Što je tiket sustav?
Tiket sustav je zajednička ulazna pošta za sve zadatke Vaših klijenata, bilo da se radi o društvenim medijima, poštanskom sandučiću, chatu uživo itd. Sve poruke automatski se pretvaraju u isti tiket. Tiketi su pohranjeni na jednom mjestu, tako da agent za korisničku podršku neće propustiti nijedan zadatak.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija tiket sustava?
Tiket sustav je zajednička ulazna pošta za sve zadatke Vaših klijenata. Izvješća s e-maila, chata uživo, društvenih mreža, itd. ulaze u taj sustav. Sve poruke automatski se pretvaraju u tikete.
Koje su osnovne značajke svakog tiket sustava?
Osnovne značajke bilo kojeg tiket sustava su, prije svega, višekanalna dostupnost (e-pošta, chat uživo, društvene mreže), personalizacija specifična za klijenta, automatizacija tijeka rada, personalizirane stranice tiketa, tiket kategorije i oznake, te mogućnost izgradnje baze znanja.
Je li LiveAgent tiket sustav?
LiveAgent je tiketing sustav. Automatski prati i pretvara sve problem klijenata u tikete. Svaka dolazna poruka pretvara se u tiket radi lakšeg i boljeg upravljanja.