Tko je voditelj tima?
A team leader is a person who is in charge of a team. In customer service, team leaders usually lead teams of 5-10 agents. They are responsible for day-to-day tasks, making sure their team stays focused and customers stay satisfied.
Voditelj tima u LiveAgent-u obično ima ulogu Admina, kako bi imao pristup izvještajima, postavkama i konfiguracijama.
Frequently Asked Questions
Tko je voditelj tima?
Voditelj tima je osoba koja pruža podršku timu agenata, dijeli svoje znanje, brine se o razvoju tima i nadzire njihove aktivnosti. To je također osoba koja upravlja performansama tima i prioritizira zadatke.
Koje su odgovornosti voditelja tima?
Voditelj tima bi prvenstveno trebao podržavati tim u njihovom radu. Trebao bi organizirati treninge u svrhu ostvarivanja ciljeva i stjecanja nužnih znanja za određenu ulogu u timu. Trebao bi razvijati snagu tima i podržavati ih u ispravljanju njihovih slabosti. Voditelj tima definira ciljeve i ocjenjuje napredak. Također bi trebao i rješavati konflikte. On/ona organizira zajedničke sastanke i druge timske inicijative.
Je li moguće odabrati voditelja tima u LiveAgent softveru?
U LiveAgent-u, voditelju tima može biti dodijeljena uloga administratora. U tom slučaju, voditelj tima ima pristup ticketima svih agenata.
Expert note
Voditelj tima u korisničkoj podršci obično je odgovoran za rukovođenje timom agenata, osiguranje kvalitete usluge i podršku razvoju tima. U LiveAgent-u, voditelju tima može biti dodijeljena uloga administratora.

Upravljanje korisničkom službom
Upravljanje korisničkom službom je fokusirano na dugoročne odnose s klijentima, koristeći automatizaciju i slušanje agenata i korisnika radi poboljšanja kvalitete usluge.