Što je Facebook tiket?
Gotovo sve robne marke imaju društvenu vezu povezanu s njihovom izvornom web stranicom. Korisnicima je lakše povezati se putem društvenih aplikacija, kao što su Facebook, Twitter itd.
Mnoge robne marke dobivaju pitanja na ovim društvenim profilima koji su povezani s njihovim pomoćnim službama. Kada stranica primi komentare ili upite na društvenoj mreži, Facebook stranica generira tiket koji se automatski šalje pomoćnoj službi tvrtke. Odatle agenti mogu odgovoriti na poruke i pomoći svojim korisnicima, što će se javiti u obliku komentara na Facebook stranici.

Saznajte više o integraciji Facebooka u LiveAgent-u.
Frequently asked questions
Kako funkcionira prodaja tiketa na Facebooku?
Ako se korisnik može povezati s robnom markom putem Facebook-a, sustav bi trebao da može da kreira tikete izravno s Facebooka. To djeluje tako da stranica prima komentare ili upite s društvenih mreža, zatim Facebook stranica generira tiket koji se automatski šalje korisničkoj službi. Agenti tada mogu odgovarati na poruke i komentare na Facebook stranici izravno iz svog sustava.
Kako koristiti Facebook tikete za doprinos zadovoljstvu korisnika?
Tiketi s Facebooka mogu imati velik utjecaj na zadovoljstvo korisnika. Zahvaljujući automatskim obavijestima o novim komentarima, postovima ili porukama, imate priliku odmah odgovoriti na društvenim mrežama. Tada ne morate dodavati posebne moderatore u tim za korisničku službu, jer agenti imaju sve upite na jednom mjestu i ne moraju se prebacivati između kanala. Uz to, odgovore na komentare vide i prijatelji određenih korisnika, što također pomaže u privlačenju njihove pažnje.
Da li LiveAgent nudi Facebook tikete?
LiveAgent nudi tikete s Facebooka zahvaljujući punoj integraciji sustava. Ako vaša tvrtka ima više web lokacija, LiveAgent Vam omogućuje praćenje više web stranica. Osim odgovaranja na poruke, postove i komentare, možete arhivirati razgovore s korisnicima u tiketima, agenti se ne petljaju u njihov privatni život i ne prikazuju obavijesti na njihovim Facebook profilima. Uz to, možete integrirati sustav i s Instagramom koji pripada Facebook timu.
Expert note
Tiketi za Facebook su važni kanali za komunikaciju s klijentima koji pružaju priliku da se odmah odgovori na upite i poboljša zadovoljstvo korisnika.

Facebook ne pruža live chat ni telefonsku korisničku podršku, ali nudi podršku putem e-maila, društvenih medija i baze znanja. Korisnici mogu kontaktirati Facebook predstavnike putem e-maila na adrese client-support-iw@support.facebook.com ili putem društvenih medija na Instagramu i Twitteru, te putem Facebook stranice. Predstavnici obično odgovaraju na zahtjeve unutar tjedan dana. Također, postoje kontakt podaci za pravne upite te druge poveznice kao što su uvjeti korištenja i politike privatnosti.
Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje, poput dobrodošlice, podsjetnika na događaje, upozorenja o sigurnosti, aktivnosti i poništavanja lozinke. LiveAgent omogućuje postavljanje obavijesti e-pošte za agente koji su izvan mreže, primjerice informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.
Facebook je sve popularniji kanal za kontaktiranje poduzeća i korisničku podršku s preko 20 milijardi poruka poslanih mjesečno putem Facebook Messengera. Integracija s društvenim mrežama poput Facebooka pomaže povećati produktivnost agenata te smanjiti stres, što povećava zadovoljstvo korisnika. Kontaktirati ih se može putem e-maila ili društvenih mreža, a Facebook ima bazu znanja pomoći na svojoj web stranici.