Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zašto koristiti softver za upravljanje pritužbama?

Pritužbe kupaca glavni su izazov za korisničku uslugu s kojim se mora suočiti svako poduzeće. Budući kako interakcija s klijentima uključuje prijavljivanje problema i druge probleme, ključ uspjeha je znati kako ih riješiti.

Tvrtke se mogu (i trebaju) baviti pritužbama kupaca koristeći strukturirani proces rješavanja problema. Ako uspijete pravilno riješiti žalbe, one se mogu pretvoriti u poslovnu priliku. Izuzetno dobro postupajući s prigovorima, možete povratiti povjerenje svojih kupaca. Štoviše, s pravim setom alata možete pretvoriti nezadovoljstvo kupca u prednost. Na primjer, možete početi pratiti probleme prema njihovom „osnovnom uzroku“ i razvijati korake za njihovo uklanjanje u budućnosti.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
image person 3

Trebate softver za upravljanje pritužbama?

LiveAgent je potpuno opremljeni softver za upravljanje pritužbama koji vašem timu omogućuje učinkovito i profesionalno rješavanje izazovnih situacija. Pruža cjelovito help desk rješenje koje sažima sve vaše komunikacijske kanale – e-mail, live chat, pozive i društvene mreže – u zajedničku pristiglu poštu tvrtke.

Važnost pritužbi

Ako se s prigovorom kupca postupa ispravno, pozitivan ishod stvara snažnu emocionalnu vezu s tvrtkom ili markom – i zadržava kupca. Zanimljiv statistički pokazatelj koji potkrepljuje ovu tvrdnju je to što je gotovo dvostruko veća vjerojatnost da kupci razgovaraju s drugima o lošem iskustvu nego o dobrog. Štoviše, dodatna istraživanja otkrivaju kako je potrebno 12 pozitivnih iskustava za nadoknađivanje jednog lošeg iskustva.

Mogućnost pretvaranja potencijalno frustrirajuće situacije u pozitivnu interakciju s kupcem je kritični dio korisničke usluge. Stoga je važno opremiti svoje osoblje svim alatima koji su im potrebni kako bi se istaknuli u korisničkoj podršci.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Iskoristite sustav za upravljanje pritužbama

Softver za upravljanje pritužbama koristi se za rješavanje problema kupaca s lakoćom. Omogućuje osoblju korisničke službe da vodi evidenciju pritužbi kupaca i omogućuje im kategorizaciju i praćenje žalbi od početka do kraja.

Softver koristi razne kriterije za davanje prioriteta žalbama, upozoravanje članova tima i dodjeljivanje resursa za rješavanje problema. Također pomaže u vođenju evidencije za buduću istragu i daljnju analizu.

Pregled glavnih funkcionalnosti

Odabir softvera za upravljanje pritužbama koji odgovara potrebama vaše tvrtke može biti dugotrajan zadatak. Različiti dobavljači usluga mogu ponuditi potpuno različite skupove značajki i raznolike modele usluga koji se kriju iza sličnih poruka. Kako brzo pronaći pravo rješenje?

Postoji nekoliko važnih stvari koje treba istražiti o sustavu upravljanja pritužbama prije donošenja odluke. Sastavili smo popis glavnih funkcionalnosti internetskog sustava za prigovore koje bi dobar softver trebao imati.

Group 370 icon

Višekanalno rješenje

Pravo rješenje za upravljanje pritužbama trebalo bi vam pružiti mogućnost pružanja neprimjetne i dosljedne podrške na svim kanalima (telefon, chat, e-mail i društveni mediji)

Email icon

Kategoriziranje & prioritiziranje

Kako bi osigurali da agenti za podršku mogu učinkovito obraditi velik broj zahtjeva kupaca bez ugrožavanja kvalitete i brzine rješavanja, napredni moderni sustavi koriste automatiziranu distribuciju i određivanje prioriteta na temelju različitih parametara (izvor, predmet, kategorija i drugi)

Statistic icon

Centralizirano upravljanje

Kako biste pružili besprijekorno iskustvo korisničke službe, važno je imati sve svoje evidencije kupaca na jednom mjestu, uz mogućnost pregleda i upravljanja svim podacima i komunikacijom kupaca.

