Softver za cold calling

Što je softver za cold calling?

Softver za cold calling je platforma napravljena da olakša pozivanje klijenata koji nemaju povijest interakcije s prodajnim predstavnicima. Još jedan naziv za softver za cold calling je dialer i platforma za angažman oko prodaje. Ova definicija softvera za cold calling ga smješta u kategoriju automatskih sustava jer može automatizirati pozive, štedeći hrpu vremena vašim prodajnim predstavnicima.

Najsuvremeniji softver za cold calling se besprijekorno integrira s vašim sustavom za upravljanje vezama s klijentima – CRM. Uz instant pristup informacijama o klijentima, ovaj alat će vam pomoći povećati učinkovitost i učiniti posao prikladnijim za prodajne predstavnike. Protokom vremena, softverska rješenja za cold calling su postala robusnija, omogućujući poduzećima da ih koriste i za korisničku podršku.

Softver za cold calling ne samo da automatizira pozive, nego dolazi i s praktičnim pogodnostima. Na primjer, možete ga koristiti za pregled statistika poziva po zahtjevu.

Kako funkcionira softver za cold calling?

Softver za cold calling ima zamršen dizajn, ali nije teško shvatiti kako radi. Prvo i osnovno, trebate razumjeti da on koristi VoIP i tehnologiju telefonije kako bi omogućio agentima da obavljaju pozive. Agenti ne moraju ručno upisivati detalje potencijalnih klijenata.

LiveAgent VoIP pozivni centar

Softver za cold calling podržava integraciju s vašim CRM-om, dodajući mogućnosti pozivanja u CRM upravljačku ploču. Iako je koristan za odlazne pozive, može pomoći pojednostaviti i dolazne. Softver za cold calling vam također pomaže razvrstati sve vrste poziva.

Prodajni predstavnici mogu vidjeti za koju vrstu poziva je kvalificiran potencijalni klijent. Kada su u pitanju vrste poziva, to uključuje cold calling i popratne pozive. To je način na koji jedan alat omogućuje vašem timu upravljanje potencijalnim klijentima i pozivanje, sve iz jedne upravljačke ploče.

Najbolje softverske platforme za cold calling rade bolje i pružaju više funkcionalnosti. Na primjer, možete postaviti različite kampanje za cold calling i nadzirati ih u realnom vremenu. Analitika i upravljanje vam također pomažu procijeniti količinu uspjeha cold callinga i što možete učiniti da ga poboljšate.

Ilustracija softvera za pozivni centar

Koje su prednosti korištenja softvera za cold calling?

Jedna od glavnih prednosti korištenja softvera za cold calling je ta što imate ultra pouzdani alat za pozivanje koji se lako automatizira. Stalno je u funkciji i lako ga se koristi, tako da će vaši prodajni predstavnici moći ostvariti izvanredne rezultate.

Softver za cold calling vam također pomaže imati jedno mjesto za svu komunikaciju. Zamislite da svi prodajni agenti, menadžeri, čak i marketinški timovi mogu komunicirati putem jedne platforme — mjesto gdje možete imati sastanke o prodaji i imati dostupne sve podatke.

LiveAgent višekanalni tiketing

Slijedeća prednost je povećana produktivnost. Softver za cold calling automatizira vremenski zahtjevne i ponavljajuće zadatke i čini prodajni proces učinkovitijim. Drugim riječima, poboljšava učinkovitost prodaja i diže produktivnost na potpuno novu razinu. Automatska sinkronizacija podataka između softvera za pozivanje i CRM-a uklanja iritantno kopiranje i lijepljenje podataka potpuno iz radnih procesa.

Ujednačeno slanje poruka je još jedna od stvari koje vam softver za cold calling može ponuditi. Uz analitiku, nadzor i značajke snimanja poziva, moći ćete analizirati pozive i imati instant uvid u prodajne aktivnosti.

Koje su najpopularnije značajke softvera za cold calling?

Iako softver za cold calling nudi širok set značajki, neke postanu popularnije od drugih. Počet ćemo s jednom od najvažnijih, ako ne i najvažnijom značajkom softvera za pozive – CRM integracijom. Integracija vašeg CRM-a sa softverom za cold calling je najvažnija jer:

  • Možete automatizirati pozive i omogućiti automatsku sinkronizaciju podataka između platformi;
  • Možete prioritizirati svakodnevne prodajne pozive s podacima iz vašeg CRM-a;
  • Možete pristupiti potpunom popisu kontakta, povijesti kontakta, stopama kontakta i zapisima o kontaktima;
  • Možete automatski pratiti i vršiti zapise prodajnih poziva u vaš CRM;
  • Može vam pomoći u pravljenju informativnih profila klijenata i popisa potencijalnih klijenata.

