Što je softver za cold calling?
Softver za cold calling je platforma napravljena da olakša pozivanje klijenata koji nemaju povijest interakcije s prodajnim predstavnicima. Još jedan naziv za softver za cold calling je dialer i platforma za angažman oko prodaje. Ova definicija softvera za cold calling ga smješta u kategoriju automatskih sustava jer može automatizirati pozive, štedeći hrpu vremena vašim prodajnim predstavnicima.
Najsuvremeniji softver za cold calling se besprijekorno integrira s vašim sustavom za upravljanje vezama s klijentima – CRM. Uz instant pristup informacijama o klijentima, ovaj alat će vam pomoći povećati učinkovitost i učiniti posao prikladnijim za prodajne predstavnike. Protokom vremena, softverska rješenja za cold calling su postala robusnija, omogućujući poduzećima da ih koriste i za korisničku podršku.
Softver za cold calling ne samo da automatizira pozive, nego dolazi i s praktičnim pogodnostima. Na primjer, možete ga koristiti za pregled statistika poziva po zahtjevu.
Kako funkcionira softver za cold calling?
Softver za cold calling ima zamršen dizajn, ali nije teško shvatiti kako radi. Prvo i osnovno, trebate razumjeti da on koristi VoIP i tehnologiju telefonije kako bi omogućio agentima da obavljaju pozive. Agenti ne moraju ručno upisivati detalje potencijalnih klijenata.

Softver za cold calling podržava integraciju s vašim CRM-om, dodajući mogućnosti pozivanja u CRM upravljačku ploču. Iako je koristan za odlazne pozive, može pomoći pojednostaviti i dolazne. Softver za cold calling vam također pomaže razvrstati sve vrste poziva.
Prodajni predstavnici mogu vidjeti za koju vrstu poziva je kvalificiran potencijalni klijent. Kada su u pitanju vrste poziva, to uključuje cold calling i popratne pozive. To je način na koji jedan alat omogućuje vašem timu upravljanje potencijalnim klijentima i pozivanje, sve iz jedne upravljačke ploče.
Najbolje softverske platforme za cold calling rade bolje i pružaju više funkcionalnosti. Na primjer, možete postaviti različite kampanje za cold calling i nadzirati ih u realnom vremenu. Analitika i upravljanje vam također pomažu procijeniti količinu uspjeha cold callinga i što možete učiniti da ga poboljšate.
Koje su prednosti korištenja softvera za cold calling?
Jedna od glavnih prednosti korištenja softvera za cold calling je ta što imate ultra pouzdani alat za pozivanje koji se lako automatizira. Stalno je u funkciji i lako ga se koristi, tako da će vaši prodajni predstavnici moći ostvariti izvanredne rezultate.
Softver za cold calling vam također pomaže imati jedno mjesto za svu komunikaciju. Zamislite da svi prodajni agenti, menadžeri, čak i marketinški timovi mogu komunicirati putem jedne platforme — mjesto gdje možete imati sastanke o prodaji i imati dostupne sve podatke.

