Što je tiket na čekanju?
Tiketi koji se ne mogu riješiti nazivaju se tiketima na čekanju i označavaju se kao otvoreni. Razlog što se ne mogu riješiti može biti taj što se očekuje odgovor kupca ili člana tima.
Frequently asked questions
Što je tiket na čekanju?
Tiketi na čekanju su tiketi koji se ne mogu odmah zatvoriti. Stoga se označavaju kao otvoreni, ali suspendirani.
Koji su najčešći razlozi za tikete na čekanju?
Gdje mogu pronaći tikete na čekanju u LiveAgentu?
Tikete na čekanju možete pronaći u odjeljku tiketa. Označeni su u skladu s tim, pa ih je lako pronaći i odabrati.
Expert note
<p>Tiketi na čekanju su otvoreni, ali suspendirani tiketi kojima se ne može pronaći rješenje odmah. Često su uzrok dodatne informacije koje su potrebne za njihovo rješavanje.</p>

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Kontakti službe za pomoć tvrtke LiveAgent
The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.