Što su komplimenti?
Pritužbe i komplimenti izvrstan su način za iskazivanje osjećaja prema tvrtki, proizvodima ili uslugama. Komplimenti su suprotno od pritužbi. Dobivanje komplimenata od kupaca motivira osoblje korisničke podrške, menadžere i pokazuje kako je kupac bio zaista zadovoljan. No potrebno je stalno ažurirati vještine, tehnologiju, znanje.

Frequently asked questions
Što su komplimenti?
Komplimenti su pohvale kupaca koje tvrtka može dobiti kada je kupac zadovoljan, na primjer, uslugom za korisnike. Ako je vaša usluga vrhunska, vrlo je vjerojatno kako će korisnici ostaviti pohvale. Ovo su najbolje povratne informacije od vaših klijenata.
Kako kupci mogu dati komplimente?
Klijenti mogu imati nekoliko načina davanja komplimenata. Ovisno o komunikacijskim kanalima kojima tvrtka upravlja, kupac može, na primjer, ostaviti recenziju na Googleu ili na Facebooku, napisati e-mail izravno u službu za korisnike, pisati u chatu ili telefonom.
Kako bi agent za korisničku podršku trebao reagirati na komplimente?
Dobar odgovor na kompliment je prvenstveno zahvaliti se klijentu. Ovo je prvi korak u pokazivanju klijentu kako ga još više cijenite. Također možete razmisliti želite li takvom kupcu ponuditi popust, poklon ili trajnu vrijednost
Expert note
<p>Dobivanje komplimenata od kupaca motivira osoblje korisničke podrške, menadžere i pokazuje kako je kupac bio zaista zadovoljan.</p>

Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.