Što je VoIP test?
VoIP test je jednostavan način da testirate kvalitetu vaše internet veze. Kako bi se vaš VoIP poziv učinkovito odvijao, trebate određenu razinu propusnosti interneta. Međutim, brzina vaše veze nije jedini faktor koji utječe na vašu VoIP telefonsku uslugu. Također trebate razmotriri kapacitete vašeg pružatelja VoIP usluga. VoIP linije mogu imati različitu kvalitetu VoIP poziva.
Prije važnih VoIP poziva bi bilo mudro da koristite VoIP testove kako bi procijenili kvalitetu vaše VoIP veze. Možete odrediti imate li adekvatnu brzinu VoIP-a kako bi dobili adekvatnu kvalitetu VoIP poziva za razgovor s klijentima, prijateljima i obitelji.
Kako mogu testirati vlastitu internet vezu za VoIP?
Kako bi obavljali kvalitetne VoIP pozive, trebate aktivnu internet vezu. No to je samo dio slagalice koja čini visokokvalitetne VoIP pozive. Također trebate imati određenu razinu internet brzine, čak i kada drugi uređaji i usluge koriste internet promet.
Razmislite o korištenju usluga kao što je speedtest.net kako bi procijenili kvalitetu internet brzine vašeg pružatelja internetskih usluga. Ovakav alat će vam dati uvide u trajanje pinga i ping testove. Ping je način za testiranje bilo koje internetske veze bez korištenja previše podataka. Ako trajanje pinga postane duže, to znači da će vaše internet aktivnosti patiti zbog sporog interneta.

Jozef Remen
DeveloperiAko dosta aktivnih internet korisnika koristi istu aktivnu internetsku vezu, to može rezultirati sporom brzinom interneta.
Problem s brzinom propusnosti možete riješiti na više načina. Možete zatražiti od drugih ljudi da smanje svoje internetske aktivnosti tijekom vaših VoIP poziva. Također možete i zatražiti od vašeg pružatelja internetskih usluga da nadogradi vašu internet brzinu ili vam da savjete o ubrzavanju vaše internet brzine.
Kako se mjeri VoIP izvedba?
Općenito govoreći, postoje dva načina mjerenja VoIP performansi. Prvo, možete mjeriti VoIP performanse promatranjem vaših poziva. Na primjer, poziv tijekom kojeg svaka osoba može čuti svaku riječ razgovora vam govori da imate visoku VoIP izvedbu. Međutim, ta vrsta subjektivnog mjerenja ima ograničenja.
Zato je pametno koristiti alate za pretraživač zajedno s kompatibilnim pretraživačem. Neki od najpopularnijih alata preglednika za mjerenje VoIP izvedbe uključuju alat za test brzine koji vam daje GetVoIP.com (tj. https://getvoip.com/speed-test-tool/). Kada su pokrenuti na kompatibilnom pretraživaču, alati preglednika mjere brzinu pinga, brzinu preuzimanja, brzinu učitavanja i tikove vaše širokopojasne mreže.
Što znače brojevi na VoIP testu brzine?
Nakon što odradite VoIP test brzine, dobit ćete hrpu brojčanih rezultata testa. Koristite ove savjete kako bi razumjeli te brojeve i interpretirali rezultate testova VoIP kvalitete.
Brzina učitavanja
Vaša brzina učitavanja utječe na to može li vas osoba kojoj se obraćate lako čuti tijekom VoIP poziva. Za VoIP pozive, preporučena brzina učitavanja je tri megabita. Kada brzina učitavanja padne ispod te razine, kvaliteta vašeg VoIP poziva može patiti. Općenito govoreći, veća brzina učitavanja znači bolju kvalitetu VoIP poziva.
Brzina preuzimanja
Brzina preuzimanja koju vidite na vašem testu VoIP brzine utječe na vašu sposobnost da jasno čujete osobu koju ste nazvali. Preporučena minimalna brzina preuzimanja za VoIP je tri megabita po sekundi. Opće pravilo je da veća brzina preuzimanja znači jasniji zvuk.
Ping
Jednostavno rečeno, ping označava vrijeme reakcije vaše internet veze. Brzina pinga se mjeri u milisekundama. Općenito, za uspješne VoIP pozive ćete htjeti da vam je ping što manji. Idealno bi bilo da je vaša internet veza ispod 60 milisekundi.
Latencija
Jednostavno rečeno, latencija je vremenski odmak između slanja i primanja podataka. Tijekom VoIP poziva, visoka latencija može smanjiti izvedbu poziva. Ciljajte na razinu latencije od 150 milisekundi.
Tik
Tik se obično opisuju kao kašnjenje paketa. Vaši VoIP pozivi (i sve druge internet aktivnosti) se rastavljaju na nizove paketa podataka koji se prenose putem interneta i sastavljaju na drugoj strani. Kada postoji kašnjenje paleta, kvaliteta VoIP poziva se pogoršava.
Kompanije koje trebaju velik broj istovremenih VoIP poziva će trebati investirati u širokopojasnu internet vezu većeg kapaciteta. Ako pokrenete alat za testiranje VoIP brzine više puta isti tjedan i vidite da vam nedostaje propusnosti mreže za VoIP, potrebna vam je nadogradnja kako bi izbjegli lošu kvalitetu poziva.
Kako loša internet veza utječe na VoIP pozive?
Pošto VoIP pozivi zahtijevaju aktivnu internet vezu, loša internet veza utječe na kvalitetu vaših poziva na više načina.
