Besplatna proba

Odgovor

Što je odgovor?

Odgovaranje na e-poštu važan je dio poslovanja. Odgovori se koriste kako biste se javili ljudima koji su vas kontaktirali. Ostanite u kontaktu sa svojim korisnicima i potrudite se da vrijeme odgovora bude najkraće moguće.

Frequently asked questions

Što je odgovor?

Odgovor je poruka koja je poslana ljudima koji su kontaktirali kompaniju. Važno je da su odgovori ohrabrujući za primatelja i da je vrijeme odgovora najkraće moguće.

 

Koje su najčešće vrste odgovora?

Najčešće vrste odgovora su: rješavanje problema, traženje dodatnih pojedinosti, reagiranje kada korisnik nije zadovoljan s proizvodom ili uslugom, poruka da vam je potrebno još vremena kako biste riješili problem te da korisnici nisu zadovoljni korisničkom podrškom. Odgovori se mogu odnositi na nešto ili mogu biti informativni.

 

Kojim kanalima mogu slati odgovore u LiveAgent-u?

U LiveAgent-u možete slati odgovore putem kanala kao što su e-pošta, čavrljanje uživo ili društvene mreže. To sve ovisi o tome koje kanale vaša kompanija koristi.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo