Što je zadržavanje?
Zadržavanje, u poslovnom smislu, znači točno ono što znači i na hrvatskom jeziku. Zadržavanje se očituje u činjenici ako određenoj osobi ponudite zadovoljavajuća rješenja, proizvode, usluge, podršku, ona će vam ostati vjerna dug period. Zadržavanje povećava dobit i prihode tvrtke. To je ono kako marketinški stručnjaci definiraju vjerne kupce.
Vjerni kupci ne samo da povećavaju dobit vaše tvrtke i povećavaju prihod. Usmenom predajom oglašavaju vašu tvrtku. Prema istraživanju, gotovo je 5 do 25% manje potrebno potrošiti na takve korisnike nego kad lovite nove korisnike.
Frequently asked questions
Kako definirate zadržavanje?
Zadržavanje se očituje u činjenici ako određenoj osobi ponudite zadovoljavajuća rješenja, proizvode, usluge, podršku, ona će vam ostati vjerna dug period. Zadržavanje povećava dobit i prihode tvrtke.
Koje su vrste zadržavanja (zaposlenik/kupac)?
Postoje dvije vrste zadržavanja u tvrtkama. Prva se odnosi na kupce, tj. Kupce koji su zadovoljni proizvodom ili uslugom, imaju dobro iskustvo korisničkom uslugom, vratit će se i ponovo kupiti od tvrtke. Drugo zadržavanje je zadržavanje među zaposlenicima. Što je promjena zaposlenika manja, to bolje govori o tvrtki.
Je li zadržavanje važno za tvrtke?
Zadržavanje je vrlo važno jer ima ogroman utjecaj na poslovanje tvrtke kao i na njezin imidž. Zato bi svaka tvrtka trebala osigurati kako zadržavanje kupaca i zaposlenika bude na odgovarajućoj razini.
- Kako koristiti poticaje za kupce (+Primjeri)
- Istražite - LiveAgent
- Uvod u interakciju s kupcima (Objašnjeno)
- Predlošci anketa o zadovoljstvu kupaca nakon prodaje (Besplatno)
- Zahtjevi za svjedočanstva (Predlošci)
- Što je kultura usmjerenosti na kupca? (Strategije i primjeri)
- Što je vrijednost za klijenta i kako je stvoriti (+ prednosti)
- Predlošci za odgovor na žalbu putem društvenih medija za saniranje štete (Ažurirani)