Tko je upravitelj centra za pomoć?
Upravitelj centra za pomoć, takozvani Administrator u LiveAgent-u, je uloga centra za pomoć, koja agentu daje pune privilegije za sve radnje u vezi s centrom za pomoć. Light agenti ne mogu imati privilegije upravitelja.
Frequently Asked Questions
Tko je upravitelj centra za pomoć?
Upravitelj centra za pomoć je osoba koja upravlja timom za korisničku podršku. U LiveAgentu se ta uloga naziva Administrator. Zahvaljujući tome, upravitelj ima puno pravo na aktivnosti povezane s centrom za pomoć i može upravljati svojim timom.
Koje su odgovornosti upravitelja centra za pomoć?
Upravitelj centra za pomoć upravlja timom za korisničku podršku, podržava njihove aktivnosti i osigurava da usluga bude na najvišoj razini. Također mu je stalo do razvoja zaposlenika, kao i sumiranja njihovih aktivnosti.
Možete li dodati upravitelja centra za pomoć u LiveAgent-u?
Upravitelj centra za pomoć može imati administratorska prava u LiveAgentu. To mu omogućuje da ima sva dopuštenja potrebna za upravljanje timom. Ima pristup svim kartama, svim korisnicima i pregled aktivnosti svih agenata. Zahvaljujući tome, on može učinkovito voditi tim i nadzirati njihove aktivnosti.
Životopis za korisničku podršku
Formatiranje životopisa za posao u službi za korisnike je važno. Kombinirajte kronološko i funkcionalno formatiranje, izbjegavajte fotografije i budite kratki. Početak karijere u korisničkoj podršci može biti dobro plaćen i pružiti prenosive vještine i radno iskustvo. Uključite komunikacijske vještine, softverske vještine, poznavanje industrije i situacije iz života u svoj životopis. Upravljačke vještine, značajna postignuća i vještine izvan poslovnog područja su važne za menadžerske pozicije. Prijelaz na posao u korisničkoj podršci zahtijeva fokus na prenosive vještine, volontersko iskustvo i isticanje postignuća.