Što je softver za kontakt s kupcima?
Softver za kontakt s klijentima je program koji povećava učinkovitost kontakt centra. Korisnici mogu postaviti neka pravila kako bi organizirali usmjeravanje kontakata predstavnicima kupaca. Softver službe za pomoć također može biti zasnovan na webu i dostupan je putem web preglednika. Jednostavan je za upotrebu i siguran, jer su svi podaci pohranjeni na serveru.
Neki softveri omogućuju korisnicima izradu korisničkih portala koji podržavaju klijente kada su agenti izvan mreže. Kupci mogu čitati članke iz baze znanja, forume i tamo pronaći rješenje za svoje probleme.
Frequently Asked Questions
Što je softver za kontakt sa kupcima?
Softver za kontakt s kupcima sustav je koji poboljšava kvalitetu korisničkih usluga i učinkovitost kontakt centra. Zahvaljujući tome, kupac se lako može obratiti korisničkoj službi kada mu zatreba, a s druge strane olakšava agentu korisničke službe upravljanje više komunikacijskih kanala.
Koje su najvažnije značajke softvera za kontakt s kupcima?
Najvažnija značajka softvera za kontakt s kupcima je sposobnost upravljanja više kanala (telefonski pozivi, društveni mediji, chatovi, e-pošta) s jednog mjesta na webu. Također je izuzetno važno stvoriti pravila i upravljati kontaktima. Druga je značajka da korisnička služba može sigurno pronaći i pohraniti podatke kupaca na jednom mjestu.
Koje su vrste softvera za kontakt s kupcima?
Postoji 6 osnovnih vrsta softvera za korisničku podršku. Prva je zajedničko poštanska sanduče i softver za podršku. Tamo se obično može prijaviti nekoliko ljudi. Drugi primjer je softver servisne službe. Tipično se koristi u funkcijama upravljanja IT uslugama. Drugi je sustav za razmjenu poruka i chat. Kao rezultat toga, razgovori s klijentom tehnički su jednostavni za obje strane. Sljedeći je alat za telefonsku podršku. To je najtradicionalniji kanal komunikacije s klijentom. Peti sustav je CRM, tj. Softver za upravljanje odnosima s kupcima. Sustav je osmišljen za jačanje odnosa. I posljednji je softver za bazu znanja koji omogućuje razmjenu ključnih informacija.
Tekst govori o važnosti angažiranja klijenata u poslovanju te predlaže četiri vrste strategija za postizanje toga. Opisane su i važne komponente kvalitetne korisničke podrške te je istaknut LiveAgent softver kao najbolje rješenje. Predloženi su i primjeri tvrtki koje imaju odličnu korisničku uslugu. LiveAgent softver nudi razne funkcionalnosti i alternative te se može integrirati sa drugim softverima. Dostupni su i portal za podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zahtjev za prijedlog, blog, rječnik, akademija i webinari koji mogu pomoći u poboljšanju znanja.
Besplatni softver za upravljanje kupcima
Softver za upravljanje kupcima pomaže tvrtkama u stvaranju personaliziranih iskustava za svoje korisnike. Implementacija ovog softvera ključna je za uspjeh poslovanja i rast, a koristi se za pohranu, analizu i korištenje podataka o kupcima. Besplatni CRM programi mogu pružiti brojne prednosti, ali je ključno koristiti ih na pravi način. Ulaganje u ovakav softver sve je važnije zbog rastućih zahtjeva za zaštitom privatnosti podataka. Besplatni softver za upravljanje korisnicima može napraviti razliku između uspjeha i stagnacije tvrtke, stoga je važno odabrati onaj koji najbolje odgovara potrebama tvrtke.