Što je uloga agenta?
Kada se novi agent doda u LiveAgent, važno je definirati njegovu ulogu. Uloga agenta predstavlja i određuje agentove mogućnosti i odgovornosti unutar korisničke podrške. U LiveAgent-u postoji opcija izbora između dvije uloge. S ulogom administratora, agenti mogu kontrolirati i upravljati postavkama sustava. S ulogom agenta, agenti mogu odgovarati na tikete i rješavati korisničke probleme ali ne mogu nadgledati sustav. Uloga agenata je organiziranija i jasnija kreiranjem točne uloge agenta.

Nakon što saznate sve o ulozi agenta, možda ćete biti zainteresirani za istraživanje najčešćih uloga u službi za korisnike. Ovaj članak će vam pomoći razumjeti razne pozicije i odgovornosti unutar korisničke podrške. Također, preporučujemo da pročitate o administratoru računa, gdje možete naučiti o ključnim vještinama i dužnostima koje su važne za ovu poziciju. Ako vas zanima kako agenti koriste tehnologiju, pogledajte članak o agentovom sučelju, gdje ćete otkriti sve o značajkama i mogućnostima unutar sučelja.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Pružite odličnukorisničku uslugu
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! Višekanalni softver s 130+ značajki, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno!