Poslovni VoIP

Što je poslovni VoIP?

Ovo rješenje olakšava vlasnicima poduzeća da zovu klijente, obavljaju poslovne pozive i surađuju sa svojim timom putem poslovnih poziva. Poslovne VoIP telefonske usluge obično nude napredne značajke kao što su dijeljenje ekrana, video sastanci i transkripcija glasovne pošte, uz obične glasovne pozive. Pošto poslovne VoIP usluge imaju dosta različitih značajki, uobičajeno je plaćati za dodatne posebne mogućnosti.

Kao kontrast privatnim uslugama, poslovni VoIP ponuđač može više investirati u gradnju i održavanje sigurne VoIP mreže. Kao dodatak, najbolje poslovne VoIP usluge obično nude visoku razinu korisničke podrške. Na kraju, vlasnici poduzeća si ne mogu priuštiti da izgube doticaj sa zaposlenicima, pogotovo kada rade na daljinu.

Kako znate hoće li vaša kompanija imati koristi od poslovnog VoIP-a?

Prije korištenja poslovnih VoIP usluga za upravljanje svim vašim telefonskim pozivima, postoji nekoliko točaka na koje morate obratiti pažnju. Prvo, uvjerite se da imate pristup brzoj internetskoj vezi. U tradicionalnom uredskom okruženju imate kablovski, DSL, satelitski ili optički internet. Međutim, važno je provjeriti i vaše remote timove. Pitajte ih imaju li internet uslugu s brzinom preuzimanja i učitavanja od barem 5 megabita, tako da možete koristiti video sastanke.

Poslovni VoIP

Sada možete razmotriti neke prednosti koje su dostupne od pružatelja usluga poslovnog VoIP-a u usporedbi s tradicionalnom telefonskom uslugom.

  • značajke – Pružatelji usluga poslovnog VoIP-a znaju ponuditi neograničene pozive prema cijeloj državi. Međutim, postoje i druge napredne značajke koje trebate razmotriti. Na primjer, značajka za automatsko odgovaranje olakšava odgovaranje na pozive koji dolaze tijekom večeri i vikenda. Neki ponuđači također daju i transkripciju glasovne pošte (tj. sustav konvertira glasovnu poštu u tekst).

  • ušteda – Ovisno o značajkama koje izaberete, pružatelji usluga poslovnog VoIP-a vam mogu značajno smanjiti troškove. U usporedbi s tradicionalnim poslovnim uslugama, možete uštediti 20-50%. Ušteda može biti još veća ako obavljate dosta međunarodnih poziva.

  • opcije za mala poduzeća – Neki pružatelji usluga poslovnog telefona nude ujedinjenu komunikaciju, video sastanke i timsku razmjenu poruka. Ove napredne značajke su obično dostupne u skupim planovima. Enterprise telefonska usluga nije dobar izbor za mala poduzeća koja moraju smanjivati troškove. Kad smo kod toga, poslovni VoIP sustavi su i dalje odličan izbor za velik broj malih poduzeća zbog svoje fleksibilnosti i niskih troškova.

Kako kompanije mogu imati koristi od poslovnih VoIP usluga?

Postoji devet aspekata kako kompanije imaju koristi od korištenja usluga poslovnog VoIP-a. Neke od tih prednosti su dostupne i putem tradicionalnih analognih telefona, ali većina ih je dostupna samo putem VoIP poziva.

  • Zovite koliko god hoćete uz značajku za neograničene pozive. VoIP usluge su isplativ izbor za kompanije koje se oslanjaju na pozivanje, uključujući odlazne pozive prema klijentima. Često možete dobiti neograničene domaće pozive prema bilo kojem broju u državi. Cijena međunarodnih poziva može biti samo nekoliko centa po minuti.

  • Ostanite povezani s drugim timovima. Ostati organiziran u vrijeme rada na daljinu je lakše s uslugom poslovnog VoIP-a. Možete koristiti konferencijske pozive s vašim timovima korisničke službe, prodajnim timovima i drugim dijelovima kompanije.

  • Koristite dijeljenje ekrana kako bi poboljšali razumijevanje. Verbalno opisivanje procesa nije uvijek najbolji pristup u poslovanju. Neki od vaših zaposlenika možda preferiraju dijagrame, grafikone ili druge vizualne metode.

  • Ojačajte vašu povezanost video sastancima. Neki planovi za poslovni VoIP uključuju podršku za video sastanke s grupama i video pozive. Komunikacija putem videa je snažan način za obogatiti konverzaciju sa zaposlenikom ili klijentom. Možda vam bude lakše shvatiti misli i osjećaje druge osobe i bolje se povezati s njima. Neki VoIP planovi vam omogućuju da pozovete 10, 20 ili čak 100 sudionika na sesiju video konferencije.