Slijedeća prednost je povećana produktivnost. Softver za cold calling automatizira vremenski zahtjevne i ponavljajuće zadatke i čini prodajni proces učinkovitijim. Drugim riječima, poboljšava učinkovitost prodaja i diže produktivnost na potpuno novu razinu. Automatska sinkronizacija podataka između softvera za pozivanje i CRM-a uklanja iritantno kopiranje i lijepljenje podataka potpuno iz radnih procesa.
Ujednačeno slanje poruka je još jedna od stvari koje vam softver za cold calling može ponuditi. Uz analitiku, nadzor i značajke snimanja poziva, moći ćete analizirati pozive i imati instant uvid u prodajne aktivnosti.
Koje su najpopularnije značajke softvera za cold calling?
Iako softver za cold calling nudi širok set značajki, neke postanu popularnije od drugih. Počet ćemo s jednom od najvažnijih, ako ne i najvažnijom značajkom softvera za pozive – CRM integracijom. Integracija vašeg CRM-a sa softverom za cold calling je najvažnija jer:
- You can automate calls and enable automatic data sync between platforms;
- You can prioritize your day’s sales calls with data from your CRM;
- You can access the complete list of contacts, contact history, contact rates, and contact records;
- You can automatically track and log sales calls in your CRM;
- It can help you build informative customer profiles and a list of leads.
Da ne spominjemo da uz CRM i softver za cold calling možete omogućiti i praćenje klijentskog putovanja.
Progresivno pozivanje je nešto što morate imati jer automatizira cijeli pozivni centar za odlazne pozive. Agenti ne moraju ručno unositi brojeve jer sustav to automatski radi. Prilagodljivi modovi za pozivanje su odličan dodatak jer svako poduzeće je različito, a mogućnost prilagodbe vlastitog dialera je odlična.
Iduća je značajka za cold emailove. Praktičnije je slati emailove iz jedne upravljačke ploče umjesto prebacivanja između nekoliko aplikacija. Ova značajka vam omogućuje korištenje email predložaka i automatsko dodavanje email potpisa za povećanu efikasnost.
Značajka za distribuciju je također popularan izbor, posebno ako planirate koristiti softver i za odlazne pozive.
Funkcionira li softver za cold calling i za telefonske kontakte?
Da. Kada ulažete u poslovni softver, logično je potražiti svestrano rješenje. Što manje različitih aplikacija koristite, lakše je upravljati njima. Jedna od najboljih stvari u vezi softvera za cold calling je da funkcionira i za telefonske kontakte.
Kada kupujete softver za cold calling, pobrinite se da ta platforma ima i tehnologiju za telefoniju ili VoIP. Ove dvije tehnologije će vam pomoći obavljati telefonske pozive i razgovarati s vašim potencijalnim klijentima iz jedne upravljačke ploče.
Moramo li imati CRM integraciju za softver za pozivanje?
To ovisi o vašim poslovnim ciljevima i načinu na koji želite rješavati pozive u budućnosti. Poduzeća diljem industrija koriste CRM kao vodeći alat za upravljanje potencijalnim klijentima. To je mjesto gdje su pohranjene informacije o vašim kontaktima, uključujući povijest svakog klijenta.

Softver za cold calling s CRM integracijom vam može pomoći u vođenju učinkovitog poslovanja. Na primjer, možete obavljati pozive izravno iz vašeg CRM alata. Također će olakšati držanje svih interakcija klijenata s vašim brendom na jednom mjestu. Moći ćete donositi informirane odluke i bolje voditi poslovanje.
Create a call center software that fits your needs
LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.
Frequently asked questions
What is cold calling software?
Cold calling software is an automated system built to help sales reps excel at cold calling. Cold calling software is shipped out with many features responsible for unique functionality. For instance, it can integrate into CRM, provide insightful reports, and dial contacts automatically for sales reps.
How does cold calling software work?
Cold calling software works thanks to cutting-edge technology. At its core, we have telephony and VoIP technologies. Additional software modules enable integration with external tools such as CRM and powerful analytics and reporting. Combined, these features enable sales reps to seamlessly make calls, chat with colleagues on the team, and capture more leads.
What are the benefits of using cold calling software?
The most noteworthy benefits of using cold calling software are increased efficiency and productivity and improved communication. Additionally, with analytics and monitoring, you will also be able to capture more leads and make the KPI more consistent across the board.
What are the most popular cold calling software features?
Every cold calling software is unique, and it comes with numerous features. Over time some features emerged as the most popular ones. These features include CRM integration, progressive dialing, adjustable dialing modes, automatic cold emails, and distribution features.
Does cold calling software work for phone contacts?
Cold calling software leverages telephony and VoIP technologies to work for phone contacts too. Make sure that the software you consider investing in has these two technologies.
Do we have to have a CRM integration for calling software?
It’s better to have a CRM integration for calling software because it helps you streamline and automate so many processes such as customer journey tracking, auto-dialing, automatic sales tracking and logging, and cold calls prioritization.