Mobilna pomoć

Što je mobilna pomoć?

Ako korisnici imaju nekih problema ili pitanja, mogu se obratiti korisničkoj podršci tvrtke putem različitih kanala. Ako im je potrebna podrška za iOS ili Android aplikaciju, mogu upotrijebiti mobilnu pomoć. Tako se rješavaju najčešći problemi, nedoumice i upiti.

Što je mobilna pomoć?

Frequently asked questions

Kako definirati mobilnu pomoć?

Mobilna pomoć je pomoć putem mobilnih kanala. Ako korisnici imaju problem ili pitanja u vezi s funkcioniranjem aplikacije mogu se jednostavno obratiti korisničkoj službi putem mobilnog uređaja. Mobilna podrška potrebna je jer se upotreba mobilnih uređaja povećava u odnosu na korištenje radne površine.

 

Treba li vaše poduzeće pružati mobilnu pomoć?

Vaša tvrtka bi svakako trebala pružati mobilnu podršku. Primatelji koriste sve više mobilnih uređaja pa je iznimno važno ponuditi pomoć putem mobilnih aplikacija dostupnih na mobilnim uređajima. Zahvaljujući tome razvijate svoju korisničku uslugu i podižete je na višu razinu, što povećava zadovoljstvo kupaca i na taj način utječe na konverziju.

 

Pruža li LiveAgent mobilnu pomoć?

LiveAgent nudi Android aplikaciju koja vam omogućuje da ostanete povezani s ljudima koji posjećuju vašu web stranicu izvan vašeg ureda. Zahvaljujući tome, imate priliku kontaktirati svoje korisnike bilo gdje i ponuditi im stalnu podršku.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo