Što je rezolucija na vrijeme?
Rezolucija na vrijeme znači da je tiket riješen u skladu s vremenskim ograničenjima postavljenim u SLA. Rješavanje tiketa na vrijeme važno je kako bi Vaši klijenti bili zadovoljni. Svi agenti moraju uvijek pokušati riješiti tikete što je prije moguće.
Suprotno rezoluciji na vrijeme jeste zakašnjeli tiket. To znači da problem nije riješen tijekom vremena navedenog u SLA. Zakašnjeli tiketi mogu negativno utjecati na Vaše poslovanje i treba ih izbjegavati.
Frequently Asked Questions
Što znači rezolucija na vrijeme?
Rezolucija na vrijeme, poznato i kao prosječno vrijeme do rješavanja ili vremena rješenja, prosječno je vrijeme potrebno timu za korisničku podršku da riješi slučaj nakon otvaranja. Obično se mjeri u radnim satima, tako da prilikom izračuna rezolucije na vrijeme, nemojte uzeti u obzir vrijeme kada je Vaš tim izvan radnog vremena.
Da li je rezolucija na vrijeme važna?
Rezolucija na vrijeme izravno je povezana sa zadovoljstvom klijenata, pa je to važan pokazatelj. Što je tim brže u stanju riješiti probleme klijenata, to je veća njihova razina zadovoljstva. Ako rješenje slučaja traje dugo, klijenti postaju nervozni i nezadovoljni.
Gdje možete provjeriti vrijeme rezolucije u LiveAgent-u?
U izvješćima LiveAgent-a možete provjeriti rezoluciju na vrijeme. Vrijedno je slijediti ovaj pokazatelj i pokušati ga održati na najboljoj mogućoj razini.