Jednostavan, ali moćan service desk softver.

Iskoristite robusne automatizacije i moćne integracije počevši od danas.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo

Rukovanje korisničkim zahtjevima može biti zahtjevno, posebice ako razgovarate sa svojim korisnicima preko nekoliko kanala. U tom slučaju dobro može doći softver za servisnu službu. On usmjerava svu komunikaciju s korisnicima na jedno mjesto, olašavajući vašem timu da omogući odlično korisničko servisno iskustvo. LiveAgent je softver za servisnu službu sa svim značajkama koji koristi sustav zaprimanja zahtjeva za podršku u cilju spajanja svih vaših procesa servisne službe. Korištenjem ovog softvera vaš tim može jednostavno surađivati, pratiti korisničke upite i graditi dugotrajne odnose s vašim korisnicima.
analyze - illustration

Zašto trebate softver za servisnu službu

Najvažniji čimbenik u stvaranju pozitivnog odnosa sa svojim korisnicima je jasna i učinkovita komunikacija. Danas korisnici žele komunicirati s vašim brendom preko svih kanala: ne samo telefona i emaila, već i live chata, društvenih mreža i SMS poruka. Upravljanje komunikacijom s korisnicima preko svih tih kanala može biti zahtjevno, posebno unutar velikog tima korisničke podrške. Email se može izgubiti, a osoblje se može zbuniti oko istog upita koji je stigao na više kanala.

Service desk softver kao što je LiveAgent integrira sve te kanale u jedan. Nudi jedinstveno rješenje koje spaja vaš help desk, live chat, pozivni centar i društvene mreže. Ovo značajno olakšava upravljanje vašim help deskom i omogućava vam da bolje opslužujete svoje korisnike.

Zašto trebate softver za servisnu službu

Softver za servisnu službu nastoji riješti nekoliko uobičajenih problema:

Zakašnjeli odgovori

Odgovaranje korisnicima pravovremeno i učinkovito još je jedan veliki izazov za suvremeno poslovanje. Odgovori koji kasne mogu jednostavno uništiti vaš ugled kod korisnika.

Sigurnost

U svojstvu sustava temeljenog na oblaku, softver za servisnu službu ima mnoštvo korisnih prednosti, uključujući značajno sigurnije sigurnosne mjere. Ovo je zbog toga, umjesto da se podaci pohranjuju na fizičke tvrde diskove, pohranjuju se na internet.

Poteškoće u suradnji

Budući da se komunikacija s korisnicima uobičajeno odvija na velikom broju kanala, osoblju korisničke podrške može biti zahtjevno surađivati. Softver za servisnu službu olakšava zajednički rad jer cijelo osoblje može vidjeti što se točno događa sa svakih zahtjevom.

Dodatni razlozi da počnete koristiti service desk softver

Bez dijeljenog softvera za upravljanje komunikacijom s klijentima, vrlo je teško procijeniti koliko dobro služite vašim klijentima. Nadalje, sustav vam omogućava da brzo vidite što radite dobro, a što treba popraviti.

live chat increases sales - icon

Upravljanje performansama

Pomoću LiveAgent-a možete nadzirati sve poruke koje razmjenjuju vaš tim i korisnici. Možete jednostavno uočiti probleme i nagraditi osoblje koje pruža vašim korisnicima odlučnu uslugu.

Gear - icon

Rješenja za industriju

Softver za servisnu službu idealan je za tvrke svih veličina i djelatnosti. Možete ga koristiti u: -E-trgovini i uslugama -putovanju -smještaju -marketingu i telekomunikacijama -zabavnoj industriji

Komunikacijska platforma na više kanala

LiveAgent je višekanalni service desk softver. Koristi jedinstven tiketing sustav koji prati korisničke upite, bez obzira na to na kojem se komunikacijskom kanalu pojavljuju. To omogućava vašim klijentima da vas kontaktiraju na način koji im je najzgodniji te osigurava da vaše osoblje nikada neće pobrkati korisničke zahtjeve. Također omogućava osoblju da se brzo i jednostavno prebacuje među različitim komunikacijskim kanalima kako biste mogli biti u stalnom kontaktu sa svojim korisnicima.

Ako vas vaši korisnici žele kontaktirati preko vašeg pozivnog centra, live chata ili emaila, LiveAgent je tu za vas. Sadrži čak i društvene mreže kako bi vaše osoblje moglo stalno nadzirati svaki način na koji vaši klijenti kontaktiraju s vašom kompanijom.

online discussion - illustration
Peter Komornik

LiveAgent spaja odlično čavrljanje uživo, zaprimanje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

black Slido logo

Napredne značajke

Napravili smo LiveAgent imajući zadovoljstvo korisnika na umu. Softver nudi komplet alata za upravljanje service deskom integriranih u jedno sučelje.

Ako vas vaši klijenti žele kontaktirati putem vašeg centra za pozive, live chata ili emaila, LiveAgent je tu za vas. Tu su čak i društveni mediji, tako da vaše osoblje može neprestano nadzirati svaki način na koji klijenti imaju interakciju s vašom kompanijom.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Najbolja vrijednost za vaš novac

Jako smo ponosni na ocjene koje su recenzenti dali našem service desk softveru. LiveAgent je od strane recenzenata ocijenjen kao najbolji izbor za service desk u odnosu na ijedno drugo rješenje.

Mobilna aplikacija za službu za korisnike

Kada je riječ o service desk softveru, stalna komunikacija je ključna. LiveAgent omogućava vašem osoblju komunikaciju s vašim klijentima preko mnogo kanala te preko aplikacija za računala i mobilne uređaje.

Ako vas klijenti žele kontaktirati putem vašeg pozivnog centra, live chata ili emaila, LiveAgent je tu za vas. Čak uključuje i društvene medije, tako da vaše osoblje može neprestano nadzirati svaki način na koji vaši klijenti imaju interkaciju s vašom kompanijom.

LiveAgent mobile applications
connected world map

U potpunosti višejezičan

Najbolji softver za servisnu službu treba omogućiti komunikaciju s vašim korisnicima na jeziku na kojem se osjećaju najugodnije. LiveAgent nudi višejezičnu podršku za više od 40 jezika.

Ako vas vaši klijenti žele kontaktirati koristeći pozivni centar, live chat ili email, LiveAgent je tu za vas. Čak uključuje i društvene medije, tako da vaše osoblje može neprestano nadzirati svaki način na koji vaši klijenti vrše interakciju s vama.

Značajke koje trebate

Bez softvera za servce desk, upravljanje komunikacijom s klijentima može biti opterećujuće. LiveAgent je osmišljen da pruži vašoj kompaniji set ključnih alata za jednostavnije tijekove rada, upravljanje s više komunikacijskih kanala i u konačnici, poboljšanje vaših odnosa s klijentima

Pomoću LiveAgent-a možete trenutno mijenjati različite oblike komunikacije s klijentima, a da ne izgubite cijelu situaciju iz vida. Možete automatizirati česte zadatke koji oduzimaju puno vremena i prilagoditi doživljaj svog service deska potrebama vašeg sektora stvaranjem jedinstvenih kontakt obrazaca i nestandardiziranih centara za podršku. No, ovo je tek početak i mi stalno unaprjeđujemo naš softver za servisnu službu. Napravili smo već više od 179 help desk značajki te više od 40 integracija.

task done - illustration

Više od 21 000 tvrtki nije u krivu

Jako smo ponosni na to da smo radili s nekima od najvećih kompanija i brendova na svijetu, ali ponosimo se i time da smo pomogli više od 20 000 malih tvrtki da poboljšaju svoje service deskove.

Prikupili smo priče o uspjehu i svjedočanstva kako bi vam pokazali kako vam LiveAgent može pomoći da jednostavnije upravljate svojim service deskom.

feeling proud - illustration

LiveAgent se prilagođava vašem poslovanju

Najbolji service desk softver se prilagođava vašem poslovanju i logično, LiveAgent ima napredne značajke za prilagodbu.

Koristeći naš softver možete napraviti service desk rješenje koje je idealno i za vaše klijente i vaš sektor. Također možete koristiti našu service desk aplikaciju za prilagodbu, izmjenu i povećanje kapaciteta svog service deska kako vaša kompanija bude rasla.

Što je softver za servisnu službu?

