Word of mouth is the process of telling people you know a particular product or service, usually because you think it is good and want to encourage them to try it.
Što znači usmena predaja?
Usmena predaja je način komunikacije putem govora. Drugim riječima, usmenom predajom se prenose podaci s jedne osobe na drugu.
Example: Korisnik proizvoda / usluge razgovara o proizvodu s nekim u krugu svojih prijatelja. Ako je korisnik imao loše iskustvo sa korisničkom službom, može ga prenijeti ljudima sa koji ma se sastane. Kao rezultat toga, najvjerojatnije će se odlučiti da ne kupuju nikakve proizvode od te tvrtke.
Koliko je važna usmena predaja?
Svrha usmene predaje je steći povjerenje i vjernost korisnika. Budući da živimo u svijetu, u kojem nam svi pokušavaju nešto prodati, steći povjerenje može biti teško. Ljudi traže recenzije ili preporuke. Stoga kvalitetno korisničko iskustvo potiče kupce da razgovaraju o vašim proizvodima. To stvara vjerne kupce, što u konačnici povećava prodaju i zadovoljstvo kupaca.
Usmena predaja je stvarno jeftina i vrijedna marketinška strategija za bilo koju marku. To se lako može previdjeti. Stoga bi fokus trebao biti na izgradnji trajnih odnosa i stvaranju zajednice. Ovo je važna i korisna dugoročna strategija.
Kako funkcioniše usmena predaja?
Prvo, kupci dobijaju preporuke / recenzije dobivaju tradicionalno usmenom predajom. Na primjer od prijatelja ili člana obitelji.
Druga je mogućnost da ljudi pronađu preporuke / izjave putem društvenih mreža. Danas je istraživanje putem interneta poželjniji način odlučivanja želite li kupiti proizvod / uslugu. To se naziva usmenom predajom, što je marketing od usta do usta.
Example: Ben i Sarah zainteresirani su za usluge tvrtke za čišćenje kuće. Oboje počinju istraživati tvrtke za čišćenje u gradu. Ben je na temelju izvrsnih recenzija Trustpilota na mreži pronašao nekoliko tvrtki za čišćenje. Stoga su odlučili kontaktirati jednog od njih za usluge. Imavši odlično iskustvo, dijele ga s drugim ljudima iz svog uskog kruga. Ovako usmena predaja djeluje kroz recenzije.
Što je to marketing usmenom predajom?
Ukratko, usmena strategija je ista strategija kao i tradicionalna usmena predaja. Glavna razlika je u tome što marka / tvrtka potiče usmenu predaju, dok se tradicionalna usmena predaja događa organskim putem. Svrha usmenog marketinga je plasiranje proizvoda / usluge radi veće izloženosti.
Koje su još prednosti marketinga usmenom predajom?
- Korisničko povjerenje
- Izgradnja zajednice oko Vašeg brenda
- Dugoročni odnosi s kupcima (vjerni kupci)
- Trošenje manje novca na marketing
- Veći prihod
- Angažiranje kupaca
Kako izgraditi marketing usmenom predajom?
- Provide a odlično korisničko iskustvo
- Nadahnite kupce da generiraju sadržaj o Vašem brendu
- Potaknite recenzije / izjave o svojim uslugama / proizvodima
- Motivirajte s nekim posebnim popustima / proizvodima
- Dosegnite pristupačne utjecajne osobe
Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?
Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.
FAQ
Što je marketing usmenom predajom?
Marketing usmenom predajom je oblik marketinga koji uključuje “šaptanje” potrošačima o određenom proizvodu ili marki. Njegova je svrha potaknuti raspravu o određenoj temi na etičan i nenapadan način. Konačni učinak trebaju biti rasprave o marki ili proizvodu, što dovodi do povećanja prepoznatljivosti ili kupnje marke. Takav marketing ne čini da se kupci osjećaju prisiljeno i napadnuto od strane marke.
Kako generirati usmenu predaju?
Marketing usmenom predajom može se generirati na nekoliko načina. Najbolji alat za pozitivan marketing su naravno Vaši kupci. Što učiniti kako bi kupci poželjeli da koriste usmenu predaju? Zamolite ih da isprobaju Vaš novi proizvod, a zatim im recite o njemu, učinite da osjete da su njihova mišljenja bitna i razlikujte ih od npr. namjenske promocije; stvorite prostor za raspravu – to može biti forum, Facebook grupa ili jednostavno mogućnost dodavanja komentara u postovima ili unosi na na web stranicama i portalima, ostanite u stalnom kontaktu sa svojim klijentima; unajmite osobu koja će provoditi marketinške aktivnosti usmenom predajom
Zašto je marketing usmenom predajom učinkovit?
Marketing usmenom predajom je vrlo učinkovit jer mu Internet pruža brojne alate. To omogućuje komunikaciju informacija i, štoviše, možemo graditi društvene odnose. Marketing usmenom predajom trebao bi započeti pokretanjem rasprave o određenoj temi. Samo tijekom rasprave trebali bismo nježno spomenuti marku ili proizvod koji želimo oglašavati. Prije svega, morate se sjetiti prirodnosti i nenametljivosti.