Što je podrška samo putem e-pošte?
Podrška samo putem e-pošte je tehnika koju koriste neke tvrtke. Jedini način na koji im se korisnici mogu obratiti je putem e-pošte, niti jedna druga platforma ne postoji.
Podrška samo putem e-pošte ima nedostataka jer korisnici ne mogu pratiti status svoje žalbe i nemaju pristup centru za pomoć. Na taj način korisnici mogu imati negativne povratne informacije o tvrtki, a prenošenjem riječi dalje će pokvarit reputaciju tvrtke. Tvrtka bi u stvari mogla izgubiti i svoje korisnike.
Putem e-pošte korisnici možda neće dobiti odgovor toliko brzo koliko im je potreban.
Frequently asked questions
Koja je definicija podrške samo putem e-pošte?
Podrška samo putem e-pošte znači da je podrška dostupna samo putem jednog kanala, odnosno putem e-pošte. Ovo rješenje ima i prednosti i nedostatke. Lakše je u pogledu da znamo da se svo znanje o korisničkoj službi akumulira na jednom mjestu, ali s druge strane, mnogi korisnici ne vole rukovati e-poštom, pa vrijedi ponuditi drugačiji komunikacijski kanal.
Kako točno radi podrška samo putem e-pošte?
Podrška putem e-pošte znači samo da korisnik, u slučaju problema na putu kupovine ili spremnosti da dobije odgovor na pitanje koje ga muči, može dobiti podršku samo kontaktiranjem tvrtke e-poštom . To znači da se sva ili većina korisničkih usluga akumulira na ovom jednom kanalu.
Možete li ponuditi podršku samo putem e-pošte u LiveAgent-u?
Naravno, s LiveAgent-om možete koristiti jedino podršku samo putem e-pošte. Međutim, uz to, LiveAgent može koristiti mnoge druge kanale putem kojih je vjerojatnije da će korisnici stupiti u kontakt i ne dodaje više posla agentu jer može upravljati svime na jednom mjestu-
Expert note
<p>Podrška samo putem e-pošte može imati nedostatke poput nepristupačnosti centra za pomoć i loših pregleda korisnika, ali s LiveAgentom možete ponuditi taj kanal uz druge kanale komunikacije.</p>
