Što je zadržavanje?
Zadržavanje, u poslovnom smislu, znači točno ono što znači i na hrvatskom jeziku. Zadržavanje se očituje u činjenici ako određenoj osobi ponudite zadovoljavajuća rješenja, proizvode, usluge, podršku, ona će vam ostati vjerna dug period. Zadržavanje povećava dobit i prihode tvrtke. To je ono kako marketinški stručnjaci definiraju vjerne kupce.
Vjerni kupci ne samo da povećavaju dobit vaše tvrtke i povećavaju prihod. Usmenom predajom oglašavaju vašu tvrtku. Prema istraživanju, gotovo je 5 do 25% manje potrebno potrošiti na takve korisnike nego kad lovite nove korisnike.
Frequently asked questions
Kako definirate zadržavanje?
Zadržavanje se očituje u činjenici ako određenoj osobi ponudite zadovoljavajuća rješenja, proizvode, usluge, podršku, ona će vam ostati vjerna dug period. Zadržavanje povećava dobit i prihode tvrtke.
Koje su vrste zadržavanja (zaposlenik/kupac)?
Postoje dvije vrste zadržavanja u tvrtkama. Prva se odnosi na kupce, tj. Kupce koji su zadovoljni proizvodom ili uslugom, imaju dobro iskustvo korisničkom uslugom, vratit će se i ponovo kupiti od tvrtke. Drugo zadržavanje je zadržavanje među zaposlenicima. Što je promjena zaposlenika manja, to bolje govori o tvrtki.
Je li zadržavanje važno za tvrtke?
Zadržavanje je vrlo važno jer ima ogroman utjecaj na poslovanje tvrtke kao i na njezin imidž. Zato bi svaka tvrtka trebala osigurati kako zadržavanje kupaca i zaposlenika bude na odgovarajućoj razini.
Angažiranje klijenata je ključno za oblikovanje i održavanje odnosa s klijentima, što utječe na profit. Korištenje softvera za upravljanje angažmanom klijenata, kao i praćenje metrika poput stopa konverzije, preporuka i pozitivnih recenzija su važni za izračunavanje angažmana klijenata. U fokusu treba biti zadovoljstvo klijenata, što dovodi do rasta poduzeća i smanjenja odljeva klijenata. Pružanje izvrsne korisničke usluge i praćenje izvedbe pozivnog centra su također važni elementi angažiranja klijenata.
U poslovanju je važno usredotočiti se na korisnika kako bi se zadržali klijenti, ostvarilo pozitivno iskustvo s njima i povećala prodaja. Za poboljšanje iskustva s korisničkom službom, važna je obuka predstavnika te jačanje komunikacijskih vještina. Interakcija s kupcima igra ključnu ulogu, a tvrtke bi trebale koristiti softver za upravljanje njima. Važno je razumjeti kupce i njihovo ponašanje, a usluga usmjerena na korisnika može doprinijeti uspjehu tvrtke.
Članak govori o važnosti usmjerenosti na kupca u poslovanju, kao i o strategijama koje povećavaju prodaju i stvaraju zadovoljstvo klijenata. Također se spominje softver LiveAgent koji omogućuje izvrsnu korisničku uslugu i podršku kroz različite kanale komunikacije. Potrebno je slušati povratne informacije klijenata i prilagođavati se njihovim potrebama kako bi se stvorio prvoklasan uslužni odnos.