Što je odgovor?
Odgovaranje na e-poštu važan je dio poslovanja. Odgovori se koriste kako biste se javili ljudima koji su vas kontaktirali. Ostanite u kontaktu sa svojim korisnicima i potrudite se da vrijeme odgovora bude najkraće moguće.
Frequently Asked Questions
Što je odgovor?
Odgovor je poruka koja je poslana ljudima koji su kontaktirali kompaniju. Važno je da su odgovori ohrabrujući za primatelja i da je vrijeme odgovora najkraće moguće.
Koje su najčešće vrste odgovora?
Najčešće vrste odgovora su: rješavanje problema, traženje dodatnih pojedinosti, reagiranje kada korisnik nije zadovoljan s proizvodom ili uslugom, poruka da vam je potrebno još vremena kako biste riješili problem te da korisnici nisu zadovoljni korisničkom podrškom. Odgovori se mogu odnositi na nešto ili mogu biti informativni.
Kojim kanalima mogu slati odgovore u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete slati odgovore putem kanala kao što su e-pošta, čavrljanje uživo ili društvene mreže. To sve ovisi o tome koje kanale vaša kompanija koristi.
Expert’s note
Odgovaranje na e-poštu je važan dio poslovanja, s ciljem ohrabrenja primatelja i najkraćeg mogućeg vremena odgovora.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!