Što je pomoćna aplikacija?
Pomoćna aplikacija je program koji se koristi za obradu određene vrste datoteka, koje nisu HTML datoteke, GIF, JPEG slikovne datoteke – drugim riječima, za obradu vrsta datoteka koje preglednik ne može obraditi. Potrebno je preuzeti pomoćnu aplikaciju i obavijestiti preglednik o imenu aplikacije. Pokreće se u vlastitom prozoru kao individualni program. Alternativa aplikaciji za pomoć je plug-in. Automatski se pokreće u prozoru preglednika.
Frequently Asked Questions
Kako definirati pomoćnu aplkaciju?
Pomoćna aplikacija je program koji se koristi za obradu datoteka koje preglednik ne može obraditi. Da bi program radio, potrebno je preuzeti aplikaciju i obavijestiti preglednik o imenu aplikacije. Djeluje kao individualni program. Alternativa aplikaciji za pomoć je plug-in.
Koja je uloga pomoćne aplikacije?
Pomoćna aplikacija podržava rad programa korisničke službe. Omogućuje izravan kontakt s korisnikom i upravljanje tim kontaktima. Zahvaljujući njemu možete raditi izvan okruženja web preglednika ako je to potrebno.
Da li je LiveAgent pomoćna aplikacija?
LiveAgent kao pomoćna aplikacija pomaže u provođenju širokih aktivnosti na polju korisničke usluge. Omogućuje Vam vođenje razgovora na više kanala, izvještavanje i analizu podataka, prikupljanje povijesti kontakata s klijentima i upravljanje timom za podršku.
Expert’s note
Pomoćna aplikacija je izvrsno rješenje za unaprjeđenje korisničke podrške i povećanje zadovoljstva klijenata.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.
Predlošci e-pošte dobrodošlice
Slanje emaila zahvale klijentima i uključivanje relevantnog kupona može povećati angažman kupaca, a autentične rukom pisane zahvalnice mogu poboljšati lojalnost kupaca. Važno je biti transparentan i, ako postoje problemi, ponuditi rješenje kako bi se održao dobar odnos s kupcima. Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe daju primjere za pisanje emailova, a LiveAgent program nudi prilagodljive predloške e-maila koje treba pisati s pozitivnim tonom i dodati privitke po potrebi. Dobrodošli emailovi su važni za izgradnju dugoročnih odnosa s novim klijentima, a samo 57,7% brendova šalje takve e-pošte.