Što je trajna vrijednost?
U poslovnom smislu, trajna vrijednost ili (LTV) je novčana vrijednost ili vrijednost koju možete dobiti od korisnika uzimajući u obzir njegov odnos s Vašom tvrtkom.
Trajna vrijednost vrlo je jak pokazatelj ljudskih resursa i financiranja. U velikoj se mjeri oslanja na procjene, ali pruža jasnu sliku broja korisnika koje možete postići u godinama koje dolaze i koliko Vam je korisno steći klijentelu. Uz to, pruža analizu isplativosti (CBA) pridobijanja korisnika i troškove stjecanja korisnika.
Frequently Asked Questions
Što je trajna vrijednost?
Trajna vrijednost korisnika tj. CLV ili LTV, jedna je od ključnih statistika koja Vam omogućuje praćenje korisnika kao dijela korisničke usluge. Omogućuje Vam utvrđivanje koliko je korisnik vrijedan za Vašu tvrtku na temelju cjelokupnog odnosa korisnik-tvrtka. Ovaj pokazatelj pomaže tvrtkama da razviju strategije za stjecanje novih korisnika i zadržavanje onih koji su nešto već kupili.
Kako izračunati trajnu vrijednost?
Da biste izračunali dugoročnu vrijednost korisnika, prvo morate izračunati prosječnu vrijednost kupnji koje je obavio, a zatim pomnožiti taj broj s prosječnom učestalošću kupnji. Tako određujete vrijednost korisnika. U sljedećem koraku morate ga pomnožiti sa očekivanim životnim vijekom klijenta.
Kako poboljšati trajnu vrijednost?
Postoji nekoliko razloga za povećanje trajne vrijednosti korisnika. Prvo, možete isporučiti vrijedan sadržaj koji angažira Vaše korisnike. Drugo, učinkovita korisnička usluga bit će ovdje ključno pitanje. Također je presudno slušati svoje korisnike, kao i ponuditi im personalizirano iskustvo.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Što je vrijednost za klijenta?
Prijedlog vrijednosti za kupca je ključna marketinška strategija za pridobivanje i zadržavanje klijenata. Važno je razumjeti potrebe klijenata, istaknuti se od konkurencije, segmentirati klijente i prilagoditi cijenu kako bi se pružila vrijednost klijentima i ostvarila profitabilnost.