Menadžer uspjeha kupaca

Što je menadžer uspjeha kupaca?

Menadžer uspjeha kupaca je osoba koja se brine da klijenti ostanu uz tvrtku neprestano pružajući vrijednost. Ovo radno mjesto dolazi u igru nakon faze prodaje. Menadžer uspješnosti klijenta relativno je novo radno mjesto i uglavnom je poznat u SaaS tvrtkama. Štoviše, menadžeri obično pružaju tehničku podršku za poboljšano zadovoljstvo kupaca, zadržavanje i lojalnost.

Što je uspjeh kupaca?

Uspjeh kupaca je poslovna metoda koja klijentima osigurava uspjeh, željene ishode tijekom korištenja vašeg proizvoda ili usluge. “

Što radi menadžer uspjeha kupaca?

Odgovornosti CSM -a uvelike se razlikuju ovisno o tvrtki. Međutim, ova je pozicija pretežno u SaaS -a poslovanju, pa evo nekoliko ključnih odgovornosti;

  • Razvijte strategiju za zadržavanje kupaca
  • Svakodnevno poboljšavajte zadovoljstvo kupaca
  • Pružite tehničku podršku (rješavajte eskalacije)
  • Procijenite žalbe kupaca kako biste poboljšali CX
  • Omogućite isprobavanje proizvoda
  • Promičite prodajne usluge/kampanje
  • Spriječite odustajanja

4 savjeta za zapošljavanje najboljeg menadžera za uspjeh kupaca

Ako tražite menadžera za uspjeh klijenta, morate uzeti u obzir neke stvari prije nego što otvorite poziciju. Kao i kod ostalih radnih mjesta, i ovo treba pomno procijeniti. Ako ne, to može biti skupa pogreška.

Budući kako su kandidati koji se prijavljuju za posao obično doista karizmatični ljudi, možda bče te ih željeti odmah zaposliti. Zašto karizmatičan? Pa, pokušavaju popuniti poziciju koja se bavi odnosima s klijentima, pa im sposobnost utjecaja na ljude može doći prirodno.

Međutim, iako je ova prirodna sposobnost sjajna, trebali biste razmotriti druge aspekte. Evo naša 4 savjeta kako na najbolji način popuniti posao menadžera uspjeha kupaca.

1. Interni ili vanjski menadžer uspjeha kupaca?

Prije nego što otvorite poziciju za posao menadžera uspjeha kupaca, pogledajte oko sebe u svojoj tvrtki. Mnogi predani, vrijedni zaposlenici službe za podršku mogli bi biti upravo pravi kandidati za ovu poziciju. Na kraju, zaposlenik koji već poznaje kulturu tvrtke, proizvod/uslugu i ima odgovarajuće vještine najbolji je izbor. Stoga, prije nego što zaposlite vanjske osobe, pogledajte unutar svoje tvrtke.

2. Kultura poduzeća

Ako ne uspijete pronaći osobu unutar poduzeća koji bi popunio posao voditelja uspjeha kupaca, pobrinite se da se potencijalni zaposlenik uskladi s kulturom vaše tvrtke. Stoga zapišite barem 3 ključna načela kulture svoje tvrtke na koja ćete paziti kod potencijalnog kandidata. Na primjer, menadžer uspjeha kupaca mora biti: asertivan i znatiželjan za učenje.

3. Vještine menadžera za uspjeh kupaca

Traženje menadžera za uspjeh kupaca može se isprva činiti kao težak zadatak. Budući da je ovo relativno nova pozicija na tržištu, donosimo nužne vještine menadžera uspjeha kupaca koje vam mogu olakšati proces selekcije:

  • Izuzetne komunikacijske i društvene vještine
  • Prethodno iskustvo u službi za korisnike/prodaji/podršci
  • Radoznalost i volja za učenjem
  • Organizacijske vještine
  • Timski igrač
  • Znanje MS Office -a
  • Analitičko razmišljanje

4. Budite otvorenog uma

Naš posljednji savjet je ostati otvoren. Koliko god se radno iskustvo menadžera za uspjeh kupaca više cijenilo, nemojte eliminirati kandidate samo na temelju ove činjenice. Mnogo kandidata s pravim vještinama i načinom razmišljanja može vas iznenaditi koliko mogu naučiti u kratkom razdoblju budući da su motivirani i odgovaraju kulturi vaše tvrtke. Gledajte kandidate na globalnoj razini i pokušajte ukloniti sve potencijalne pristranosti.

Kako vas help desk softver može učiniti boljim menadžerom uspjeha kupaca?

