Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)

Što je mjerenje lojalnosti kupaca?

Mjerenje lojalnosti kupaca je statistika koja ukazuje na lojalnost vaših kupaca. Pokazuje vam koliko je vjerojatno da će kupac preporučiti vaše usluge ili proizvode drugim ljudima. Također vam pomaže u otkrivanju kupaca koji su skloni odljevu.

Analiza mjerenja lojalnosti kupaca obično uključuje niz pitanja za identifikaciju razloga ponašanja vaših korisnika, bilo da oni aktivno promoviraju vaše proizvode ili zaostaju u tome.

Frequently asked questions

Što je mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)?

Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS) metrika je za procjenu odanosti kupaca određene tvrtke. To je alternativno mjerilo kad je riječ o povjerenju kupaca. Prema istraživanju Bain & Company, NPS može povećati prihod tvrtke.

 

Kako izračunati NPS?

Za izračun NPS-a oduzmite postotak kritika od postotka pohvala. Na primjer, ako vam je 50% vaših ispitanika uputilo pohvale, a 20% kritike, tada je rezultat NPS-a 30%. Što je veći postotak, to je bolje za vaše poslovanje.

 

Možete li izmjeriti NPS u LiveAgentu?

S LiveAgentom možete izmjeriti postotak lojalnosti kupaca. Kao korisnik, imate pristup svim alatima potrebnim za provođenje anketa i mjerenje zadovoljstva korisnika. LiveAgent nudi integraciju s Nicereplyjem. To je potpuno prilagodljiv alat za ispitivanje zadovoljstva kupaca. Pruža razne metode distribucije anketa klijentima.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo