Što je mjerenje lojalnosti kupaca?
Mjerenje lojalnosti kupaca je statistika koja ukazuje na lojalnost vaših kupaca. Pokazuje vam koliko je vjerojatno da će kupac preporučiti vaše usluge ili proizvode drugim ljudima. Također vam pomaže u otkrivanju kupaca koji su skloni odljevu.
Analiza mjerenja lojalnosti kupaca obično uključuje niz pitanja za identifikaciju razloga ponašanja vaših korisnika, bilo da oni aktivno promoviraju vaše proizvode ili zaostaju u tome.
Frequently Asked Questions
Što je mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)?
Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS) metrika je za procjenu odanosti kupaca određene tvrtke. To je alternativno mjerilo kad je riječ o povjerenju kupaca. Prema istraživanju Bain & Company, NPS može povećati prihod tvrtke.
Kako izračunati NPS?
Za izračun NPS-a oduzmite postotak kritika od postotka pohvala. Na primjer, ako vam je 50% vaših ispitanika uputilo pohvale, a 20% kritike, tada je rezultat NPS-a 30%. Što je veći postotak, to je bolje za vaše poslovanje.
Možete li izmjeriti NPS u LiveAgentu?
S LiveAgentom možete izmjeriti postotak lojalnosti kupaca. Kao korisnik, imate pristup svim alatima potrebnim za provođenje anketa i mjerenje zadovoljstva korisnika. LiveAgent nudi integraciju s Nicereplyjem. To je potpuno prilagodljiv alat za ispitivanje zadovoljstva kupaca. Pruža razne metode distribucije anketa klijentima.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Kako izraditi program vjernosti kupaca
Programi vjernosti kupaca postali su sastavni dio marketinške strategije gotovo svakog poduzeća. Upoznajte se kako ga izraditi.
Customer loyalty is important for generating revenue as satisfied customers are willing to repeatedly purchase from the same brand. Retaining existing customers is cheaper than acquiring new ones. To improve customer loyalty, businesses should provide products that align with customer expectations and are worth their money. They can also implement simple loyalty programs or create helpful customer communities, such as a Facebook group. Providing excellent customer service is also essential for building loyalty and relationships.