Što su pametna pravila?
Pametna pravila sinonim su za ono što zovemo Pravilima u LiveAgentu. Pravila vam pomažu da automatizirate svoj tijek rada, smanjite opseg posla i pružite veću učinkovitost. Pravila se aktiviraju kada se ispune određeni uvjeti. Svako se pravilo sastoji od uvjeta i radnje.
Saznajte više o Pravilima u LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Što su pametna pravila?
Inteligentne politike, ili također poznate kao pravila, pomažu automatizirati vaš tijek rada, smanjiti opterećenje i povećati produktivnost agenta. Sastoje se od posebnih uvjeta i radnji. Aktiviraju se određenom radnjom.
Kako možete koristiti pametna pravila?
Inteligentna pravila mogu se koristiti, na primjer, kada se tiket kreira iz e-pošte, kada se status tiketa promijeni ili se tiket definira kao neželjena pošta, kada se tiket prosljeđuje s jednog agenta na drugog ili kada agent procijeni da su se oznake tiketa promijenile.
Pruža li LiveAgent pametna pravila?
LiveAgent pruža pametna pravila. Sva pravila i mogućnost njihovog stvaranja pronaći ćete pod karticom Pravila.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Praćenje posjetitelja web stranice
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata. Uz funkcije poput praćenja posjetitelja web stranice i raspodjele čavrljanja, pruža efikasnu i učinkovitu korisničku podršku. Isprobajte besplatno 14 dana i poboljšajte komunikaciju putem čavrljanja.
The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.