Nedodijeljen

Što je nedodijeljeni tiket?

Tiket može biti nedodijeljen ručno od strane drugog agenta ili upotrebom automatiziranih pravila. U određenim scenarijima, bolje je da tiketi ostanu nedodijeljeni, a da ipak pripadaju odjelima ili budu označeni.

Agent može poništiti dodjelu tiketa koristeći Transfer značajku i birajući Transfer u: Odjel; Dodijeli: Nije dodijeljeno

Što je nedodijeljeni tiket?

Frequently asked questions

Kako definirate nedodijeljeni tiket?

Nedodijeljeni tiket je bilo koji tiket koji nije dodijeljen ijednom agentu, bilo ručno ili automatskim pravilom.

 

Koliko dugo bi tiket trebao ostati nedodijeljen?

Tiket treba biti dodijeljen što je prije moguće. Ako se to ne uradi koristeći automatsko pravilo, morate ga manualno dodijeliti prikladnom agentu. Međutim, postoje situacije gdje je bolje ne dodijeliti tiket nijednom agentu, onda je bitno da pripada specifičnom odjelu i da su označeni. .

 

Gdje u LiveAgent-u možete pristupiti listi svih nedodijeljenih tiketa?

U LiveAgent-u, pristup svim tiketima, uključujući i nedodijeljene, se može naći u sekciji Tiketi u Agentovom panelu

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo