Što je podrška samo putem e-pošte?
Podrška samo putem e-pošte je tehnika koju koriste neke tvrtke. Jedini način na koji im se korisnici mogu obratiti je putem e-pošte, niti jedna druga platforma ne postoji.
Podrška samo putem e-pošte ima nedostataka jer korisnici ne mogu pratiti status svoje žalbe i nemaju pristup centru za pomoć. Na taj način korisnici mogu imati negativne povratne informacije o tvrtki, a prenošenjem riječi dalje će pokvarit reputaciju tvrtke. Tvrtka bi u stvari mogla izgubiti i svoje korisnike.
Putem e-pošte korisnici možda neće dobiti odgovor toliko brzo koliko im je potreban.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija podrške samo putem e-pošte?
Podrška samo putem e-pošte znači da je podrška dostupna samo putem jednog kanala, odnosno putem e-pošte. Ovo rješenje ima i prednosti i nedostatke. Lakše je u pogledu da znamo da se svo znanje o korisničkoj službi akumulira na jednom mjestu, ali s druge strane, mnogi korisnici ne vole rukovati e-poštom, pa vrijedi ponuditi drugačiji komunikacijski kanal.
Kako točno radi podrška samo putem e-pošte?
Podrška putem e-pošte znači samo da korisnik, u slučaju problema na putu kupovine ili spremnosti da dobije odgovor na pitanje koje ga muči, može dobiti podršku samo kontaktiranjem tvrtke e-poštom . To znači da se sva ili većina korisničkih usluga akumulira na ovom jednom kanalu.
Možete li ponuditi podršku samo putem e-pošte u LiveAgent-u?
Naravno, s LiveAgent-om možete koristiti jedino podršku samo putem e-pošte. Međutim, uz to, LiveAgent može koristiti mnoge druge kanale putem kojih je vjerojatnije da će korisnici stupiti u kontakt i ne dodaje više posla agentu jer može upravljati svime na jednom mjestu-
Predlošci e-pošte dobrodošlice
Slanje emaila zahvale klijentima i uključivanje relevantnog kupona može povećati angažman kupaca, a autentične rukom pisane zahvalnice mogu poboljšati lojalnost kupaca. Važno je biti transparentan i, ako postoje problemi, ponuditi rješenje kako bi se održao dobar odnos s kupcima. Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe daju primjere za pisanje emailova, a LiveAgent program nudi prilagodljive predloške e-maila koje treba pisati s pozitivnim tonom i dodati privitke po potrebi. Dobrodošli emailovi su važni za izgradnju dugoročnih odnosa s novim klijentima, a samo 57,7% brendova šalje takve e-pošte.
Predlošci e-pošte za dobrodošlicu
The text discusses the importance of email marketing, including the use of templates for acquisition, gratitude, and renewal. Tips include cleaning up inactive subscriber lists and improving email collection strategies. The article also suggests using personalization and thanking customers for long-term relationships. The use of loyalty programs and special offers for renewal are also highlighted. Examples of successful marketing strategies on Etsy are included as well.