Što je multibrand?
Dodatak Multibrand omogućuje vam upravljanje s više brandova istovremeno. Svaki brand karakterizira više faktora koji definiraju njegov identitet. Ti faktori uključuju e-adrese za podršku, centar za pomoć, različite widgete i dodatke. Platforme društvenih mreža, poput Facebooka ili Twittera, također vam pomažu u formiranju vašeg branda.
Frequently asked questions
Što znači multibrand?
Multibrand je dodatak softveru za korisničku podršku koji vam omogućuje upravljanje i implementaciju korisničke službe različitih brandova unutar određene tvrtke s jednim sustavom. Svaki brand je drugačiji i ima različite značajke, poput help deska, e-adresa za podršku, widgeta, dodataka i platformi društvenih mreža.
Koje su prednosti korištenja multibranda?
Prednosti multibranda uključuju mogućnost dodavanja e-adresa za podršku za više brandova, mogućnost stvaranja centara za pomoć, dodavanje web widgeta, konfiguriranje telefonskih brojeva i, prije svega, podršku za više brandova na jednom mjestu.
Je li moguće koristiti multibrand značajku u LiveAgentu?
U LiveAgentu imate mogućnost korištenja multibrand značajke koja omogućuje višekanalnu uslugu i upravljanje različitim brandovima na jednom mjestu. Sve možete jednostavno konfigurirati.