Što je zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?
Svaki telefonski poziv korisnika prema službi za korisnike arhivira se u obliku zahtjeva za podršku. Zahtjev za podršku sadrži informacije o pozivatelju, agentu i razgovoru među njima. Kada dođe novi poziv s istom temom, informacije o njemu se dodaju u prethodni zahtjev za podršku.
Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona je način arhiviranja telefonskih poziva iz službe za korisnike u službu za korisnike. Telefonski pozivi, e-pošta i drugi načini komunikacije pretvaraju se u zahtjeve za podršku. Zaprimanje zahtjeva za podršku omogućava održavanje jedinstva i redu u svim kanalima.
Frequently Asked Questions
Što je zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?
Telefonski pozivi prema službi za korisnike koje upute korisnici arhiviraju se u obliku zahtjeva za podršku. Sadrže informacije o pozivatelju, agentu koji rješava slučaj te razgovoru među njima.
Kako mogu koristiti zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona?
Zahtjevi za podršku koji su došli preko telefona omogućavaju vam prikupljanje informacija o korisnicima, pohranu priča o komunikaciji između korisnika i kompanije. Zaprimanje zahtjeva za podršku omogućava održavanje jedinstva i redu u svim kanalima.
Mogu li koristiti zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona preko LiveAgent-a?
LiveAgent nudi mogućnost pretvaranja telefonskih poziva u zahtjeve za podršku. Zahvaljujući softveru, možete koristiti telefone na višoj razini te tako razviti razinu korisničke podrške.
Expert’s note
Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona omogućava arhiviranje telefonskih poziva u zahtjeve za podršku te održavanje jedinstva i redu u svim kanalima komunikacije.
Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.