Besplatna proba

Razgovor

Što je razgovor?

Conversation is a discussion with someone about a particular subject.ú>

Cambridge dictionary

A customer conversation is a thread of messages exchanged with a customer representative. A conversation can occur in the form of chat conversation, email conversation, or a simple phone conversation. Additionally, you can also create conversations (a.k.a. Tickets) through Facebook private messages or Tweets.

Primjer LiveAgent razgovora s tiketima

How to talk to your customers:

  • Pozdravite ih
  • Predstavite se
  • Budite ljubazni
  • Budite samouvjereni
  • Vodite razgovor u pravom smjeru
  • Dajte im do znanja da ćete im pomoći
  • Ispričajte se kad je to potrebno
  • Budite strpljivi
  • Proaktivno slušajte
  • Dajte im činjenične informacije
  • Ne prekidajte kupca ako to nije potrebno
  • Budite pozitivni

Example of a good and bad customer conversation:

LOŠE: Ne nudimo ovu značajku.

DOBRO: Iako trenutno nemamo ovu značajku, drago nam je čuti Vaše mišljenje. Kad god napravimo bilo kakva poboljšanja, uvijek nastojimo uvažiti mišljenja/uvide kupaca poput Vas.

Tips for handling a mad customer:

  • Budite smireni
  • Pokažite empatiju
  • Ne uzimajte ništa osobno
  • Ispričajte se zbog neugodnosti
  • Ponovite/sažmite brige kupaca. To pokazuje da proaktivno slušate i može razjasniti problem s kojim se kupac susreće.
  • Objasnite korake koje ćete poduzeti
  • Pružite različite mogućnosti kao rješenje – neka kupac odabere
  • Ako kupcu nešto obećate, svakako to ispunite

It is so much easier to be nice, to be respectful, to put yourself in your customers' shoes and try to understand how you might help them before they ask for help than it is to try to mend a broken customer relationship.ú>

Mark Cuban

What are the types of customer dialogue?

Do dijaloga obično dolazi između predstavnika kupaca i kupca.

Klasičan tip je osobni dijalog. Ipak, postoje i drugi važni oblici dijaloga.

Here are some types of dialogue:

Tvrtka bi trebala razmotriti odgovarajući pristup za svaku vrstu. Što je još važnije, tvrtka bi trebala biti dostupna na svakoj platformi.

How to start a conversation with a potential customer?

Evo nekoliko pokretača razgovora:

  • postavite nevezano pitanje (bez pokušaja prodaje)
  • postavite pitanje o njegovom poslu/interesima
  • uputite kompliment
  • komentirajte vrijeme
  • pitajte o planovima za vikend

How to improve your customer conversations with customer service software?

Customer conversation should be smooth, prompt, and personal. Customer service software improves your agents’ daily activities, a.k.a customer inquiries. The software, such as LiveAgent, can help your customers and agents in many ways.

Features you can use to have better customer conversations:

  • Koristite pripremljene poruke
  • Koristite prethodno pripremljene odgovore
  • Dodajte GIF-ove
  • Dodajte poveznice
  • Refer the customer to a knowledge base article
  • Koristite spremljene podatke o kupcima za nesmetan, brz i jednostavan razgovor

Softver za korisničku podršku povećava broj vaših prodaja, zadržavanje kupaca i zadovoljstvo kupaca.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Frequently asked questions

Što je razgovor?

Razgovor s kupcem je poruka koju razmjenjuju klijent i agent. U službi za korisnike takav razgovor može imati više oblika. Može se pokrenuti putem chata, e-pošte, telefona i društvenih mreža.

Kako možete provjeriti razgovore u LiveAgentu?

Možete provjeriti razgovore s klijentima u LiveAgentu za svaki određeni tiket. Razgovori se također arhiviraju, pa možete pristupiti već obavljenim razgovorima. Ovisno o dopuštenjima, pojedinci mogu imati pristup samo svojim razgovorima ili razgovorima drugih agenata.

Ima li svaki razgovor stvoreni odgovarajući tiket?

Svaki razgovor (ako se vodi u drugoj temi) ima izrađen zaseban tiket. Ako vas kupac kontaktira vezano uz istu temu, to se prikazuje kao jedan tiket.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo