Što je nedodijeljeni tiket?
Tiket može biti nedodijeljen ručno od strane drugog agenta ili upotrebom automatiziranih pravila. U određenim scenarijima, bolje je da tiketi ostanu nedodijeljeni, a da ipak pripadaju odjelima ili budu označeni.
Agent može poništiti dodjelu tiketa koristeći Transfer značajku i birajući Transfer u: Odjel; Dodijeli: Nije dodijeljeno

Frequently Asked Questions
Kako definirate nedodijeljeni tiket?
Nedodijeljeni tiket je bilo koji tiket koji nije dodijeljen ijednom agentu, bilo ručno ili automatskim pravilom.
Koliko dugo bi tiket trebao ostati nedodijeljen?
Tiket treba biti dodijeljen što je prije moguće. Ako se to ne uradi koristeći automatsko pravilo, morate ga manualno dodijeliti prikladnom agentu. Međutim, postoje situacije gdje je bolje ne dodijeliti tiket nijednom agentu, onda je bitno da pripada specifičnom odjelu i da su označeni. .
Gdje u LiveAgent-u možete pristupiti listi svih nedodijeljenih tiketa?
U LiveAgent-u, pristup svim tiketima, uključujući i nedodijeljene, se može naći u sekciji Tiketi u Agentovom panelu
Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
U LiveAgent-u možete postaviti pravila koja automatiziraju upravljanje tiketima. Pravila poboljšavaju efikasnost procesa, brže obrađuju tikete i povećavaju točnost.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.