Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Učinkovita korisnička usluga

Što je učinkovita korisnička usluga

Softver za korisničku podršku, poznat i kao softver servisne službe ili softver pomoćne službe, je program koji pruža pomoć u korisničkoj podršci tvrtkama. Sastoji se od mnogih dijelova, a jedan od njih naziva se sustav za prodaju tiketa. Korisnici mogu nazvati agente za pomoć, poslati im e-poštu ili razgovarati s njima putem live chata i sve će biti spremljeno na tiketima. Štedi vrijeme i podiže organizaciju korisničkog osoblja.

Postoji mnogo načina i principa kako pružiti kvalitetnu korisničku uslugu. To može biti razumijevanje potreba korisnika, njihovom premašivanju ili o upotrebi kvalitetnog softvera za pomoć, kao što je LiveAgent.

FAQ

Koja je definicija učinkovite korisničke usluge?

Izvrsna korisnička usluga nadilazi osnovne potrebe korisnika. To znači da tvrtka treba raditi sve što može kako bi korisnik bio uistinu zadovoljan proizvodima i uslugama koje nude. Usluga znači da će prilikom odabira između tvrtki koje nude slične proizvode korisnik odabrati onu s boljim pristupom korisniku.

Kako ponuditi učinkovitu korisničku uslugu?

Da biste ponudili učinkovitu korisničku uslugu, prije svega morate savršeno poznavati svoj proizvod i usluge. Još jedna važna točka je obučen tim koji je usmjeren na korisničku podršku, ima pravu dozu empatije i tvrdih i mekih vještina. Druga važna točka je slušanje klijenta i njegovih problema. Zahvaljujući tome, osoblje nudi pomoć koja je potrebna klijentu, a također može poboljšati razinu svojih aktivnosti.

Koje su najčešće pogreške koje negativno utječu na učinkovitu korisničku uslugu?

Najčešće greške koje mogu negativno utjecati na učinkovitu korisničku uslugu su prvenstveno nedostatak odgovarajuće obuke za agente i loš pristup korisnicima. To se može ogledati u nedostatku brzih odgovora na jednostavna pitanja, niskoj razini komunikacije s agentima, pri čemu korisnici mogu biti pogrešno obavješteni. Druge su pogreške, na primjer, kada slabo slušate korisnike, pa se povratne informacije korisnika ne koriste za poslovni razvoj i usluge. Još jedna pogreška također može biti nedostatak prikupljanja arhive o klijentima i razgovora s njima.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo