Što je live web chat?
Live web chat je vrsta mrežne komunikacije koja se događa u stvarnom vremenu. Ljudi koji koriste live web chat mogu razmjenjivati tekstualne poruke, fotografije, videozapise, poveznice, GIF-ove i emojije.

Kako mogu dobiti live chat na mojoj web stranici?
Live web chat ne zahtijeva upotrebu dodatnog softvera za chat, pa korisnici stoga ne moraju gubiti vrijeme s instaliranjem bilo koje vrste softvera da bi započeli chat. Live web chat je jednostavan za upotrebu i dostupan svima. Međutim, da biste na svojoj web stranici dobili live chat, morat ćete uložiti u softver za live chat . Da biste saznali više o prednostima upotrebe softvera za live chat, pogledajte ovaj link
Kako mogu kreirati live chat?
Ako želite omogućiti posjetiteljima svoje web stranice da počnu razgovarati s Vašim agentima za podršku, morat ćete postaviti gumb/widget za chat uživo na svoju web stranicu. Pogledajte ovaj korak po korak vodič da biste započeli.
Zašto je live chat važan?
Većina tvrtki danas koristi live web chat kao kanal za trenutnu komunikaciju s korisnicima jer je to brza, učinkovita i isplativa metoda za pretvaranje posjetitelja web stranice u korisnike koji plaćaju.
Koje su prednosti live chata?
Ne samo da tvrtke vole koristiti live web chat, već to vole i korisnici! Korisnici vole koristiti live chat jer će im se na njihova pitanja odgovoriti dosta brže nego ako su nazvali ili poslali e-poštu Vašoj tvrtki. Stoga je glavna prednost live chata brzina i učinkovitost korisničke usluge. Ako Vam treba dodatna pomoć za poboljšanje korisničke usluge, razmislite o ulaganju u a softver pomoćne službe
Frequently asked questions
Što znači live web chat?
Web chat je softver koji posjetiteljima web stranica tvrtke omogućuje brzu komunikaciju s timom za podršku. Pogodan je kako za tvrtku koja lako može implementirati chat na svojoj web stranici, tako i za korisnike kako bi i oni to lako učinili. Ne morate koristiti dodatni softver za preuzimanje da biste omogućili live web chat - sve se odvija na web stranici, tako da je web preglednik dovoljan.
Koje su vrste live web chata?
Postoje tri glavne vrste live web chata. Prva je informativni chat koji pripada najosnovnijem tipu. Njegova svrha je pružanje informacija i odgovaranje na pitanja posjetitelja web stranice. Druga vrsta je prodajni chat u kojem korisnik može dobiti preporuku za proizvod. Agenti bi tada trebaliposjedovati karakteristike znanja i vještina prodaje. Posljednja vrsta chata je korisnička usluga, tj. temelji se na pomaganju korisnicima oko njihovih problema vezanih za kupnju proizvoda ili sa samim proizvodom i uslugom.
Možete li koristiti live web chat pomoću LiveAgent-a?
Uz LiveAgent možete koristiti live internet chat. Zahvaljujući tome, klijenti mogu kontaktirati agente u stvarnom vremenu i dobiti odgovor na svoje pitanje. LiveAgent Live Chat se može slobodno konfigurirati i također ima mogućnost prijenosa podataka koje omogućavaju korisniku bolju vizualizaciju problema.
Expert note
Live chat je učinkovit kanal za komunikaciju s korisnicima u stvarnom vremenu. Poboljšava korisničko iskustvo i povećava prodaju. Preferiraju ga korisnici u dobi od 18-34, ali i oni stariji.

LiveAgent nudi besplatni online live chat softver s brzim odgovorom i prilagodbom jezika, te besplatan sustav prodaje tiketa s univerzalnom poštanskom poštom za primatelje, pozivnim centrom i korisničkim portalom. Online chat je ključan za zadovoljstvo i zadržavanje korisnika te je važan kanal za korisničku podršku. LiveAgent nudi razne dizajne gumbova za chat i omogućava usidrenje prozora za chat uživo.
Live chat bonton za korisničku podršku
Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.
GPTSummarizer can produce various responses to customer inquiries, such as apologies, transfers to different departments, and alternative solutions. They can also thank customers for using their chat service and offer assistance for future inquiries. If the customer does not respond, GPTSummarizer is unable to continue the conversation.