Što je light agent?
Light agent je ograničena uloga agenta koju možete dodijeliti ograničenom broju svojih agenata. Light agentima je dopušteno izvoditi samo određene radnje, poput pregleda karata i izvještaja, stvaranja tema na forumima samo za agente ili dodavanja privatnih komentara kartama unutar svojih grupa. Međutim, light agenti ne smiju uređivati karte i karte im ne smiju biti dodijeljene.
Ova uloga nije dostupna u LiveAgentu
Frequently Asked Questions
Što je light agent?
Light agent je agent s ograničenim sposobnostima. Oni se mogu informirati o kartama i mogu pomoći ako je potrebno dodavanjem privatnih komentara na kartu. Komentari takvih agenata su privatni.
Koja je uloga light agenta?
Light agent je ograničena uloga agenta koja se može dodijeliti ograničenom broju agenata. Oni mogu obavljati samo određene aktivnosti i, prije svega, imaju pomoćnu funkciju. Međutim, oni ne mogu uređivati karte niti im karte mogu biti dodijeljene.
Možete li naći light agente u LiveAgent-u?
Uloga light agenta nije dostupna u LiveAgentu. Uloge koje možete koristiti su uloge agenta, administratora i vlasnika.
Expert note
Light agent je ograničena uloga agenta u korisničkoj podršci koja omogućuje samo određene aktivnosti poput pregleda karata i dodavanja privatnih komentara kartama.

Kako dodati agente u LiveAgent
LiveAgent-ova značajka upravljanja agentima optimizira korisničku podršku omogućavajući jednostavnu konfiguraciju email obavijesti i praćenje izvedbe agenata.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.
LiveAgent is a communication tool for customers, with features such as automatic ticket assignment and emotional engagement for agents. It offers a free 14-day trial and options for customer support, data transfer, and status updates. Other features include integrations with VoIP partners and affiliate programs. The company has won awards and certificates, and offers resources such as a blog, dictionary, and webinars. Sales contacts and a newsletter are also available. Quality Unit owns all rights to LiveAgent.