Što je samoposluživanje?
Svatko ima svoje načine pronalaženja rješenja za probleme s kojima se suočava. Neki slijede normu, dok neki slijede druge, a očito ima i onih koji slijede ono što im se čini jednostavnim. Samoposluživanje je onda kada sami pokušavate pronaći rješenja za probleme bez kontaktiranja korisničke službe.
To je vrlo jednostavan način putem kojega možete pronaći rješenja za neke probleme. Ne trebate dugo čekati u pozivu, niti slati e-poruke i čekati odgovor.
Frequently asked questions
Kako definirati samoposluživanje?
Samoposluživanje je onda kada sami pokušavate pronaći rješenja za probleme bez kontaktiranja korisničke službe. Kupac to može učiniti čitajući često postavljana pitanja, pregledavajući bazu znanja ili koristeći dostupne članke i vodiče.
Koje su prednosti samoposluživanja kupaca?
Kupac ne mora čekati reakciju korisničke službe, što štedi vrijeme. Zbog toga kupac bolje upoznaje proizvod i brand, a može povećati i razinu vlastitog zadovoljstva. Koristi li kvalitetan sadržaj koji nudi tvrtka, vrijednost organizacije u njegovim očima zasigurno će se također povećati.
Nudi li LiveAgent opciju samoposluživanja?
LiveAgent nudi opciju samoposluživanja. Možete stvoriti bazu znanja koja će sadržavati sva pitanja koja su potrebna kupcima, zahvaljujući kojima će učinkovito riješiti svoj problem.