Da ne spominjemo da uz CRM i softver za cold calling možete omogućiti i praćenje klijentskog putovanja.

Progresivno pozivanje je nešto što morate imati jer automatizira cijeli pozivni centar za odlazne pozive. Agenti ne moraju ručno unositi brojeve jer sustav to automatski radi. Prilagodljivi modovi za pozivanje su odličan dodatak jer svako poduzeće je različito, a mogućnost prilagodbe vlastitog dialera je odlična.

Iduća je značajka za cold emailove. Praktičnije je slati emailove iz jedne upravljačke ploče umjesto prebacivanja između nekoliko aplikacija. Ova značajka vam omogućuje korištenje email predložaka i automatsko dodavanje email potpisa za povećanu efikasnost.

Email predlošci

Značajka za distribuciju je također popularan izbor, posebno ako planirate koristiti softver i za odlazne pozive.

Funkcionira li softver za cold calling i za telefonske kontakte?

Da. Kada ulažete u poslovni softver, logično je potražiti svestrano rješenje. Što manje različitih aplikacija koristite, lakše je upravljati njima. Jedna od najboljih stvari u vezi softvera za cold calling je da funkcionira i za telefonske kontakte.

Kada kupujete softver za cold calling, pobrinite se da ta platforma ima i tehnologiju za telefoniju ili VoIP. Ove dvije tehnologije će vam pomoći obavljati telefonske pozive i razgovarati s vašim potencijalnim klijentima iz jedne upravljačke ploče.

Moramo li imati CRM integraciju za softver za pozivanje?

To ovisi o vašim poslovnim ciljevima i načinu na koji želite rješavati pozive u budućnosti. Poduzeća diljem industrija koriste CRM kao vodeći alat za upravljanje potencijalnim klijentima. To je mjesto gdje su pohranjene informacije o vašim kontaktima, uključujući povijest svakog klijenta.

LiveAgent CRM integracije

Softver za cold calling s CRM integracijom vam može pomoći u vođenju učinkovitog poslovanja. Na primjer, možete obavljati pozive izravno iz vašeg CRM alata. Također će olakšati držanje svih interakcija klijenata s vašim brendom na jednom mjestu. Moći ćete donositi informirane odluke i bolje voditi poslovanje.

Create a call center software that fits your needs

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Što je softver za cold calling?

Softver za cold calling je automatizirani sustav napravljen da pomogne prodajnim predstavnicima u uspješnom cold callingu. Softver za cold calling dolazi s većim brojem značajki koje su odgovorne za jedinstvenu funkcionalnost. Na primjer, može se integrirati u CRM, pružiti značajne uvide i automatski nazivati kontakte za prodajne predstavnike.

Kako softver za cold calling funkcionira?

Softver za cold calling radi zahvaljujući suvremenoj tehnologiji. U njegovoj osnovi se nalaze telefonija i VoIP tehnologija. Dodatni softverski moduli omogućuju integraciju s eksternim alatima kao što su CRM, moćna analitika i izvještavanje. U kombinaciji, te značajke omogućavaju prodajnim predstavnicima besprijekorno obavljanje poziva, chat s kolegama unutar tima i privlačenje više potencijalnih klijenata.

Koje su prednosti korištenja softvera za cold calling?

Najznačajnije prednosti korištenja softvera za cold calling su povećana učinkovitost i produktivnost te poboljšana komunikacija. Dodatno, uz analitiku i nadzor, moći ćete privući više potencijalnih klijenata i i uskladiti ključne KPI.

Koje su najpopularnije značajke softvera za cold calling?

Svaki softver za cold calling je jedinstven i dolazi s velikim brojem značajki. Nakon nekog vremena, neke od značajki postaju popularne. Te značajke uključuju CRM integraciju, progresivno pozivanje, prilagodljive modove pozivanja, automatske cold emailove i značajke distribucije.

Funkcionira li softver za cold calling za telefonske kontakte?

Softver za cold calling iskorištava telefoniju i VoIP tehnologiju za rad s telefonskim kontaktima. Pobrinite se da softver u koji namjeravate uložiti ima ove dvije tehnologije.

Moramo li imati CRM integraciju za softver za cold calling?

Bolje je imati CRM integraciju za softver za pozivanje jer vam pomaže pojednostaviti i automatizirati više procesa, kao što su praćenje putovanja klijenta, automatsko pozivanje, automatsko praćenje prodaje i zapisa te prioritizaciju cold callinga.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo