Online aplikacija za chat

Što je to aplikacija za online chat?

Online aplikacija za chat softver je koji korisnicima omogućuje slanje i primanje poruka na mreži. Danas je ova vrsta aplikacije ugrađena u svaki pametni telefon, dostupna je svima i vrlo je popularna i omiljena. Korisnici mogu komunicirati s drugim korisnicima putem interneta i tu je riječ o prijenosu tekstualnih, audio ili video poruka u stvarnom vremenu. Svaka aplikacija za online chat nudi mnogo različitih funkcija i značajki.

Frequently asked questions

Koja je definicija online aplikacije za chat?

Online aplikacija za chat je aplikacija koja vam omogućuje da vodite razgovor izvan vašeg preglednika. Omogućuje vam chat u stvarnom vremenu, a može imati i opciju dijeljenja datoteka, kao i opciju video chata.

 

Koje su vrste online aplikacija za chat?

Online aplikacija za chat može biti tekstualna, može biti video chat ili dopustiti glasovne pozive. Aplikacija također može kombinirati sva tri načina komunikacije. Primjeri popularnih aplikacija uključuju Messenger, WhatsApp i Telegram.

 

Možete li koristiti aplikaciju za online chat u LiveAgentu?

U LiveAgentu postoji aplikacija za online chat. Aplikacija je dostupna za Android i iOS. Tim za korisničku podršku može biti dostupan i izvan ureda. Zahvaljujući tome, tvrtka može steći prednost u odnosu na konkurenciju.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Expert note

Online aplikacija za chat omogućuje korisnicima sinkronu razmjenu poruka u stvarnom vremenu, te dijeljenje datoteka i video pozive putem interneta.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager

Web help desk

Tekst sadrži informacije o tvrtki Quality Unit i njezinim politikama privatnosti i sigurnosti. Također se spominje izrada upravljačke ploče LiveAgent za korisnike koji su se registrirali, te se korisnicima ponuđuje mogućnost dogovora za demo poziv. Web stranica koristi kolačiće, a korisnicima se daje prilika da ih prihvate ili odbiju.

Aplikacije za chat omogućuju vam komunikaciju s korisnikom u stvarnom vremenu. Alat za chat uživo možete pronaći kao jednu od 175 značajki također u službi za pomoć LiveAgent.

Aplikacije za chat

Ovaj tekst opisuje različite alate i načine podrške korisničke službe, uključujući online aplikaciju za chat, aplikaciju za pozivni centar te chat podršku. Vrlo je važno održavati točnost gramatike i pravopisa te personalizirati odgovore kako bi se klijent osjećao posvećenim. Postoji i mogućnost sortiranja tiketa i dodjele određenom agentu.

Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.

Live chat bonton za korisničku podršku

Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.

Besplatni klijent za chat je softver koji se nalazi na računalu. Koristi se za rukovanje trenutnim porukama. Potpuno je besplatan za svakog korisnika. Kliknite za više.

Besplatni klijent za chat

Alat za chat uživo je brzi način pružanja podrške kupcima u stvarnom vremenu. Integracija live chata sa CRM-om može poboljšati timski rad i važno je održavati točnost gramatike te personalizirati odgovore. Besplatni web chat LiveAgent nudi softver za upravljanje pritužbama, VoIP telefonske sustave te korisnički portal i email upravljanje. LiveAgent također nudi Besplatni klijent za chat koji Vam omogućuje rukovanje porukama i kontakata na jednom mjestu, kao i razgovor s korisnikom u stvarnom vremenu.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo