Tko su suradnici?
U LiveAgentu postoji mnogo vrsta agenata i uloga. Suradnik je posebna vrsta agenta s drugačijim dopuštenjem u LiveAgentu.
Suradnici su gotovo identični kao i normalni agenti, ali postoje neke razlike. Suradnici ne mogu komunicirati s klijentima. Mogu interno komunicirati s drugim predstavnicima kupaca, dodavati i brisati vlastite privitke ili samo pregledavati podatke o klijentima. Često ostavljaju interne komentare kako bi riješili probleme i upite kupaca.
Frequently asked questions
Što znači izraz "suradnici"?
Suradnici su ljudi koji rade s drugima na određenom projektu ili namjeni. Suradnik je posebna vrsta agenta koja ne može kontaktirati klijente. Obično se bavi internim problemima.
Kako postaviti suradnike u LiveAgentu?
Postavljanje suradnika u LiveAgentu isto je kao i dodjeljivanje drugih uloga. To može učiniti administrator na ploči LiveAgenta ulaskom u konfiguraciju.
Kako pristupiti popisu suradnika u LiveAgentu?
Da biste imali pristup popisu suradnika, morate imati dodijeljenu ulogu u sustavu. Da biste dodijelili ulogu u sustavu, morate otići na "Konfiguracija", a zatim odabrati "Agenti". U sljedećem koraku kliknite "izradi agenta" i odaberite ulogu za njega: to može biti agent, administrator ili vlasnik.
- Uloge prilagođenog agenta (Objašnjeno)
- Posao - LiveAgent
- Agentov panel [Objašnjeno]
- Uloga agenta (Objašnjeno)
- Što je značajka internog čavrljanja? (+ besplatna probna verzija) | LiveAgent
- Alternativa za Qonvo - LiveAgent
- Alternativa za LiveHelpNow - LiveAgent
- Što su Help Desk Bilješke? (+Besplatno probno razdoblje) | LiveAgent