Service desk softver želi riješiti jedan od najvećih izazova s kojima se tvrtke danas susreću. Kada imate otvoreno tako puno komunikacijskih kanala prema svojim klijentima, od emaila do društvenih medija, može biti iznimno teško pratiti korisničke upite i zahtjeve.

LiveAgent koristi tiketing sustav kako bi spojio svu vašu komunikaciju s klijentima na jedno mjesto, omogućavajući vašem osoblju da jednostavno upravlja i odgovara vašim cijenjenim klijentima na nekoliko kanala.

Service desk softver je obično napravljen kao SaaS – softver kao servis – jer vam ovaj poslovni model nudi maksimalnu količinu fleksibilnosti i prilagodljivosti kada je riječ o upravljanju vašim service deskom. SaaS service desk softver također koristi pohranu u oblaku kako bi osigurao da vaše osoblje ima trenutni pristup svih podacima koji su im potrebni kako bi isporučili fantastičnu korisničku uslugu.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Kako odabrati odgovarajući service desk softver ?

Postoji mnogo različitih service desk softvera koje možete odabrati, ali nisu svi jednaki. A kada donosite investicijsku odluku za svoje poslovanje, trebate pažljivo razmotriti ključne značajke koje tražite od vašeg service desk softvera.

Neki od najvažnijih čimbenika koje treba uzeti u obzir pri odabiru softvera za korisničku službu su raznolikost kanala koje vam taj softver omogućava da koristite, sigurnost softvera te ponuđene značajke.

Usporedba softvera za korisnički uspjeh

Najzad, odabir pravog service desk softvera za vas će ovisiti o sektoru, veličini i konkretnim potrebama vašeg poslovanja.

Imajući to u vidu, napravili smo LiveAgent da bude što je moguće agilniji kako bi omogućio tvrtkama svih veličina i djelatnosti da poboljšaju komunikaciju s korisnicima. Zbog toga LiveAgent koriste neki od najvećih brendova na svijetu i više od 20 000 malih tvrtki vjeruje našem softveru za upravljanje njihovim service deskovima. 

Men shaking hands - illustration
Related Articles to Service desk softver
Istražite ponudu najboljih softvera za pozivni centar na tržištu. Izaberite idealni softver pozivnog centra za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku uslugu u zvijezde.

Softver za pozivni centar

LiveAgent je visoko cijenjen softver za pozivni centar s višekanalnim sučeljem za agente, integracijama treće strane i push notifikacijama. Pruža pouzdanu korisničku podršku i pomaže u povećanju zadovoljstva korisnika. Twilio, Dixa, Nextiva, Nice CXone i UJET su također popularni softveri za pozivni centar, svaki s svojim jedinstvenim značajkama i prednostima.

LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa

Poboljšajte zadržavanje klijenata kroz različite marketinške strategije, uključujući pružanje vrhunske korisničke usluge na društvenim medijima. LiveAgent softver integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Izvrsna korisnička usluga započinje boljim help desk softverom. Isprobajte LiveAgent s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem. Izgradite odnose, povećajte lojalnost i prodaju.

Recitezbogom lošoj usluzi uz help desk softver.

Planiranje korisničke podrške na društvenim medijima nudi prednosti kao što su niži troškovi i brža komunikacija. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Softveri kao što su LiveAgent i Groove nude integraciju društvenih medija i alate za produktivnost. Najbolje prakse za poboljšanje kvalitete poslovanja i iskustva korisnika uključuju odabir pravog softvera, automatiziranje procesa korisničke službe i izradu korisničkog samoposlužnog portala. LiveAgent softver za uspjeh kupaca ima potpunu ili djelomičnu višejezičnu podršku.

Izbor softvera korisničke službe za najkorištenije platforme na tržištu. Izaberite idealni i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Softver korisničke službe

Nagrade i motivacija agenata podrške mogu poboljšati produktivnost i zadovoljstvo klijenata. Cijena, podrška, skaliranje i ograničenja softvera ključni su faktori za odabir softverskog seta alata za korisničku službu. LiveAgent nudi višekanalni softver za helpdesk i live chat, dok SurveyMonkey pruža alate za istraživanje tržišta i feedback. Integracije, cijene i funkcionalnosti ključni su faktori za odabir pravog softvera za vaše potrebe.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x