Značajka video poziva unutar live chat softvera - LiveAgent
  • Dobijte brze odgovore uz timsku razmjenu poruka. Noviji VoIP planovi uključuju značajku za timske poruke (poznate i kao instant poruke). To je koristan način komunikacije s vašim timom. Na kraju krajeva, potrošiti deset minuta gledajući u raspored kako bi obavili konferencijski poziv nema uvijek smisla.

Interni chat u softveru za korisničku službu - LiveAgent
  • Glasovna pošta. To je standardna značajka u današnjoj tehnologiji poslovnog VoIP-a, čak i u osnovnm planovima. Kako bi dalje poboljšali poslovnu produktivnost, tražite značajke za konverziju glasovne pošte u email. Čitanje transkripta glasovne pošte može biti lakše nego slušanje snimke.

  • Aplikacije s videom. One su odličan izbor ako imate pružatelja internet usluga koji nudi brzo širokopojasnu uslugu. Na primjer, možete pozvati svojih deset najboljih klijenata na video poziv kako bi otkrili novi proizvod na kojem radite. Tijekom video sastanka, možete koristiti dijeljenje ekrana kako bi demonstrirali ideju i dobili povratne informacije od njih. Neke aplikacije s videom čak omogućuju dijeljenje kontrole nad vašim ekranom. To je moćan alat za pojačavanje angažmana.

  • Skalabilnost. Za razliku od većine mobilnih telefona, lako je dodati ili ukloniti korisnike s vaše VoIP usluge. To je korisno jer možete dodati korisnike u vaše kontakt centre tijekom gužve i poslije ukloniti te račune ako vam nisu potrebni.

  • Preusmjeravanje. Srednje i velike kompanije svakodnevno rješavaju velik broj dolaznih poziva. Preusmjeravanje poziva prema pravoj osobi ili odjelu pomaže pružanju bolje usluge vašim klijentima.

Postavke distribucije poziva u softveru za kontakt centar- LiveAgent

Kako izabrati najboljeg pružatelja VoIP usluga?

Postoji više faktora na koje trebate obratiti pažnju ako želite najbolju ponudu.

  • fleksibilnost – Neki pružatelji usluga mogu zatražiti od vas da se prijavite za godišnji plan kako bi dobili najbolju ponudu za njihovu enterprise razinu. Kao suprotnost tome, najniža razina planova vam može omogućiti da odustanete bilo kad, ali ima i manje značajki. Zapamtite da možete kombinirati i preslagivati planove. Možete koristiti skuplje opcije (tj. enterprise ili profesionalnu razinu). Vrijedi i suprotno, najniže razine mogu biti dobar izbor za odjele s manje poziva.

  • podrška za mobilne uređaje – Dosta vaših zaposlenika će možda htjeti raditi na daljinu. Kako bi podržali te potrebe, potražite pružatelja usluga koji nudi telefonske aplikacije ili može obavljati pozive s više lokacija bez kupovine uredskog telefona.

  • integracijeLiveAgent se integrira s popularnim poslovnim softverima kao što su Salesflare, Pipedrive, Highrise i Gmail te mnogim drugima. Izbor poslovnog VoIP ponuđača koji se integrira s vašim softverom vam može uštedjeti vrijeme svaki dan.

  • mjesečne minute – Neki pružatelji VoIP usluga nude neograničene minute za domaće pozive. Prije prijave, razmislite o svojim potrebama za pozive. Ako redovno zovete klijente u drugim državama, možda će vam trebati plan za međunarodne pozive.

  • druge moćne značajke – Veće kompanije mogu zatrebati kapacitete za ponudu online sastanaka, neograničene ekstenzije i druge mogućnosti koji su više od standardnih VoIP značajki. To je obično slučaj ako imate različite timove (npr. prodajni, korisnička služba, računovodstvo, itd.) koji trebaju uredske telefone.

Imajte na umu da svaki VoIP ponuđač koristi različite riječi da opiše svoju uslugu. Jedna kompanija će koristiti frazu “enterprise razina” za najbržu uslugu. Druga kompanija će ponuditi “brzu razinu”. Pošto postoji dosta različitih izraza, važno je pobliže pogledati mjesečnu naknadu koja se plaća te točne značajke.

Poslovni VoIP

Kako bi dobili skraćeni popis poslovnih telefonskih VoIP usluga, započnite s recenzijama unutar industrije, kao što su PC Mag-ovi preporučeni sustavi za prijenos glasa putem IP-a. Vidjet ćete ponuđače kao što su Ooma Office, RingCentral i Cisco.

Kako postaviti poslovni VoIP sustav?

Točno određeni koraci u postavljanju poslovnog VoIP sustava se mogu razlikovati. Na primjer, postavljanje RingCentral MVP-a će se razlikovati od postavljanja LiveAgent-a. Kad smo kod toga, postoji nekoliko općenitih zajedničkih točaka koje su primjenjive na svaki VoIP sustav.

