Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u
Vremenska pravila su značajka u LiveAgent-u koja pomaže optimizaciji korisničke službe. Automatiziraju zadatke i poboljšavaju radno opterećenje.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent je vrlo cijenjen proizvod za podršku korisnicima s mnogo pozitivnih komentara korisnika. Korisnici ističu brze reakcije podrške, kategoriziranje prirode tiketa i statističko praćenje potreba kupaca. LiveAgent pomaže poboljšati produktivnost i kvalitetu korisničke podrške, povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju, te smanjiti vrijeme odziva.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma