Što je upselling?
Upselling je marketinška strategija koja namamljuje kupca na kupnju preskupih proizvoda. Prevarom ih mami na kupnju ili pretplatu na skupe pakete.
Osim toga, upselling se može definirati i u terminima ljudskih resursa. Može pružiti klijentima rješenje za njihove probleme na jednoj platformi. Na primjer, klijent ima problem sa svojim trenutnim paketom, a vi mu zbog toga ponudite veći paket koji u potpunosti eliminira njegove probleme.
Vi obavijestite klijenta kako će uštediti svoje vrijeme i resurse ako kupi skuplji paket te neće više nikada morati kontaktirati korisničku podršku.
Frequently asked questions
Koja je definicija upsellinga?
Upselling je marketinška zavjera koja mami kupce u kupnju skupih opcija koje to poduzeće nudi. Ovo kao cilj ima usmjeravanje kupca k odabiru skupih paketa i pretplata.
Koje su osnove upsellinga?
Upselling je baziran na premisi da prodavač poziva kupce na kupnju skupih proizvoda, nadogradnji ili sličnih dodataka kako bi povećao prihode.
Upselling vs cross-selling?
Upselling je praksa prema kojoj poduzeće pokušava motivirati svoje klijente na kupnju skupocjenih proizvoda. Cross-selling, na drugu stranu, je slična tehnika, ali kod nje kupac sugerira kupnju dodatnih proizvoda.