Privlačenje kupaca kao i osmišljavanje strategija za lojalnost kupaca svakodnevna je rutina. Dakle, kako help desk softver menadžeru uspjeha korisnika? Prije svega, pozabavimo se help desk-om /softverom za uspjeh korisnika. Help Desk je sustav koji objedinjuje svu vašu komunikaciju s klijentima u jednoj platformi/sučelju.

Ovo višekanalno rješenje kombinira live chat, e-mail, pozive, korisnički portal, SoMe i drugo. Štoviše, pruža vam detaljna izvješća o korisničkoj službi i alate koji vašoj tvrtki mogu pomoći u pružanju najbolje moguće korisničke usluge.

Youtube video:

Help desk značajke koje pomažu menadžerima uspjeha kupaca:

Automatska distribucija ticketa

Automatska distribucija ticketa je značajka koja omogućuje menadžerima uspjeha klijenata da postave željeni način distribucije upita kupaca među agentima.

SLA-ovi

Postavljanje SLA osigurava da predstavnici klijenata pružaju kvalitetnu uslugu korisnicima. Kako? Pa, na primjer, kao upravitelj uspjeha korisnika, možete postaviti prve odgovore kako biste poboljšali zadovoljstvo.

Vremenska pravila

Vremenska pravila mogu spriječiti frustracije kupaca. Nećete zaboraviti upite kupaca i odgovorit ćemo na vrijeme.

E-mail predlošci

Email predlošci izvrstan su dodatak help desku bilo koje službe za korisnike. Može osigurati da čak i novozaposleni profesionalno predstavljaju tvrtku. Tako menadžer uspjeha kupaca može poboljšati CX pružajući kvalitetnu korisničku uslugu.

CRM

Centralizirani CRM može pomoći vašim agentima da brzo dohvate podatke o korisnicima kako bi im učinkovito i djelotvorno pomogli.

Pripremljeni odgovori

Ako se borite poboljšati vremena odgovora radi poboljšanja zadovoljstva korisnika, pripremljeni odgovori spasit će vaš tim za uspjeh kupaca. Ovi unaprijed pripremljeni odgovori mogu uštedjeti vašim agentima puno vremena, osobito kada se bave ponavljajućim upitom. Ne brinite, još uvijek možete prilagoditi poruku prije nego odgovorite kako biste pružili osobno iskustvo.

Razdjeljivanje ticketa

Razdjeljivanje ticketa pomaže vašim agentima u učinkovitijem radu. Pogledajmo primjer. Upit kupaca odnosi se na 2 pitanja. U LiveAgentu možete jednostavno podijeliti ticket u softveru i odmah pružiti pomoć.

Povijest ticketa

Povijest ticketa prethodna je komunikacija s korisnikom. Možete vidjeti sve potrebne detalje o prošlim upitima kupaca, što poboljšava cjelokupno korisničko iskustvo.

Želite li saznati više? Otkrijte sve LiveAgent značajke.

Poslovne koristi:

  • Poboljšan CX
  • Povećana prodaja
  • Veće zadovoljstvo kupaca
  • Učinkoviti agenti službe za korisnike

Improve your customer loyalty with LiveAgent!

LiveAgent offers a 14-day free trial for all subscriptions. Pick one that you prefer and test all the features right away. Don't wait to improve, or your competitor will.

Frequently asked questions

Koliko zarađuje menadžer uspjeha kupaca?

Procijenjena plaća menadžera uspjeha kupaca razlikuje se od zemlje do zemlje. Međutim, gruba procjena za Sjedinjene Države kreće se između 50.000 - 90.000 USD, ovisno o vašem prethodnom radnom iskustvu.

Kako postati uspješan menadžer uspjeha kupaca?

Kako biste postali uspješan menadžer uspjeha kupaca, morate biti predani i disciplinirani kao i na svakom drugom radnom mjestu. Da budemo precizni, morate biti sposobni održavati odnose s klijentima i istodobno upravljati dobrim odnosima interno u tvrtki, na primjer među odjelima. Timski rad bitan je pri radu s klijentima i njihovom zadržavanju. Štoviše, morate imati odgovarajuću tehničku podlogu/znanje za samostalno izvršavanje određenih zadataka, poput analize podataka ili rješavanja tehničkih problema s klijentima.

Koja je razlika između menadžera uspjeha kupaca i account managera?

Menadžer uspjeha kupaca više je zabrinut zbog kreativnih načina zadržavanja kupaca u tvrtki te njihovog usrećenja i zadovoljstva proizvodom. S druge strane, account menadžer više se fokusira na financijske aspekte zadržavanja i zadržavanja kupaca.  

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo