Što je rezolucija na vrijeme?
Rezolucija na vrijeme znači da je tiket riješen u skladu s vremenskim ograničenjima postavljenim u SLA. Rješavanje tiketa na vrijeme važno je kako bi Vaši klijenti bili zadovoljni. Svi agenti moraju uvijek pokušati riješiti tikete što je prije moguće.
Suprotno rezoluciji na vrijeme jeste zakašnjeli tiket. To znači da problem nije riješen tijekom vremena navedenog u SLA. Zakašnjeli tiketi mogu negativno utjecati na Vaše poslovanje i treba ih izbjegavati.
Frequently Asked Questions
Što znači rezolucija na vrijeme?
Rezolucija na vrijeme, poznato i kao prosječno vrijeme do rješavanja ili vremena rješenja, prosječno je vrijeme potrebno timu za korisničku podršku da riješi slučaj nakon otvaranja. Obično se mjeri u radnim satima, tako da prilikom izračuna rezolucije na vrijeme, nemojte uzeti u obzir vrijeme kada je Vaš tim izvan radnog vremena.
Da li je rezolucija na vrijeme važna?
Rezolucija na vrijeme izravno je povezana sa zadovoljstvom klijenata, pa je to važan pokazatelj. Što je tim brže u stanju riješiti probleme klijenata, to je veća njihova razina zadovoljstva. Ako rješenje slučaja traje dugo, klijenti postaju nervozni i nezadovoljni.
Gdje možete provjeriti vrijeme rezolucije u LiveAgent-u?
U izvješćima LiveAgent-a možete provjeriti rezoluciju na vrijeme. Vrijedno je slijediti ovaj pokazatelj i pokušati ga održati na najboljoj mogućoj razini.
Prosječno vrijeme poziva i prosječno vrijeme rješavanja poziva (AHT) su ključne metrike za procjenu učinkovitosti agenata u pozivnom centru. AHT uključuje vrijeme razgovora, čekanja i radnje poslije poziva, dok prosječno vrijeme poziva uzima u obzir samo vrijeme razgovora i čekanja. Praćenje vremena poziva pomaže u identifikaciji problema i planiranju obuke agenata.
The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.