Što je pomoćna aplikacija?
Pomoćna aplikacija je program koji se koristi za obradu određene vrste datoteka, koje nisu HTML datoteke, GIF, JPEG slikovne datoteke – drugim riječima, za obradu vrsta datoteka koje preglednik ne može obraditi. Potrebno je preuzeti pomoćnu aplikaciju i obavijestiti preglednik o imenu aplikacije. Pokreće se u vlastitom prozoru kao individualni program. Alternativa aplikaciji za pomoć je plug-in. Automatski se pokreće u prozoru preglednika.
Frequently Asked Questions
Kako definirati pomoćnu aplkaciju?
Pomoćna aplikacija je program koji se koristi za obradu datoteka koje preglednik ne može obraditi. Da bi program radio, potrebno je preuzeti aplikaciju i obavijestiti preglednik o imenu aplikacije. Djeluje kao individualni program. Alternativa aplikaciji za pomoć je plug-in.
Koja je uloga pomoćne aplikacije?
Pomoćna aplikacija podržava rad programa korisničke službe. Omogućuje izravan kontakt s korisnikom i upravljanje tim kontaktima. Zahvaljujući njemu možete raditi izvan okruženja web preglednika ako je to potrebno.
Da li je LiveAgent pomoćna aplikacija?
LiveAgent kao pomoćna aplikacija pomaže u provođenju širokih aktivnosti na polju korisničke usluge. Omogućuje Vam vođenje razgovora na više kanala, izvještavanje i analizu podataka, prikupljanje povijesti kontakata s klijentima i upravljanje timom za podršku.
Expert note
Pomoćna aplikacija je izvrsno rješenje za unaprjeđenje korisničke podrške i povećanje zadovoljstva klijenata.

LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera
Softver za helpdesk olakšava upravljanje korisničkom podrškom i poboljšava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi integraciju s različitim kanalima komunikacije.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.