What is an effective customer service?
Softver za korisničku podršku, poznat i kao softver servisne službe ili softver pomoćne službe, je program koji pruža pomoć u korisničkoj podršci tvrtkama. Sastoji se od mnogih dijelova, a jedan od njih naziva se sustav za prodaju tiketa. Korisnici mogu nazvati agente za pomoć, poslati im e-poštu ili razgovarati s njima putem live chata i sve će biti spremljeno na tiketima. Štedi vrijeme i podiže organizaciju korisničkog osoblja.
Postoji mnogo načina i principa kako pružiti kvalitetnu korisničku uslugu. To može biti razumijevanje potreba korisnika, njihovom premašivanju ili o upotrebi kvalitetnog softvera za pomoć, kao što je LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija učinkovite korisničke usluge?
Izvrsna korisnička usluga nadilazi osnovne potrebe korisnika. To znači da tvrtka treba raditi sve što može kako bi korisnik bio uistinu zadovoljan proizvodima i uslugama koje nude. Usluga znači da će prilikom odabira između tvrtki koje nude slične proizvode korisnik odabrati onu s boljim pristupom korisniku.
Kako ponuditi učinkovitu korisničku uslugu?
Da biste ponudili učinkovitu korisničku uslugu, prije svega morate savršeno poznavati svoj proizvod i usluge. Još jedna važna točka je obučen tim koji je usmjeren na korisničku podršku, ima pravu dozu empatije i tvrdih i mekih vještina. Druga važna točka je slušanje klijenta i njegovih problema. Zahvaljujući tome, osoblje nudi pomoć koja je potrebna klijentu, a također može poboljšati razinu svojih aktivnosti.
Koje su najčešće pogreške koje negativno utječu na učinkovitu korisničku uslugu?
Najčešće greške koje mogu negativno utjecati na učinkovitu korisničku uslugu su prvenstveno nedostatak odgovarajuće obuke za agente i loš pristup korisnicima. To se može ogledati u nedostatku brzih odgovora na jednostavna pitanja, niskoj razini komunikacije s agentima, pri čemu korisnici mogu biti pogrešno obavješteni. Druge su pogreške, na primjer, kada slabo slušate korisnike, pa se povratne informacije korisnika ne koriste za poslovni razvoj i usluge. Još jedna pogreška također može biti nedostatak prikupljanja arhive o klijentima i razgovora s njima.
Expert note
Učinkovita korisnička usluga zahtijeva obučen tim s empatijom, tvrdim i mekim vještinama, te slušanje klijenta i njegovih problema, kako bi se osigurala kvaliteta usluge i poboljšala razina aktivnosti osoblja.

Google Workspace je primjer uslužnog softvera koji organizira komunikaciju, dodjeljuje tikete agentima i poboljšava upravljanje ljudskim resursima. Integracija s drugim softverima i automatizacija procesa također su ključne značajke. LiveAgent nudi jedinstveno rješenje za unificiranje alata za komunikaciju i rješavanje upita korisnika. Uslužni softver je ključan za optimizaciju i pojednostavljenje uslužnih procesa te utječe na zadovoljstvo korisnika i zaposlenika.