Što je mobilna pomoć?
Ako korisnici imaju nekih problema ili pitanja, mogu se obratiti korisničkoj podršci tvrtke putem različitih kanala. Ako im je potrebna podrška za iOS ili Android aplikaciju, mogu upotrijebiti mobilnu pomoć. Tako se rješavaju najčešći problemi, nedoumice i upiti.

Frequently Asked Questions
Kako definirati mobilnu pomoć?
Mobilna pomoć je pomoć putem mobilnih kanala. Ako korisnici imaju problem ili pitanja u vezi s funkcioniranjem aplikacije mogu se jednostavno obratiti korisničkoj službi putem mobilnog uređaja. Mobilna podrška potrebna je jer se upotreba mobilnih uređaja povećava u odnosu na korištenje radne površine.
Treba li vaše poduzeće pružati mobilnu pomoć?
Vaša tvrtka bi svakako trebala pružati mobilnu podršku. Primatelji koriste sve više mobilnih uređaja pa je iznimno važno ponuditi pomoć putem mobilnih aplikacija dostupnih na mobilnim uređajima. Zahvaljujući tome razvijate svoju korisničku uslugu i podižete je na višu razinu, što povećava zadovoljstvo kupaca i na taj način utječe na konverziju.
Pruža li LiveAgent mobilnu pomoć?
LiveAgent nudi Android aplikaciju koja vam omogućuje da ostanete povezani s ljudima koji posjećuju vašu web stranicu izvan vašeg ureda. Zahvaljujući tome, imate priliku kontaktirati svoje korisnike bilo gdje i ponuditi im stalnu podršku.
Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika
Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.
Glasovna komunikacija je popularna opcija za ne-tehnička pitanja u korisničkoj podršci. LiveAgent nudi različite mogućnosti uspostave poziva za bolju komunikaciju s klijentima. Također, LiveAgent je cloud-based softver za pozivni centar koji omogućava angažman s klijentima preko svih kanala. Pruža napredne značajke poput IVR-a, zahtjeva za povratni poziv, pametnog preusmjeravanja poziva itd. Nude besplatni probni period od 7 ili 30 dana, registracija je jednostavna i nudi se 14-dnevno besplatno isprobavanje bez potrebe za kreditnom karticom. LiveAgent je ocijenjen kao najbolji softver za podršku klijentima.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."