Što su recenzije korisničke službe?
Ako kupac obavi kupnju ili mu je potrebna pomoć oko već kupljenog proizvoda, može se obratiti službi za korisnike. Korisnička služba postoji kako bi im korisnici pomogli. Od kupca ovisi koliko će pregled biti dobar ili loš. Odluči li ostaviti recenziju korisničke službe, drugim perspektivnim kupcima to može pomoći da kupe proizvod od te određene tvrtke.
Frequently Asked Questions
Što su recenzije korisničke službe?
Recenzija korisničke službe je mišljenje o korisničkoj službi. Sadrži njegova pozitivna i negativna iskustva s cjelokupnom korisničkom službom (kontakt s agentom, proces kupnje, slanje proizvoda). Recenzije su vrlo korisne u razvoju korisničke usluge, ali i u razvoju drugih aktivnosti robne marke.
Jesu li recenzije korisničke službe važne za tvrtku?
Recenzije korisničke službe iznimno su važne za poslovanje. Oboje utječu na kasnije odluke o kupnji postojećih i potencijalnih kupaca. Osim toga, dobivate informacije o tome što je korisnička služba u vašoj tvrtki - odgovara li vašim klijentima ili ne, koji su joj nedostaci i koje prednosti ima. Mrežni pregledi daju tvrtki kredibilitet. Zahvaljujući tome, vidljiv je u tražilicama.
Kako zatražiti od klijenata recenzije korisničke službe?
Postoji mnogo načina da od korisnika zatražite recenzije korisničke službe. To možemo od njih tražiti kad završimo s rješavanjem njihovih problema (u bilo kojem komunikacijskom kanalu - e -pošti, društvenim medijima ili telefonu). Druga je mogućnost poslati zahtjev za povratnu poruku putem SMS-a, e-pošte, posta na fan stranici ili privatne poruke. Zahtjev se može poslati i putem telefona. Ne zaboravite naznačiti zašto je to važno za vašu tvrtku i da vam glas vaših klijenata najviše vrijedi.
Google Workspace je primjer uslužnog softvera koji organizira komunikaciju, dodjeljuje tikete agentima i poboljšava upravljanje ljudskim resursima. Integracija s drugim softverima i automatizacija procesa također su ključne značajke. LiveAgent nudi jedinstveno rješenje za unificiranje alata za komunikaciju i rješavanje upita korisnika. Uslužni softver je ključan za optimizaciju i pojednostavljenje uslužnih procesa te utječe na zadovoljstvo korisnika i zaposlenika.