Problemi s audio kvalitetom: Kada vaš VoIP poziv nema dovoljno brzine ili propusnosti za rad, vjerojatno ćete iskusiti probleme s audio kvalitetom. To znači da ćete se vjerojatno morati ponavljati više pute tijekom poslovnog VoIP poziva kako bi prešli preko problema kao što je gubitak paketa podataka.
Loša kvaliteta poziva: Loša kvaliteta poziva može utjecati na vaše iskustvo pozivanja putem mobilnih uređaja, laptopa i uredskih VoIP telefona. Na primjer, loša kvaliteta glasa tijekom prodajnog poziva može ostaviti loš dojam na klijente.
Loša kvaliteta poziva je ozbiljan izazov u poslovnoj komunikaciji. Ako želite kreirati odlično korisničko iskustvo, stalna loša kvaliteta poziva je neprihvatljiva.
Koja je potrebna brzina interneta za VoIP?
Kako bi izbjegli lošu kvalitetu i probleme s kvalitetom poziva, imajte na umu ove internet brzine.
Brzina preuzimanja: Kako bi najbolje iskoristili vašu VoIP uslugu, trebali bi imati brzinu preuzimanja od oko tri megabita po sekundi.
Brzina učitavanja: Za svaki prijenos glasa putem interneta ćete trebati brzinu učitavanja od tri megabita po sekundi.
Kako odraditi ručni VoIP test?
U nekim situacijama ćete htjeti ad hoc VoIP test za mjerenje kvalitete VoIP poziva. Započnite s korištenjem vaših ušiju. Ako se mučite da čujete drugu osobu tijekom VoIP poziva, možda imate lošu VoIP vezu. Vrijedi i obratno, osoba koja vas sluša bi vas trebala s lakoćom razumjeti. Ako vidite da je brzina interneta loša, zatražite pomoć od vašeg pružatelja internet usluga i pružatelja VoIP usluga.
Što učiniti ako rezultati VoIP testa nisu zadovoljavajući?
Postoji nekoliko načina za odgovoriti na lošu VoIP vezu ili loše rezultate VoIP testa.
VoIP telefonska usluga: Kontaktirajte vašeg pružatelja VoIP usluga za savjet o tome kako poboljšati vašu VoIP kvalitetu. Na primjer, pitajte ga o korištenju tehnologije za kvalitetu usluge (QoS) kako bi prioritizirali VoIP pozive.
Raspravljajte o kvaliteti VoIP-a s drugim ljudima: Ako imate velik broj korisnika na istoj vezi (npr. 100 – 999), raspravite o problemu s ostalim ljudima. Na primjer, možete tražiti od ostalih korisnika da ne koriste video usluge.
Pružatelj internet usluga: U nekim slučajevima su mrežne veze potpuno iskorištene. U tom slučaju možete zatražiti dodatne enterprise značajke za uspješnije upravljanje vašom mrežom. Nekoliko promjena u konfiguraciji mreže može biti sve što vam je potrebno kako bi postigli snažnu VoIP vezu.
Choose your VoIP provider
Set up your virtual call center with LiveAgent and start providing professional voice support in a matter of minutes.
Frequently asked questions
Što je VoIP test?
Možete koristiti VoIP test da procijenite kvalitetu vaše internet veze. Dobra je ideja testirati vašu VoIP vezu prije važnih poziva.
Kako mogu testirati vlastitu internet vezu za VoIP?
Koristite alat za testiranje brzine putem pretraživača, kao što je speedtest.net, kako bi izmjerili vašu brzinu učitavanja, brzinu preuzimanja i ostale ključne mjere.
Kako se mjeri VoIP izvedba?
Postoje dva načina mjerenja VoIP izvedbe: subjektivni i objektivni. Subjektivni način je da obratite pažnju na kvalitetu vašeg poziva svaki put. Na primjer, ako sve strane mogu čuti svačije riječi jasno tijekom VoIP poziva, kvaliteta poziva je visoka. Objektivni način mjerenja VoIP izvedbe je korištenje alata za test brzine kao što je speedtest.net.
Što znače brojevi na VoIP testu brzine?
Obično ćete u testu VoIP brzine vidjeti pet brojeva za test brzine: brzina učitavanja, brzina preuzimanja, ping, latencija i tikovi. Idealno bi bilo da su vaša brzina učitavanja i brzina preuzimanja najbrže moguće. Ping, latencija i tikovi bio trebali imati što niže vrijednosti.
Kako loša internet veza utječe na VoIP pozive?
Loša internetska veza otežava konverzaciju. Možda ćete morati ponavljati izgovoreno više puta. To može biti jako frustrirajuće.
Koja je potrebna brzina interneta za VoIP?
Minimalna potrebna brzina interneta je tri megabita po sekundi za učitavanje i tri megabita po sekundi za preuzimanje. Kad god je moguće, preporučuju se veće brzine.
Kako odraditi ručni VoIP test?
Za izvođenje ručnog VoIP testa obratite pažnju na kvalitetu poziva. Ako ne možete razumjeti što druga osoba govori, možda imate probleme s brzinom VoIP-a. Kako bi riješili problem s VoIP brzinom, razmislite o korištenju kvalitete usluge (QoS) ili brže širokopojasne veze.
Što učiniti ako rezultati VoIP testa nisu zadovoljavajući?
Ako su vaši rezultati testa VoIP brzine prespori, imate nekoliko opcija. Možete zatražiti od vašeg pružatelja internet usluga savjete ili platiti za brži internet. Dalje, možete tražiti pomoć od vašeg pružatelja VoIP usluga. Također možete uključiti značajku za kvalitetu usluge kako bi prioritizirali VoIP pozive.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.
Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.