Što je zapis aktivnosti?
Zapis aktivnosti je izvještaj o svim akcijama koje su se dogodile u određenom vremenskom periodu. Zapis o aktivnostima, poznat i kao zapis o poslovnim aktivnostima, pokazuje kako netko koristi svoje radno vrijeme. U LiveAgent-u zapis o aktivnostima pokazuje sve kreirane ili uređene tikete.
To daje administratorima/nadglednicima priliku da pregledaju rad svakog agenta. Također im daje i priliku da predlože poboljšanja za efikasniji rad u LiveAgent-u.
Zahvaljujući zapisima aktivnosti, agenti se mogu prestati fokusirati na aktivnosti niže vrijednosti i bolje upravljati svojim vremenom. Zapis aktivnosti je i odličan alat za osigurati pridržavanje zaposlenika predloženim planovima kompanije.
Zašto su zapisi aktivnosti važni?
Mogućnost identifikacije onoga tko se prijavio na vaš račun je bitna za sigurnost. Pošto su kompanije u bliskom kontaktu s hrpom podataka svakodnevno, važno je moći prepoznati zloupotrebu odmah. Ako se ikakva zloupotreba pojavi, zapisi aktivnosti mogu odmah prepoznati odgovornu osobu.
Zapisi aktivnosti također pokazuju da imate postavljene proaktivne mjere za slučaj zloupotrebe. To je važno ako imate poslovne partnere ili dioničare uključene u svoje poslovanje.
Zapisi o aktivnostima su također važni jer nude sveobuhvatne uvide.
Pogledajmo jednostavan primjer. Zamislite da se klijent žali na vašu korisničku službu. Uvid u zapis aktivnosti vam može pomoći sagledati situaciju. Jednom kada ga pogledate, možete pružiti povratne informacije i kreirati prikladan plan akcije za rješavanje situacije.
Zašto trebate procjenjivati zapis aktivnosti?
Pregled rada vaših zaposlenika je važan dio osiguranja maksimalne efikasnosti. LiveAgent nudi preko 180 značajki koje možete koristiti za poboljšanje svoje korisničke službe.
Zapisi aktivnosti vam mogu dati uvid u to kako vaši agenti koriste te značajke. Na primjer, ako vidite da vaš agent radi zadatak koji može biti automatiziran, možete ga obavijestiti o automatizaciji.
Dakle, kroz pregled zapisa aktivnosti možete naći prilike za poboljšanje svoje korisničke službe.
Pregledom zapisa aktivnosti također možete i pratiti napredak vaših agenata prema ispunjavanju ciljeva i metrika kompanije.
Prednosti zapisa aktivnosti:
- trenutna identifikacija problema, što sprječava mjesece potencijalnih pogreški
- prepoznavanje vještina agenata korisničke podrške – dobra/loša izvedba
- pomaže u mjerenju ključnih indikatora izvedbe zaposlenika (KPI)
- prilika za nagraditi najbolje agente korisničke podrške
- prilika za prepoznati potrebu za dodatnim treningom agenata
Gdje je zapis aktivnosti u LiveAgentu?
Koraci za naći svoj zapis aktivnosti:

- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Nađite konfiguraciju
- Kliknite na Alati
- Konačno, otvorite Zapis aktivnosti
Kao što smo već spomenuli, zapis aktivnosti se naziva i zapis revizije.

Što vaš zapis aktivnosti u LiveAgent-u pokazuje?
Zapis aktivnosti pruža puni izvještaj akcija koje agenti korisničke podrške poduzimaju.
Pokazuje:
- ime agenta
- količinu vremena koje agenti potroše radeći na tiketu
- broj tiketa na kojima agent radi
- kratki opis svake akcije
- svaku promjenu/akciju koju je agent napravio na svakom tiketu
FAQ
Što je zapis aktivnosti?
Zapis aktivnosti je snimka vaše aktivnosti i načina na koji trošite vrijeme. Možete ga voditi u virtualnom, kao i u stvarnom svijetu. U kompanijama i organizacijama, zapis aktivnosti se primarno koristi za nadzor kako zaposlenici troše svoje vrijeme na poslu. Zahvaljujući tome, moguće procijeniti tko ili što troši određenu količinu vremena. Analiziranje takvih podataka pomaže u poboljšanju produktivnosti zaposlenika, poboljšanom upravljanju vremenom i podržava produktivnost.
Koje aktivnosti se mogu pratiti u LiveAgent-u?
U LiveAgent-ovom zapisu aktivnosti možete vidjeti sve aktivnosti osoblja korisničke podrške. One su prikupljene u obliku izvješća. Podaci koje možete tu naći su: – koliko vremena agenti troše radeći na tiketu – na koliko tiketa je agent radio – opis svake aktivnosti – sve promjene i aktivnosti koje je agent obavio na datom tiketu
Kako pronaći zapis aktivnosti u LiveAgent-u?
Ako želite pronaći svoju aktivnost, možete ići na zapis revizija, što je kronološki poredak zapisa. On sadrži sve akcije poduzete od strane osoblja za tehničku podršku. Možete naći zapis aktivnosti unutar svog LiveAgent računa. 1. Prvo se prijavite u svoj LiveAgent račun 2. Pronađite konfiguraciju 3. Kliknite na Alati 4. Na kraju, otvorite zapis revizija, tj. zapis aktivnosti
Expert note
Zapis aktivnosti pruža uvid u rad svakog zaposlenika te je ključan za poboljšanje produktivnosti i efikasnosti rada. LiveAgent nudi detaljne izvještaje o aktivnostima koje obavljaju vaši agenti.

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.