Komplimenti

Što su komplimenti?

Pritužbe i komplimenti izvrstan su način za iskazivanje osjećaja prema tvrtki, proizvodima ili uslugama. Komplimenti su suprotno od pritužbi. Dobivanje komplimenata od kupaca motivira osoblje korisničke podrške, menadžere i pokazuje kako je kupac bio zaista zadovoljan. No potrebno je stalno ažurirati vještine, tehnologiju, znanje.

LiveAgent's compliments rankings

Frequently asked questions

Što su komplimenti?

Komplimenti su pohvale kupaca koje tvrtka može dobiti kada je kupac zadovoljan, na primjer, uslugom za korisnike. Ako je vaša usluga vrhunska, vrlo je vjerojatno kako će korisnici ostaviti pohvale. Ovo su najbolje povratne informacije od vaših klijenata.

Kako kupci mogu dati komplimente?

Klijenti mogu imati nekoliko načina davanja komplimenata. Ovisno o komunikacijskim kanalima kojima tvrtka upravlja, kupac može, na primjer, ostaviti recenziju na Googleu ili na Facebooku, napisati e-mail izravno u službu za korisnike, pisati u chatu ili telefonom.

Kako bi agent za korisničku podršku trebao reagirati na komplimente?

Dobar odgovor na kompliment je prvenstveno zahvaliti se klijentu. Ovo je prvi korak u pokazivanju klijentu kako ga još više cijenite. Također možete razmisliti želite li takvom kupcu ponuditi popust, poklon ili trajnu vrijednost

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo