Što je to aplikacija za online chat?
Online aplikacija za chat softver je koji korisnicima omogućuje slanje i primanje poruka na mreži. Danas je ova vrsta aplikacije ugrađena u svaki pametni telefon, dostupna je svima i vrlo je popularna i omiljena. Korisnici mogu komunicirati s drugim korisnicima putem interneta i tu je riječ o prijenosu tekstualnih, audio ili video poruka u stvarnom vremenu. Svaka aplikacija za online chat nudi mnogo različitih funkcija i značajki.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija online aplikacije za chat?
Koje su vrste online aplikacija za chat?
Online aplikacija za chat može biti tekstualna, može biti video chat ili dopustiti glasovne pozive. Aplikacija također može kombinirati sva tri načina komunikacije. Primjeri popularnih aplikacija uključuju Messenger, WhatsApp i Telegram.
Možete li koristiti aplikaciju za online chat u LiveAgentu?
U LiveAgentu postoji aplikacija za online chat. Aplikacija je dostupna za Android i iOS. Tim za korisničku podršku može biti dostupan i izvan ureda. Zahvaljujući tome, tvrtka može steći prednost u odnosu na konkurenciju.
Expert’s note
Online aplikacija za chat omogućuje korisnicima sinkronu razmjenu poruka u stvarnom vremenu, te dijeljenje datoteka i video pozive putem interneta.
Grandstream GXV3350 – recenzija telefona
Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.
Grandstream GXV3380 – recenzija telefona
LiveAgent nudi visokokvalitetne usluge podrške i komunikacije putem telefona. GXV 3380 Android IP telefon je impresivan i nudi izvrsne značajke poput podrške za video pozive, integracije s Android operativnim sustavom i bežične povezivosti. Pruža fleksibilnost i performanse za poslovne potrebe.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!