Što je upselling?
Upselling je marketinška strategija koja namamljuje kupca na kupnju preskupih proizvoda. Prevarom ih mami na kupnju ili pretplatu na skupe pakete.
Osim toga, upselling se može definirati i u terminima ljudskih resursa. Može pružiti klijentima rješenje za njihove probleme na jednoj platformi. Na primjer, klijent ima problem sa svojim trenutnim paketom, a vi mu zbog toga ponudite veći paket koji u potpunosti eliminira njegove probleme.
Vi obavijestite klijenta kako će uštediti svoje vrijeme i resurse ako kupi skuplji paket te neće više nikada morati kontaktirati korisničku podršku.
Frequently asked questions
Koja je definicija upsellinga?
Upselling je marketinška zavjera koja mami kupce u kupnju skupih opcija koje to poduzeće nudi. Ovo kao cilj ima usmjeravanje kupca k odabiru skupih paketa i pretplata.
Koje su osnove upsellinga?
Upselling je baziran na premisi da prodavač poziva kupce na kupnju skupih proizvoda, nadogradnji ili sličnih dodataka kako bi povećao prihode.
Upselling vs cross-selling?
Upselling je praksa prema kojoj poduzeće pokušava motivirati svoje klijente na kupnju skupocjenih proizvoda. Cross-selling, na drugu stranu, je slična tehnika, ali kod nje kupac sugerira kupnju dodatnih proizvoda.
Kako koristiti poticaje za kupce
Kreirajte proizvod koji ljudi stvarno kupuju, korisnička usluga je ključna za vjernost klijenata, a LiveAgent omogućava integraciju s društvenim mrežama.