Besplatna proba

Zadržavanje

Što je zadržavanje?

Zadržavanje, u poslovnom smislu, znači točno ono što znači i na hrvatskom jeziku. Zadržavanje se očituje u činjenici ako određenoj osobi ponudite zadovoljavajuća rješenja, proizvode, usluge, podršku, ona će vam ostati vjerna dug period. Zadržavanje povećava dobit i prihode tvrtke. To je ono kako marketinški stručnjaci definiraju vjerne kupce.

Vjerni kupci ne samo da povećavaju dobit vaše tvrtke i povećavaju prihod. Usmenom predajom oglašavaju vašu tvrtku. Prema istraživanju, gotovo je 5 do 25% manje potrebno potrošiti na takve korisnike nego kad lovite nove korisnike.

Frequently asked questions

Kako definirate zadržavanje?

Zadržavanje se očituje u činjenici ako određenoj osobi ponudite zadovoljavajuća rješenja, proizvode, usluge, podršku, ona će vam ostati vjerna dug period. Zadržavanje povećava dobit i prihode tvrtke.

 

Koje su vrste zadržavanja (zaposlenik/kupac)?

Postoje dvije vrste zadržavanja u tvrtkama. Prva se odnosi na kupce, tj. Kupce koji su zadovoljni proizvodom ili uslugom, imaju dobro iskustvo korisničkom uslugom, vratit će se i ponovo kupiti od tvrtke. Drugo zadržavanje je zadržavanje među zaposlenicima. Što je promjena zaposlenika manja, to bolje govori o tvrtki.

 

Je li zadržavanje važno za tvrtke?

Zadržavanje je vrlo važno jer ima ogroman utjecaj na poslovanje tvrtke kao i na njezin imidž. Zato bi svaka tvrtka trebala osigurati kako zadržavanje kupaca i zaposlenika bude na odgovarajućoj razini.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo