Što je mobilna pomoć?
Ako korisnici imaju nekih problema ili pitanja, mogu se obratiti korisničkoj podršci tvrtke putem različitih kanala. Ako im je potrebna podrška za iOS ili Android aplikaciju, mogu upotrijebiti mobilnu pomoć. Tako se rješavaju najčešći problemi, nedoumice i upiti.
Frequently Asked Questions
Kako definirati mobilnu pomoć?
Mobilna pomoć je pomoć putem mobilnih kanala. Ako korisnici imaju problem ili pitanja u vezi s funkcioniranjem aplikacije mogu se jednostavno obratiti korisničkoj službi putem mobilnog uređaja. Mobilna podrška potrebna je jer se upotreba mobilnih uređaja povećava u odnosu na korištenje radne površine.
Treba li vaše poduzeće pružati mobilnu pomoć?
Vaša tvrtka bi svakako trebala pružati mobilnu podršku. Primatelji koriste sve više mobilnih uređaja pa je iznimno važno ponuditi pomoć putem mobilnih aplikacija dostupnih na mobilnim uređajima. Zahvaljujući tome razvijate svoju korisničku uslugu i podižete je na višu razinu, što povećava zadovoljstvo kupaca i na taj način utječe na konverziju.
Pruža li LiveAgent mobilnu pomoć?
LiveAgent nudi Android aplikaciju koja vam omogućuje da ostanete povezani s ljudima koji posjećuju vašu web stranicu izvan vašeg ureda. Zahvaljujući tome, imate priliku kontaktirati svoje korisnike bilo gdje i ponuditi im stalnu podršku.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.