Dodatne pogodnosti

Korištenje pravog rješenja za upravljanje pritužbama može donijeti dodatne koristi. Neke od njih, poput povećane stope rezolucije, mogu imati gotovo trenutni značajan utjecaj na tijek rada i produktivnost zaposlenika. Drugi – pozitivnog imidža marke – mogu se smatrati dugoročnim prednostima rješavanja strateških briga poduzeća.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

Povećana stopa rješavanja problema

Ako kupci moraju ponavljati informacije o svojim problemima dok se premještaju između komunikacijskih kanala, mogli bi biti frustrirani. Međutim, ako vaš odjel za podršku objedini sve podatke o kupcima i komunikaciju na jednom mjestu, onda su dobro opremljeni za rješavanje problema kupaca.

Pomoću softvera za upravljanje prigovorima predstavnici korisničke službe dobivaju mnogo šire razumijevanje prigovora kupaca i mogu pristupiti problemu iz pravog kuta. Sa svim informacijama na dohvat ruke, mogu znati točan uzrok problema i odmah provjeriti njegov napredak/status prije nego što kupac podijeli bilo kakve detalje.

Efektivna suradnja

Omogućavanje pristupa zapisu o rješavanju žalbi svima koji sudjeluju olakšava ljudima iz različitih timova međusobnu suradnju. Održavajući sve na istoj stranici i dopuštajući osoblju da zajedno rade na rješavanju problema, softver za upravljanje pritužbama osigurava centraliziranu komunikaciju i brz i lak pristup informacijama.

Close More
undraw report mx0a

Funkcionalan & koristan uvid

Uz povećanje produktivnosti koje dolazi uz korištenje sustava za upravljanje pritužbama, rješenje bi trebalo pružiti cjeloviti paket izvještavanja i analitike. Pomoću ovih značajki dobivate pregled izvedbe korisničke podrške, a također upoznajete i bolne točke vašeg poslovanja. Moći ćete mapirati procese za poboljšanje i identificirati ključne obrasce korištenja usluge.

Bolji imidž poduzeća

Uspješno rješavanje žalbi kupaca dovodi do lojalnosti marki i ponavljanja kupnji. No što je još važnije, učinkovita komunikacija s kupcima stvara emocionalne veze koje traju i promiču pozitivnu sliku tvrtke, njezinih marki i proizvoda. U tom smislu, ulaganje u sustav za upravljanje pritužbama rezultira vjerodostojnijom reputacijom, povećanim zadržavanjem kupaca i većim brojem usmenih preporuka koje su ključne za dugoročni uspjeh tvrtke.

undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Mi činimo upravljanje pritužbama jednostavnim

LiveAgent pruža cjelovito rješenje dizajnirano za učinkovito rješavanje pritužbi kupaca. Uz LiveAgent vaš je tim dobro opremljen za profesionalno suočavanje s izazovnim situacijama.

Ako tražite vrhunski softver za upravljanje pritužbama, za izgradnju i održavanje najboljeg korisničkog okruženja za podršku u vašoj organizaciji, isprobajte LiveAgent. LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjeni softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2020. Uživajte u svom besplatnom 14-dnevnom probnom razdoblju LiveAgent-a već danas. Kreditna kartica nije potrebna.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni live chat , ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Online Complaint System FAQ

Što je sustav za upravljanje pritužbama?

Sustav za upravljanje pritužbama je help desk softver koji predstavnicima kupaca pomaže u učinkovitom rješavanju pitanja kupaca. Štoviše, softver omogućava vašim agentima da odgovore na višekanalne upite kupaca s jednog sučelja, smanjujući tako vrijeme odziva.

Kako pratiti pritužbe kupaca?

Help desk softver kombinira i povezuje više platformi. Stoga možete lako pratiti žalbe kupaca. Na primjer, povezivanjem Twittera s rješenjem za help desk, možete dobiti ticket kad god se vaša tvrtka spominje u novom tweetu.

Koja su tri koraka za upravljanje pritužbama?

Prvi i najvažniji korak je slušati. Nemojte ometati kupca i pobrinite se da razumijete što govori. Sljedeći je korak ispričati se zbog neugodnosti i odlučiti se je li kupac u pravu. Ne pokušavajte lagati. Transparentnost je ključna prilikom rješavanja žalbi. Treći je korak dati im do znanja da ćete im pomoći. Čak i ako mislite da im ne možete pomoći, svejedno im možete pružiti potrebne informacije, prenijeti ih na ispravan odjel ili pronaći alternativno rješenje. Sve su ove opcije korisne.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo