Što su izlazne prodaje?
To je dio prodajnog ciklusa kada kompanije predstavljaju svoje proizvode ili usluge svojim potencijalnim klijentima. To se može raditi koristeći cold calling, cold emailove ili prodaju putem društvenih mreža. Potencijalne klijente obično kontaktiraju prodajni predstavnici.
Primarni cilj izlaznih prodaja je generiranje novih potencijalnih klijenata za vaše poduzeće.
Glavna razlika dolaznih i izlaznih prodaja je u načinu na koji kompanija privlači potencijalne klijente. Kao što smo već objasnili, izlazne prodaje uključuju prodajne predstavnike koji kontaktiraju potencijalne klijente. Dolazne prodaje se oslanjaju na marketing putem sadržaja, marketing putem društvenih medija i SEO. Drugim riječima, dolazne prodaje ovise od toga je li potencijalni klijent već upoznat s vašim brendom – dolazni potencijalni klijenti.
Ako želite maksimizirati generiranje vaših potencijalnih klijenata, možete kombinirati oba pristupa. Možete prvo koristiti dolazne strategije kao što je marketing putem sadržaja i onda ih popratiti uvođenjem tehnika izlazne prodaje kao što je kontakt putem društvenih medija.
Koraci procesa izlaznih prodaja
identificirajte potencijalne klijente – Obavite istraživanje tržišta i izradite profil idealnog kupca.
generiranje potencijalnih klijenata – To možete učiniti koristeći softver za odlazne prodaje, outsourcing korištenjem vanjske kompanije koja generira potencijalne klijente za vas, kupovinom baze podataka ili ručnim generiranjem potencijalnih klijenata
kvalifikacija potencijalnih klijenata – Odlučite koji od potencijalnih klijenata odgovaraju vašim proizvodima ili uslugama.
prodajni poziv – Ovo je vrijeme kada vaši prodajni predstavnici predstavljaju vaše proizvode i usluge.
zaključivanje posla – Trebali biste imati sklopljen posao i novu mušteriju.
popratne radnje – Ovo je vrlo vrijedan korak kada su u pitanju izgradnja snažnih odnosa s vašim klijentima.
Kako povećati izlazne prodaje u kontakt centru?
Pogledajmo neke strategije koje vam mogu pomoći povećati vašu prodaju i prihod korištenjem taktika za izlazne prodaje.
Odredite kriterij za potencijalne klijente
Budite što detaljniji pri kreiranju profila idealnog klijenta. Jasno naznačite vaše ciljano tržište i mapirajte njihovo klijentsko putovanje.
Navedite svoje ciljeve
Kada su u pitanju kontakt centri, KPI su vaši najbolji prijatelji. Pobrinite se da imate jasne ciljeve koje želite postići u okvirima vašeg budžeta.
Kreirajte plan za kontaktiranje
Odredite tijek rada koji vaši prodajni predstavnici trebaju slijediti kada je u pitanju kontakt novih potencijalnih klijenata.
Angažirajte potencijalne klijente
Email marketing je vrijedna i vrlo štedljiva metoda angažiranja. Također razmislite o korištenju live chata. Možete koristiti LiveAgent live chat značajku za besprijekornu integraciju s vašom web stranicom.
Prikupite podatke
Što više znate o vašim potencijalnim klijentima, to bolje za vaše poslovanje. Uz dobre uvide, možete razviti precizno ciljane kampanje koje će pomoći u pretvorbi potencijalnih u prave klijente.
Analizirajte
Nemojte podcijeniti važnost analize izvješća i mjerenja metrika kontakt centra.

Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Pogledajte video o izlaznim prodajama
Izlazne prodaje i LiveAgent help desk softver mogu biti izuzetno korisni za bilo koje moderno poduzeće. Izlazne prodaje pomažu poduzećima da dospiju do novih potencijalnih klijenata putem poziva, poruka ili emaila. LiveAgent help desk softver je osmišljen kako bi olakšao upravljanje upitima klijenata, pružajući bolju korisničku podršku i bolje korisničko iskustvo. S pomoću ova dva alata poslovnim subjektima je omogućeno da dospiju do ciljane publike i pruže bolju korisničku uslugu kako bi održali uspješno poslovanje.
Topics
- Izlazna prodaja
- Idejni profil kupca
- Metode izlazne prodaje
Video summary
U ovom videu ćete naučiti što je to izlazna prodaja, kako ona funkcionira i kako je možete koristiti kako biste generirali više sastanaka i prodaje za svoje poslovanje. Izlazna prodaja je kada prodavač započinje razgovor s potencijalnim klijentom kako bi saznao jesu li zainteresirani za kupnju proizvoda i usluga. Glavni razlog zašto je izlazna prodaja važna je taj što možete imati izvanredan proizvod ili uslugu, ali ako nitko ne zna tko ste ili zašto bi trebali kupiti od vas, neće vas ni kupiti. Izlazna prodaja može se provoditi putem različitih kanala kao što su slanje hladnih e-mailova, dodavanje ljudi na LinkedIn i slanje poruka, ili čak hladno pozivanje. Da biste uspješno provodili izlaznu prodaju, morate razumjeti svoj idealni profil kupca i ciljati određenu industriju s određenom svrhom upotrebe. Također je važno shvatiti kakve probleme vaš idealni kupac vjerojatno ima i kako ih možete riješiti. Kako biste započeli izlaznu prodaju, trebate napraviti popis ljudi kojima želite doseći te pronaći metodu komunikacije koja funkcionira u vašoj industriji. Također je važno provesti niz dodirnih točaka kako biste povećali šanse za komunikaciju s potencijalnim kupcima.
Frequently asked questions
Što znači proces izlazne prodaje?
Izlazne prodaje su proces u kojem kompanije - obično prodajni predstavnici - kontaktiraju potencijalne klijente i nastoje ih uvjeriti. Oslanjaju se na strategije kao što je cold calling, cold emailovi i slično. Izlazne prodaje mogu biti korištene od B2B, kao i od B2C poduzeća.
Zašto su izlazne prodaje važne?
One imaju odličan potencijal za stvaranje potencijalnih klijenata za vaše proizvode i usluge. Na taj način one mogu imati odličan ROI koji poboljšava prihod vašeg poduzeća.
Koliko su teške izlazne prodaje?
Kompleksnost vaše kampanje izlaznih prodaja najviše ovisi o vašoj kompaniji i drugim prodajnim i marketinškim naporima.
Koje su glavne aktivnosti izlaznih prodaja?
Glavni stadiji izlaznih prodaja su identifikacija potencijalnih klijenata, generiranje, kvalifikacija potencijalnih klijenata, prodajni napor, zaključivanje dogovora i popratna komunikacija poslije prodaje.
Koje su najvažnije metrike izlaznih prodaja?
Oni najvažniji se mogu podijeliti u dvije glavne kategorije: metrike lijevka i metrike angažmana. Koje komponente ovih metrika ćete mjeriti ovisi uglavnom od vaših poslovnih procesa i marketinških i prodajnih napora.
Kako kreirati tim za izlazne prodaje?
Bilo koji prodajni tim koji trenirate za procese izlaznih prodaja se može smatrati timom za izlazne prodaje. Međutim, kako bi osigurali da imaju najbolje rezultate, trebate razviti tijek rada koji definira stupnjeve izlaznih prodajnih procesa i što vaši prodajni predstavnici trebaju pokriti na svakom koraku.
Expert note
<p>Izlazne prodaje su dio prodajnog ciklusa koje uključuju kontaktiranje potencijalnih klijenata putem cold callinga, cold emailova ili društvenih mreža. Cilj im je generiranje novih potencijalnih klijenata za vaše poduzeće.</p>

Prijedlozi vrijednosti: Kreirajte proizvod koji će ljudi zapravo kupovati
Poboljšajte korisničku podršku dodavanjem live chata u OpenCart web trgovinu. LiveAgent omogućava brze odgovore i personaliziranu podršku.
Kako usmeni marketing zapravo radi
Usmeni marketing (WOMM) koristi preporuke pojedinaca koje dijele dojmove o brendu, uz povjerenje i vjerodostojnost, društveni dokaz i povezanost putem društvenih medija.