Što su recenzije korisničke službe?
Ako kupac obavi kupnju ili mu je potrebna pomoć oko već kupljenog proizvoda, može se obratiti službi za korisnike. Korisnička služba postoji kako bi im korisnici pomogli. Od kupca ovisi koliko će pregled biti dobar ili loš. Odluči li ostaviti recenziju korisničke službe, drugim perspektivnim kupcima to može pomoći da kupe proizvod od te određene tvrtke.
Frequently asked questions
Što su recenzije korisničke službe?
Recenzija korisničke službe je mišljenje o korisničkoj službi. Sadrži njegova pozitivna i negativna iskustva s cjelokupnom korisničkom službom (kontakt s agentom, proces kupnje, slanje proizvoda). Recenzije su vrlo korisne u razvoju korisničke usluge, ali i u razvoju drugih aktivnosti robne marke.
Jesu li recenzije korisničke službe važne za tvrtku?
Recenzije korisničke službe iznimno su važne za poslovanje. Oboje utječu na kasnije odluke o kupnji postojećih i potencijalnih kupaca. Osim toga, dobivate informacije o tome što je korisnička služba u vašoj tvrtki - odgovara li vašim klijentima ili ne, koji su joj nedostaci i koje prednosti ima. Mrežni pregledi daju tvrtki kredibilitet. Zahvaljujući tome, vidljiv je u tražilicama.
Kako zatražiti od klijenata recenzije korisničke službe?
Postoji mnogo načina da od korisnika zatražite recenzije korisničke službe. To možemo od njih tražiti kad završimo s rješavanjem njihovih problema (u bilo kojem komunikacijskom kanalu - e -pošti, društvenim medijima ili telefonu). Druga je mogućnost poslati zahtjev za povratnu poruku putem SMS-a, e-pošte, posta na fan stranici ili privatne poruke. Zahtjev se može poslati i putem telefona. Ne zaboravite naznačiti zašto je to važno za vašu tvrtku i da vam glas vaših klijenata najviše vrijedi.
Korisnički obrazac je ključan za izvrsnu podršku kupcima, a ankete o zadovoljstvu klijenata su važne za razumijevanje njihovih misli o proizvodima i uslugama. Najbolje prakse za ankete uključuju jasno definirana pitanja i optimizaciju za mobilne uređaje, kao i ponudu bonusa korisnicima koji odgovore na ankete. LiveAgent nudi funkcionalnosti za podršku korisnicima i ima integracije s drugim softverskim alatima.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Prikupljanje povratnih informacija od kupaca je važno za poslovanje, a Nicereply i Simplesat mogu olakšati proces. Odabir prave metrike za mjerenje zadovoljstva kupaca, kao što su CSAT, CES i NPS, je također važan. LiveAgent je softver za zadovoljstvo kupaca koji omogućuje mjerenje zadovoljstva i integraciju s drugim softverskim rješenjima za podizanje zadovoljstva vaših korisničkih usluga na višu razinu.
Intelius pruža usluge povratne pretrage brojeva koje se koriste za marketinške i poslovne svrhe. Korisničko iskustvo je jednostavno, a rezultati obuhvaćaju telekom operatera, približnu lokaciju i tip broja. Cijene su jasne i prilično visoke u odnosu na konkurenciju, a točnost podataka nije uvijek 100%. Intelius je dostupan samo u SAD-u, a svi dostupni podaci o broju zahtijevaju plaćanje. Postoji mobilna aplikacija, pouzdana korisnička služba i cjenovno pristupačan probni period.
Artikl govori o važnosti usredotočenosti na korisnika u poslovanju, s naglaskom na pružanje sveobuhvatne korisničke usluge i izgradnju dugoročnih odnosa s klijentima. Radnici korisničke podrške trebaju biti obučeni za dobru komunikaciju i empatiju. Tvrtke bi također trebale koristiti softver za upravljanje interakcijom s kupcima, a kreativne ponude su inovativni način poboljšanja iskustva kupaca.