Što je sigurnosna politika?
Sigurnosna politika postavlja pravila i metodologiju za sve ljude koji pristupaju infrastrukturi tvrtke, bilo da je internetska ili izvan mreže. Svrha sigurnosne politike je očuvanje povjerljivosti, jedinstva i dostupnosti uređaja i informacija koje koriste članovi organizacije.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija sigurnosne politike?
Sigurnosna politika dokument je organizacije koji definira kako zaštititi organizaciju od prijetnji, npr. računalne sigurnosti i kako postupati u opasnim situacijama.
Koje podatke treba sadržavati svaka sigurnosna politika?
Sigurnosna politika trebala bi osigurati tvrtku sa svih strana i uzeti u obzir svu njezinu imovinu. Treba obuhvaćati sav softver, hardverske uređaje, fizičke parametre, ljudske resurse, informacije/podatke, kontrolu pristupa u svom opsegu.
Gdje možete pronaći sigurnosnu politiku LiveAgent-a?
Sigurnosna pravila LiveAgent-a mogu se naći na Sigurnost & amp; na podstranici Pravila privatnosti koja je dostupna u podnožju stranice.
Expert’s note
Sigurnosna politika je dokument koji definira pravila za zaštitu organizacije od prijetnji i postupanje u opasnim situacijama. Ona osigurava sigurnost podataka koristeći enkripciju, zabrane i fizičku sigurnost infrastrukture.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.