Provodite previše vremena rješavajući zahtjeve korisnika umjesto da radite na važnijim stvarima? Niste sami!
Smanjivanje količine tiketa može biti izazov, ali s pravim alatima, možete organizirati kaos, dodijeliti odgovornosti i ispratiti sve dolazne zahtjeve vaših klijenata.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Softver za korisničku podršku može smanjiti količinu tiketa koristeći napredne značajke, kao što su:
Baza znanja
Izvorni live chat
Ugrađeni pozivni centar
Kako se količina vaših tiketa smanjuje, vaši agenti podrške se mogu fokusirati na kompleksnije zadatke. Njihov tijek rada će biti efikasniji a oni produktivniji.
Kako se količina tiketa smanjuje, vaši agenti će moći brže odgovarati na nadolazeće upite. Kao rezultat toga, moći će odgovarati na više tiketa nego prije.
Kada se agenti suočavaju s beskrajnim krugom nadolazećih upita, bez svjetla na kraju tunela, osuđeni su da izgore.
Klijenti su nestrpljivi i žele odgovore na svoje upite što je prije moguće. Kako se vrijeme rješavanja tiketa smanjuje, zadovoljstvo klijenata raste.
Nudimo potpomognutu uslugu migracije s većine popularnih rješenja za korisničku podršku.
LiveAgent-ov robusni tiketing sustav usmjerava sve upite iz emaila, live chata, društvenih medija, vašeg pozivnog centra i baze znanja u jednu univerzalnu ulaznu poštu kojoj mogu pristupiti svi agenti u isto vrijeme.
Smanjite količinu tiketa s LiveAgent-ovim naprednim softverom za live chat. Dajte svojim klijentima i posjetiteljima vaše web stranice opciju da dobiju odgovore na svoja pitanja razgovorom s vama u realnom vremenu.
Izgradite virtualni pozivni centar kao dio vašeg višekanalnog rješenja za korisničku podršku. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne linije na jedno mjesto. Izgradite kompleksnu IVR hijerarhiju za preusmjeravanje poziva na prikladan način i smanjivanje količine tiketa.
Integrirajte svoje profile društvenih medija s LiveAgent-om i odgovarajte na komentare na Facebooku i Instagramu, privatne poruke na Facebook Messengeru, ili tvitove koji spominju vašu kompaniju izravno iz vaše LiveAgent upravljačke ploče.
Iskoristite napredne značajke automatizacije, kao što su standardni odgovori i pravila automatizacije kako bi uštedjeli vrijeme i bili efikasniji. Kada poboljšate produktivnost svojih agenata, poboljšava se i vrijeme potrebno za rješavanje tiketa. Kao rezultat toga, količina tiketa se smanjuje.
LiveAgent-ova značajka gamifikacije potiče zdravu razinu natjecanja među agentima i zauzvrat povećava produktivnost. Kako se vaši agenti natječu za razine, značke i nagrade, količina tiketa će se smanjivati značajno. A uopće neće izgledati kao da je to dužnost!
Smanjite količinu tiketa analizirajući koji kanali generiraju najviše tiketa. Dodijelite više agenata prikladnim odjelima kao pojačanje kada je potrebno. LiveAgent će vam dati potpuni pregled truda vaše korisničke službe, tako da možete premostiti jaz između očekivanja i stvarnosti.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Dobijte naše profesionalno rješenje korisničke podrške za fiksni mjesečni iznos, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period kako bi dobili puni pristup svim dostupnim značajkama.
Što čekate? Smanjite količinu tiketa već danas!
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Osim smanjene količine tiketa, LiveAgent-ove poslovne prednosti uključuju povećano zadovoljstvo klijenata, zadržavanje korisnika, vjernost klijenata i smanjena stopa odljeva.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma