Što je tiket sustav?
Tiket sustav je zajednička ulazna pošta za sve zadatke Vaših klijenata, bilo da se radi o društvenim medijima, poštanskom sandučiću, chatu uživo itd. Sve poruke automatski se pretvaraju u isti tiket. Tiketi su pohranjeni na jednom mjestu, tako da agent za korisničku podršku neće propustiti nijedan zadatak.
Frequently asked questions
Koja je definicija tiket sustava?
Koje su osnovne značajke svakog tiket sustava?
Je li LiveAgent tiket sustav?
LiveAgent je tiketing sustav. Automatski prati i pretvara sve problem klijenata u tikete. Svaka dolazna poruka pretvara se u tiket radi lakšeg i boljeg upravljanja.
LiveAgent-ov tiketing sustav omogućuje automatsko generiranje novih tiketa za podršku kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem različitih kanala. Pomoću gamifikacijskih znački, nivoa i nagrada, vaši agenti će biti motivirani raditi bolje, brže i točnije. LiveAgent-ov sustav podrške poboljšava efikasnost agenta, a istovremeno povećava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent-ov tiketing sustav može se integrirati s email računima, profilima društvenih medija i telefonskim brojevima. LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavan za upotrebu.
Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje, poput dobrodošlice, podsjetnika na događaje, upozorenja o sigurnosti, aktivnosti i poništavanja lozinke. LiveAgent omogućuje postavljanje obavijesti e-pošte za agente koji su izvan mreže, primjerice informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu.
Tiketing sustav – najbolje prakse
Ovaj tekst govori o važnosti osnaživanja timova za podršku kako bi bolje radili s klijentima. Preporučuje se osigurati da agenti imaju jednostavan pristup informacijama i alatima te ovlasti za donošenje odluka. Također se govori o označavanju unutar softvera za podršku i standardnim porukama koje mogu poboljšati efikasnost tima. Konačno, spominje se praćenje izvedbe agenata putem sustava za upravljanje tiketima koji nude analitiku kao što su količina tiketa, broj zaostalih tiketa i vrijeme rješavanja tiketa.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.