Internet veza

Kvaliteta i brzina vaše internet veze su ključne za VoIP pozive. Kontaktirajte vašeg pružatelja internet usluga i recite mu da se prebacujete na uslugu prijenosa glasa putem interneta. Kako bi postigli najbolju kvalitetu glasa, možda ćete trebati nadograditi vašu internet vezu ili kupiti noviji bežični ruter koji podržava WiFi 6.

Poslovni VoIP

Planirajte instalaciju prijenosa glasa putem interneta

Vaš idući korak je planiranje instalacije vaše nove usluge internetskog telefona. Za postići najbolju kvalitetu glasa će biti potreban određen broj testiranja, tako da si dajte vremena. Možete izabrati da planirate instalaciju tijekom vikenda kako bi minimizirali ometanje poslovanja. Ako vam nedostaje internih IT stručnjaka, pitajte vašeg pružatelja usluga internetskog telefona nudi li on usluge instaliranja. Za veće kompanije je ponekad dobra ideja platiti tu uslugu.

Komunicirajte sa zaposlenicima

Pošaljite email vašim zaposlenicima kako bi najavili novi sustav. Ako postoje važne nove značajke kao što je razmjena poslovnih poruka, naglasite ih u vašem emailu. Planirajte nekoliko trening sesija za vaše osoblje. Moderni telefoni su puni dodatnih značajki i bit će potrebno neko vrijeme da ih naučite koristiti.

Ažurirajte materijale za obuku

Sada kad imate bolje alate za poslovnu komunikaciju, ažurirajte svoje dokumente za trening. Na primjer, objasnite kako određene značajke rade (npr. koristimo govorni automat s više razina kako bi rješavali dolazne pozive klijenata).

Choose the right fit for your business

Among other useful features, LiveAgent also integrates with plenty of VoIP providers, giving you the option to pick the right one just for you. Want to see for yourself?

Frequently asked questions

Što je poslovni VoIP?

Poslovni VoIP je alat za poslovnu komunikaciju koji olakšava zvanje i primanje poziva. U većini slučajeva, poslovni VoIP je jeftiniji nego tradicionalni poslovni telefonski sustav. Planovi za poslovni VoIP obično pružaju neograničene pozive i napredne značajke poput dijeljenja ekrana ili video sastanaka.

Kako poslovni VoIP funkcionira?

Poslovni VoIP radi na principu konverzije vaših riječi u digitalne signale koji se prenose putem interneta. Iza kulisa, pružatelji usluga poslovnog VoIP-a koriste različite metode kako bi osigurali visokokvalitetne pozive. Svi poslovni VoIP korisnici trebaju brz pristup internetu kako bi učinkovito koristili ovu uslugu.

Kako znate hoće li vaša kompanija imati koristi od poslovnog VoIP-a?

Skoro sva poduzeća će imati koristi od poslovnog VoIP-a. Postoje samo dvije situacije gdje se poduzeće možda i ne treba prebaciti na VoIP. To je slučaj kada kompanija nema pouzdan pristup internetu ili kada nije spremna implementirati nove tehnologije.

Kako kompanije mogu imati koristi od poslovnih VoIP usluga?

Postoje mnoge prednosti prebacivanja na poslovni VoIP. Na primjer, možete izbjeći dodatne troškove koje tradicionalne telefonske kompanije naplaćuju za duge telefonske pozive. Većina pružatelja usluga poslovnog VoIP-a uključuje neograničene minute ili jeftine tarife poziva. Na kraju, poslovna VoIP usluga nekada i uključuje podršku za video sastanke i upravljanje pozivima, tako da možete ostati produktivni.

Kako izabrati najboljeg pružatelja VoIP usluga?

Započnite s pregledavanjem tehnologije koju vaš tim koristi svakodnevno. Na primjer, ako koristite Gmail i Pipedrive, LiveAgent je odličan izbor jer se integrira s tim tehnologijama i desecima drugih aplikacija. Čitajte recenzije iz svijeta vaše industrije i pitajte vaše kolege za savjet. Nastavite istraživati dok ne nađete dva ili tri potencijalna pružatelja usluga za vaš skraćeni popis.

Kako postaviti poslovni VoIP sustav?

Određeni tehnički koraci se razlikuju kod svakog pružatelja internet usluga. Međutim, postoje četiri općenita koraka koja možete slijediti nakon izbora VoIP sustava. Prvi korak je provjeriti može li vaša internetska veza podržavati VoIP pozive. Drugi korak je planirati i zakazati VoIP instalaciju. U trećem koraku ćete informirati svoje zaposlenike o novoj tehnologiji. Zadnji korak je ažuriranje vaših materijala za obuku.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo