Obavijesti e-pošte

Što je obavjest e-pošte?

Obavijesti koje se šalju korisnicima, kao i agentima koji obrađuju taj određeni tiket, nakon što se ažurira njihov tiket, nazivaju se obavijesti e-pošte.

Za agente djeluju kao podsjetnik na tiket koji su generirali, ali ga ipak treba riješiti. To im pomaže da rade bolje.

Za korisnike djeluje kao odgovor na tiket koji je generirao njihov upit. Ažurirat će se svaki put kad bude bilo kakvog posla na njihovom tiketu. Također, bit će obaviješteni kada se riješi njihov problem radi unakrsne provjere napretka.

Frequently asked questions

Što je obavjest e-pošte?

Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje. Primjeri uključuju e-poštu dobrodošlice, podsjetnike na događaje, upozorenja o sigurnosti i aktivnostima te poništavanje lozinke. Zahvaljujući njima imamo priliku za brzi odgovor i primamo trenutnu obavijest, na pr. u slučaju tehničkog problema.

Možete li postaviti obavijest e-pošte u LiveAgent-u?

U LiveAgentu možete, naravno, postaviti obavijesti e-pošte. Primarno se koriste za slanje e-pošte agentima koji su izvan mreže. Oni mogu dobiti informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Mogu se poslati i podaci o novostvorenom tiketu u odjelu čiji je agent član.

Koje su vrste obavijesti e-pošte u LiveAgent-u?

Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu agenta, ovisno o tome koje informacije želi primiti. Oni mogu primiti obavijest da su dodijeljeni određenom klijentu, da se novi tiket pojavio u sustavu ili da je klijent pridružen danom tiketu napisao poruku.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo