Što je samoposluživanje?
Svatko ima svoje načine pronalaženja rješenja za probleme s kojima se suočava. Neki slijede normu, dok neki slijede druge, a očito ima i onih koji slijede ono što im se čini jednostavnim. Samoposluživanje je onda kada sami pokušavate pronaći rješenja za probleme bez kontaktiranja korisničke službe.
To je vrlo jednostavan način putem kojega možete pronaći rješenja za neke probleme. Ne trebate dugo čekati u pozivu, niti slati e-poruke i čekati odgovor.
Frequently Asked Questions
Kako definirati samoposluživanje?
Samoposluživanje je onda kada sami pokušavate pronaći rješenja za probleme bez kontaktiranja korisničke službe. Kupac to može učiniti čitajući često postavljana pitanja, pregledavajući bazu znanja ili koristeći dostupne članke i vodiče.
Koje su prednosti samoposluživanja kupaca?
Kupac ne mora čekati reakciju korisničke službe, što štedi vrijeme. Zbog toga kupac bolje upoznaje proizvod i brand, a može povećati i razinu vlastitog zadovoljstva. Koristi li kvalitetan sadržaj koji nudi tvrtka, vrijednost organizacije u njegovim očima zasigurno će se također povećati.
Nudi li LiveAgent opciju samoposluživanja?
LiveAgent nudi opciju samoposluživanja. Možete stvoriti bazu znanja koja će sadržavati sva pitanja koja su potrebna kupcima, zahvaljujući kojima će učinkovito riješiti svoj problem.
Expert’s note
Samoposluživanje omogućava kupcima pronalazak rješenja za probleme bez kontaktiranja korisničke službe putem baze znanja, često postavljanih pitanja i vodiča. To štedi vrijeme i može povećati zadovoljstvo kupca.
Kako imati chat u pokretu s LiveAgent iOS aplikacijom
LiveAgent iOS aplikacija omogućava chat podršku u pokretu za agente i klijente. Agenti mogu istovremeno rješavati više chatova, povećavajući produktivnost i brzinu rješavanja problema. Klijenti dobivaju brzu i personaliziranu podršku, poboljšavajući njihovo zadovoljstvo.
TeleCube + LiveAgent vodič za integraciju
TeleCube + LiveAgent vodič omogućuje tvrtkama besplatan telefonski sustav za upravljanje pozivima, porukama i faksom na jednom mjestu. Integracija pruža centralno upravljanje interakcijama s klijentima, povećanu kontrolu nad pozivima klijenata i optimizaciju operacija pozivnog centra.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.
LiveAgent nudi softver za korisničku podršku, upravljanje emailovima, podršku, integracije i dodatke za migraciju podataka. Također pruža podršku, blog, rječnik i webinare. Pruža se i podrška putem različitih kanala kao što su chat, pozivi, video pozivi, kontakt obrasci, forumi, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp i Slack. LiveAgent je isplativo rješenje za malena i srednja poduzeća te nudi mogućnost prebacivanja podataka iz prethodnog softvera za podršku. Također, pruža podršku za blokiranje spamera. Kolačići se koriste na web stranici, a dostupan je i jedan na jedan poziv kako bi se otkrile pogodnosti LiveAgent-a za poduzeća.