Što je obavjest e-pošte?
Obavijesti koje se šalju korisnicima, kao i agentima koji obrađuju taj određeni tiket, nakon što se ažurira njihov tiket, nazivaju se obavijesti e-pošte.
Za agente djeluju kao podsjetnik na tiket koji su generirali, ali ga ipak treba riješiti. To im pomaže da rade bolje.
Za korisnike djeluje kao odgovor na tiket koji je generirao njihov upit. Ažurirat će se svaki put kad bude bilo kakvog posla na njihovom tiketu. Također, bit će obaviješteni kada se riješi njihov problem radi unakrsne provjere napretka.
Frequently asked questions
Što je obavjest e-pošte?
Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje. Primjeri uključuju e-poštu dobrodošlice, podsjetnike na događaje, upozorenja o sigurnosti i aktivnostima te poništavanje lozinke. Zahvaljujući njima imamo priliku za brzi odgovor i primamo trenutnu obavijest, na pr. u slučaju tehničkog problema.
Možete li postaviti obavijest e-pošte u LiveAgent-u?
U LiveAgentu možete, naravno, postaviti obavijesti e-pošte. Primarno se koriste za slanje e-pošte agentima koji su izvan mreže. Oni mogu dobiti informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Mogu se poslati i podaci o novostvorenom tiketu u odjelu čiji je agent član.
Koje su vrste obavijesti e-pošte u LiveAgent-u?
Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu agenta, ovisno o tome koje informacije želi primiti. Oni mogu primiti obavijest da su dodijeljeni određenom klijentu, da se novi tiket pojavio u sustavu ili da je klijent pridružen danom tiketu napisao poruku.
Expert note
<p>Obavijesti e-pošte su važan alat za poboljšanje komunikacije u korisničkoj podršci. One obavještavaju korisnike i agente o statusu tiketa i mogu se koristiti za razne svrhe poput slanja podsjetnika i sigurnosnih obavijesti.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.