Usredotočenost na korisnika

Što znači usmjeren na kupca?

Zadržite svoje klijente zadovoljnima i vjernima, steknite pozitivno iskustvo s korisnicima i povećajte svoju prodaju. Ovakvo poslovanje naziva se usluga usmjerena na korisnika. To je način pružanja više od dobre usluge ili proizvoda. Ova strategija stavlja kupca u srž poslovanja.

Usredotočenost na kupca donosi mnoge prednosti i prednosti. Jača vjeru kupaca, povjerenje i zadovoljstvo. Sretni klijenti preporučuju vaše usluge drugima i dobivate sve više kupaca.

Frequently asked questions

Što znači pristup usmjeren na kupca?

Pristup usmjeren na korisnika poslovna je strategija koja stavlja kupca u središte, na prvom mjestu u interesu marke. Kupac je središnja točka u srcu i pristupu tvrtke. Ovo je za izgradnju pozitivnog iskustva i izgradnju dugoročnih odnosa.

Koje su osnove pristupa usmjerenog na korisnika?

Temelj pristupa orijentiranog na korisnika trebao bi prije svega biti pružanje sveobuhvatne korisničke usluge. Zahvaljujući tome, kupac može dobiti potrebnu podršku u svakom trenutku kupnje. Osim toga, svi procesi kroz koje klijent prolazi trebaju biti pravilno prilagođeni kako bi mogli proći kroz njih lako i bez problema.

 

Treba li svako poduzeće biti usmjereno na kupca?

Svaka tvrtka svakako bi trebala biti orijentirana na korisnika. Bez obzira na djelatnost, ako je kupac zadovoljan, tvrtka će moći ostvariti veću dobit, kao i trajne odnose s klijentima koji će izgraditi lojalnost u ophođenju s kupcem.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo