Što je provjera autentičnosti na daljinu?
Kada želite provjeriti autentičnost svojih korisnika, ne morate to učiniti izravno u svojoj aplikaciji. Remote provjera autentičnosti omogućuje vašim korisnicima prijavu putem vanjskih platformi. To uključuje davatelje usluga jednostruke prijave na društvenim mrežama, poput Facebooka ili Googlea i Enterprise jedinstvenu prijavu pomoću JSON Web Token (JWT) ili Secure Assertion Markup Language (SAML).
Frequently Asked Questions
Što je provjera autentičnosti na daljinu?
Remote provjera autentičnosti je mogućnost prijave u aplikaciju putem vanjskih platformi. Nije potrebno stvoriti poseban račun za jednu platformu.
Koje su koristi provjere autentičnosti na daljinu?
Provjera autentičnosti na daljinu omogućuje lakši pristup aplikaciji i kraće vrijeme za postavljanje računa na određenoj platformi. Olakšava rad na daljinu zaposlenicima i olakšava suradnju.
Omogućuje li LiveAgent provjeru autentičnosti na daljinu?
LiveAgent omogućuje remote provjeru autentičnosti. Olakšava rad ageneta kod npr. rada od kuće.
Expert’s note
Provjera autentičnosti na daljinu omogućuje prijavu u aplikaciju putem vanjskih platformi, što može olakšati rad agenata kod rada od kuće.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Klijenti žele osobnije iskustvo od brenda što povećava njihovu privrženost. Mišljenja klijenata mogu biti korisna u razvoju budućih strategija. Odgovaranje na pozitivne recenzije na društvenim medijima je važno, ali nije potrebno odgovoriti svakom. Važno je biti zahvalan i otvoren te je moguće zatražiti dopuštenje za korištenje njihovih iskustava.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izuzetna korisnička usluga je ključna za vjernost klijenata i pozitivni marketing. Važno je pratiti vrijeme rezolucije i odabrati kanal podrške. Edukacija zaposlenika i uvidi u korisnike su također važni. LiveAgent nudi značajke za poboljšanje korisničkog iskustva, kao što su maksimalna duljina reda čekanja i unaprijed pripremljeni odgovori.