Privatne bilješke

Što su privatne bilješke?

Livechat software notes in chat

Privatne bilješke, tzv. Interni zahtjevi za podršku u LiveAgent-u, odličan su način za razmjenu informacija bez da ih može vidjeti treća strana. Možete napraviti privatnu bilješku kako biste poslali poruku konkretnoj publici. Privatne vam bilješke omogućavaju slanje važnih informacija članovima vašeg tima, dok istovremeno agenti i korisnici ne znaju ništa o tome.

Frequently asked questions

Što znače privatne bilješke?

Privatne bilješke su bilješke koje agent može ostaviti na određenim zahtjevima za podršku. Korisnik koji se konktaktira ne može vidjeti bilješke. Dostupne su samo agentima za pregled i to onima koji imaju pristup određenom zahtjevu za podršku. 

Kako mogu koristiti private bilješke za pružanje bolje korisničke podrške?

Privatne vam bilješke omogućavaju da zapišete najvažnije stvari vezane uz problem. Dodavanjem takvih bilježaka možete olakšati drugom agentu da preuzme rješavanje konkretnog slučaja. Osim toga, možete tamo dodati informacije koje agent ne može pronaći na drugom mjestu. 

Mogu li koristiti značajku Privatne bilješke u LiveAgent-u?

U LiveAgent-u imate mogućnost korištenja privatnih bilješki. Zahvaljujući tome, pojednostavljuje se rad agenata i omogućuje im se da provode svoje aktivnosti na višoj razini.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo