Tko su suradnici?
U LiveAgentu postoji mnogo vrsta agenata i uloga. Suradnik je posebna vrsta agenta s drugačijim dopuštenjem u LiveAgentu.
Suradnici su gotovo identični kao i normalni agenti, ali postoje neke razlike. Suradnici ne mogu komunicirati s klijentima. Mogu interno komunicirati s drugim predstavnicima kupaca, dodavati i brisati vlastite privitke ili samo pregledavati podatke o klijentima. Često ostavljaju interne komentare kako bi riješili probleme i upite kupaca.
Frequently Asked Questions
Što znači izraz "suradnici"?
Suradnici su ljudi koji rade s drugima na određenom projektu ili namjeni. Suradnik je posebna vrsta agenta koja ne može kontaktirati klijente. Obično se bavi internim problemima.
Kako postaviti suradnike u LiveAgentu?
Postavljanje suradnika u LiveAgentu isto je kao i dodjeljivanje drugih uloga. To može učiniti administrator na ploči LiveAgenta ulaskom u konfiguraciju.
Kako pristupiti popisu suradnika u LiveAgentu?
Da biste imali pristup popisu suradnika, morate imati dodijeljenu ulogu u sustavu. Da biste dodijelili ulogu u sustavu, morate otići na "Konfiguracija", a zatim odabrati "Agenti". U sljedećem koraku kliknite "izradi agenta" i odaberite ulogu za njega: to može biti agent, administrator ili vlasnik.
Expert’s note
Suradnici su zaposlenici ili timovi koji rade zajedno na određenom projektu ili cilju. U LiveAgentu, suradnici su posebna vrsta agenata koji ne mogu kontaktirati klijente.
Tehnička podrška i korisnička usluga su ključni za tvrtke. LiveAgent nudi različite kanale komunikacije i podršku IT odjelima. Partnerstvo s njima može donijeti mnogo koristi. Besplatan demo dostupan. Prihvaćaju kolačiće. Uvjeti korištenja i Politika privatnosti vrijede. Sales kontakti su dostupni za dogovoriti demo. Sustav podrške je važan za rješavanje problema.
Userlike kontakt korisničke podrške
Userlike je softversko rješenje za razmjenu poruka i live chat s klijentima. Nudi korisničku podršku putem e-maila, live chata, pozivnog centra, društvenih medija i samoposlužne podrške. Može se kontaktirati putem maila, chata s agentom na stranici ili pozivom na njihovu liniju. Adresa za kontakt je support@userlike.com. Userlike također ima live chat podršku.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže u kategorizaciji tiketa i statističkom praćenju potreba korisnika. Softver nudi naprednu razinu automatizacije i dobru vrijednost za novac te podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Korisnici su zadovoljni stabilnošću rada na mobilnim platformama i kompetentnom modulu usluge. LiveAgent nudi i opciju izgradnje baze znanja i dokumentirane podrške.