Što je kontekstualna pomoć?
LiveAgent nudi widgete za pretraživanje koji se mogu ugraditi na vašu web stranicu uz kontekstualnu pomoć. Kontekstualna pomoć automatski predlaže članke iz baze znanja na temelju ključnih riječi koje počnete upisivati. To doista podiže korisničko iskustvo, a može i smanjiti količinu novih dostavljenih karata.
Frequently Asked Questions
Što je kontekstualna pomoć?
Kontekstualna pomoć pruža pomoć u određenoj točki u stanju softvera točno u situaciji koja se odnosi na to stanje. Točnije, to znači da takva pomoć sadrži samo najnužnije informacije koje su klijentu potrebne kako bi prevladao svoj problem. Takva pomoć ugrađena je izravno u sučelje.
Kako funkcionira kontekstualna pomoć?
Kontekstualna pomoć obično radi na takav način da sustav može sugerirati korisniku koje članke ili drugi sadržaj treba znati, prepoznajući URL web stranice na kojoj se korisnik nalazi. Ovo su najbolji prijedlozi koji bi trebali pomoći klijentu u rješavanju problema.
Omogućuje li LiveAgent kontekstualnu pomoć?
LiveAgent nudi widgete za pretraživanje koje možete ugraditi bilo gdje na svojoj web lokaciji. To omogućuje klijentu da dobije kontekstualnu pomoć. Sustav automatski predlaže članke iz baze znanja u kojima možete pronaći informacije o određenoj temi, na temelju unesenih ključnih riječi.
Expert’s note
Kontekstualna pomoć je praktična podrška koja korisniku pruža samo najvažnije informacije za prevladavanje problema. Nudi se putem widgeta za pretraživanje s automatskim prijedlozima.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.