Što je tiket sustav?
Tiket sustav je zajednička ulazna pošta za sve zadatke Vaših klijenata, bilo da se radi o društvenim medijima, poštanskom sandučiću, chatu uživo itd. Sve poruke automatski se pretvaraju u isti tiket. Tiketi su pohranjeni na jednom mjestu, tako da agent za korisničku podršku neće propustiti nijedan zadatak.
Frequently asked questions
Koja je definicija tiket sustava?
Tiket sustav je zajednička ulazna pošta za sve zadatke Vaših klijenata. Izvješća s e-maila, chata uživo, društvenih mreža, itd. ulaze u taj sustav. Sve poruke automatski se pretvaraju u tikete.
Koje su osnovne značajke svakog tiket sustava?
Je li LiveAgent tiket sustav?
LiveAgent je tiketing sustav. Automatski prati i pretvara sve problem klijenata u tikete. Svaka dolazna poruka pretvara se u tiket radi lakšeg i boljeg upravljanja.
- Zašto Vam treba tiketni sustav? (Ključne prednosti)
- Značajke softvera korisničke podrške (+Video)
- Tiket Usmjerenje [Objašnjeno]
- IT tiketing sustav (Objašnjeno)
- Dodjela tiketa (Objašnjeno)
- Što je tiketing značajka (+ Besplatni probni period) | LiveAgent
- Životni ciklus tiketa [Objašnjeno]
- Što je sustav za prodaju tiketa? [+Kontrolni popis] | LiveAgent