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Ključ za uspjeh u korisničkoj usluzi je dobra komunikacija i bihevioralni dizajn proizvoda. L.A.S.T. metoda također ima ulogu u poboljšanju zadovoljstva korisnika.

Potrebni su vam konkretni odgovori na vaša konkretna pitanja u vezi s našim softverom? Kontaktirajte nas i izravno ćemo vam se javiti s odgovorima.

Zatražite više informacija

The importance of organizing processes for successful customer service via social media is described, along with the advantages of using templates. LiveAgent is a software for customer support with several free response templates and knowledge base information. Companies that offer self-service options should have rules for managing resources and reactions to unwanted behavior. Response templates can help agents save time, focus on important requests, and improve productivity. Planning customer service on social media brings many advantages such as lower costs and faster communication. The use of call center software can improve agent efficiency and increase customer satisfaction through transparency and service personalization. Free software has its advantages, such as lower cost and simple implementation, but business needs should be considered before making a decision. LiveAgent offers a free trial version, and companies can decide whether to upgrade to a paid solution.

Obrazovanje i nevladine organizacije obično žele izgraditi snažne osobne odnose, jer u njima djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgentom kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse.

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Društvene medije, chat uživo i kontakt obrasce kombinirajte s LiveAgent-om kako bi obrazovne i nevladine organizacije uštedjele vrijeme i poboljšale poslovanje.

Naši agenti podrške će vam rado pomoći u sigurnoj i lakoj migraciji vaših podataka. LiveAgent je softver za službu za korisnike s naviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrtke u 2019. i 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, bmw, Yamaha, o2 i Sveučilište u Oxfordu u pružanju najbolje korisničke podrške.

Prelazite sa sustava Teamsupport na LiveAgent?

Saznajte više o LiveAgentu, softveru za korisničku podršku s najboljim ocjenama. Pridružite se kompanijama poput Huaweija i BMW-a.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo