What is an effective customer service?
Softver za korisničku podršku, poznat i kao softver servisne službe ili softver pomoćne službe, je program koji pruža pomoć u korisničkoj podršci tvrtkama. Sastoji se od mnogih dijelova, a jedan od njih naziva se sustav za prodaju tiketa. Korisnici mogu nazvati agente za pomoć, poslati im e-poštu ili razgovarati s njima putem live chata i sve će biti spremljeno na tiketima. Štedi vrijeme i podiže organizaciju korisničkog osoblja.
Postoji mnogo načina i principa kako pružiti kvalitetnu korisničku uslugu. To može biti razumijevanje potreba korisnika, njihovom premašivanju ili o upotrebi kvalitetnog softvera za pomoć, kao što je LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija učinkovite korisničke usluge?
Izvrsna korisnička usluga nadilazi osnovne potrebe korisnika. To znači da tvrtka treba raditi sve što može kako bi korisnik bio uistinu zadovoljan proizvodima i uslugama koje nude. Usluga znači da će prilikom odabira između tvrtki koje nude slične proizvode korisnik odabrati onu s boljim pristupom korisniku.
Kako ponuditi učinkovitu korisničku uslugu?
Da biste ponudili učinkovitu korisničku uslugu, prije svega morate savršeno poznavati svoj proizvod i usluge. Još jedna važna točka je obučen tim koji je usmjeren na korisničku podršku, ima pravu dozu empatije i tvrdih i mekih vještina. Druga važna točka je slušanje klijenta i njegovih problema. Zahvaljujući tome, osoblje nudi pomoć koja je potrebna klijentu, a također može poboljšati razinu svojih aktivnosti.
Koje su najčešće pogreške koje negativno utječu na učinkovitu korisničku uslugu?
Najčešće greške koje mogu negativno utjecati na učinkovitu korisničku uslugu su prvenstveno nedostatak odgovarajuće obuke za agente i loš pristup korisnicima. To se može ogledati u nedostatku brzih odgovora na jednostavna pitanja, niskoj razini komunikacije s agentima, pri čemu korisnici mogu biti pogrešno obavješteni. Druge su pogreške, na primjer, kada slabo slušate korisnike, pa se povratne informacije korisnika ne koriste za poslovni razvoj i usluge. Još jedna pogreška također može biti nedostatak prikupljanja arhive o klijentima i razgovora s njima.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.
The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.