Tko je privremeni agent?
Privremeni agent je korisnik kreiran na kratko vremensko razdoblje. U određenim prilikama tvrtke radije kreiraju agente na određeni vremenski rok. To se obično događa na vrhuncu sezone tijekom blagdana poput Božića ili Uskrsa, ovisno o industriji.
Kreiranje privremenih agenata u LiveAgentu funkcionira baš kao i kreiranje redovnih agenata i u osnovi je potpuno isto. Sve što trebate je kreirati agenta i izbrisati ga kad više nije potreban. Naplatit će vam se samo vremenski period u kojem je agent kreiran.
Frequently Asked Questions
Tko je privremeni agent?
Privremeni agent je korisnik kreiran na kratko vrijeme. Najčešće se takva vrsta agenata pojavljuje u razdobljima povećane prodaje, odnosno u četvrtom kvartalu godine, za vrijeme Crnog Petka i Božića.
Koja dopuštenja ima privremeni agent?
Privremeni agent ima iste ovlasti kao i redovni agent, samo što tu funkciju izvršava na određeno, kratko vrijeme.
Omogućuje li LiveAgent kreiranje privremenog agenta?
Kreiranje privremenih agenata u LiveAgentu funkcionira isto kao i kreiranje redovitih agenata. Kreirate agenta, a kad on završi svoj posao u određenom razdoblju, morate ga ukloniti iz sustava.
Expert’s note
Privremeni agenti su korisnici kreirani na kratko vrijeme. Najčešće se pojavljuju u razdobljima povećane prodaje, poput blagdana. Kreiranje i brisanje privremenih agenata u LiveAgentu je slično redovnim agentima.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.