Što su izlazne prodaje?
To je dio prodajnog ciklusa kada kompanije predstavljaju svoje proizvode ili usluge svojim potencijalnim klijentima. To se može raditi koristeći cold calling, cold emailove ili prodaju putem društvenih mreža. Potencijalne klijente obično kontaktiraju prodajni predstavnici.
Primarni cilj izlaznih prodaja je generiranje novih potencijalnih klijenata za vaše poduzeće.
Glavna razlika dolaznih i izlaznih prodaja je u načinu na koji kompanija privlači potencijalne klijente. Kao što smo već objasnili, izlazne prodaje uključuju prodajne predstavnike koji kontaktiraju potencijalne klijente. Dolazne prodaje se oslanjaju na marketing putem sadržaja, marketing putem društvenih medija i SEO. Drugim riječima, dolazne prodaje ovise od toga je li potencijalni klijent već upoznat s vašim brendom – dolazni potencijalni klijenti.
Ako želite maksimizirati generiranje vaših potencijalnih klijenata, možete kombinirati oba pristupa. Možete prvo koristiti dolazne strategije kao što je marketing putem sadržaja i onda ih popratiti uvođenjem tehnika izlazne prodaje kao što je kontakt putem društvenih medija.
Koraci procesa izlaznih prodaja
identificirajte potencijalne klijente – Izvršite istraživanje tržišta i kreirajte profil idealnog klijenta.
generiranje potencijalnih klijenata – To možete učiniti koristeći softver za izlazne prodaje, outsourcanjem neke druge kompanije da generira potencijalne klijente za vas, kupovinom baze podataka ili pojedinačnim generiranjem potencijalnih klijenata.
kvalifikacije potencijalnih klijenata – Odlučite koji potencijalni klijenti su dobar izbor za vaše proizvode ili usluge.
prodajni pozivi – To je vrijeme u kojem vaši prodajni predstavnici predstavljaju vaše proizvode i usluge.
sklapanje dogovora – Trebali biste imati sklopljen dogovor i novu mušteriju.
popratne radnje – Ovo je važan korak kada je u pitanju gradnja snažnih veza s vašim klijentima.
Kako povećati izlazne prodaje u kontakt centru?
Pogledajmo neke strategije koje vam mogu pomoći povećati vašu prodaju i prihod korištenjem taktika za izlazne prodaje.
Odredite kriterij za potencijalne klijente
Budite što detaljniji pri kreiranju profila idealnog klijenta. Jasno naznačite vaše ciljano tržište i mapirajte njihovo klijentsko putovanje.
Navedite svoje ciljeve
Kada su u pitanju kontakt centri, KPI su vaši najbolji prijatelji. Pobrinite se da imate jasne ciljeve koje želite postići u okvirima vašeg budžeta.
Kreirajte plan za kontaktiranje
Odredite tijek rada koji vaši prodajni predstavnici trebaju slijediti kada je u pitanju kontakt novih potencijalnih klijenata.
Angažirajte potencijalne klijente
Email marketing je vrijedna i vrlo štedljiva metoda angažiranja. Također razmislite o korištenju live chata. Možete koristiti LiveAgent live chat značajku za besprijekornu integraciju s vašom web stranicom.
Prikupite podatke
Što više znate o vašim potencijalnim klijentima, to bolje za vaše poslovanje. Uz dobre uvide, možete razviti precizno ciljane kampanje koje će pomoći u pretvorbi potencijalnih u prave klijente.
Analizirajte
Nemojte podcijeniti važnost analize izvješća i mjerenja metrika kontakt centra.
Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Frequently asked questions
Što znači proces izlazne prodaje?
Izlazne prodaje su proces u kojem kompanije - obično prodajni predstavnici - kontaktiraju potencijalne klijente i nastoje ih uvjeriti. Oslanjaju se na strategije kao što je cold calling, cold emailovi i slično. Izlazne prodaje mogu biti korištene od B2B, kao i od B2C poduzeća.
Zašto su izlazne prodaje važne?
One imaju odličan potencijal za stvaranje potencijalnih klijenata za vaše proizvode i usluge. Na taj način one mogu imati odličan ROI koji poboljšava prihod vašeg poduzeća.
Koliko su teške izlazne prodaje?
Kompleksnost vaše kampanje izlaznih prodaja najviše ovisi o vašoj kompaniji i drugim prodajnim i marketinškim naporima.
Koje su glavne aktivnosti izlaznih prodaja?
Glavni stadiji izlaznih prodaja su identifikacija potencijalnih klijenata, generiranje, kvalifikacija potencijalnih klijenata, prodajni napor, zaključivanje dogovora i popratna komunikacija poslije prodaje.
Koje su najvažnije metrike izlaznih prodaja?
Oni najvažniji se mogu podijeliti u dvije glavne kategorije: metrike lijevka i metrike angažmana. Koje komponente ovih metrika ćete mjeriti ovisi uglavnom od vaših poslovnih procesa i marketinških i prodajnih napora.
Kako kreirati tim za izlazne prodaje?
Bilo koji prodajni tim koji trenirate za procese izlaznih prodaja se može smatrati timom za izlazne prodaje. Međutim, kako bi osigurali da imaju najbolje rezultate, trebate razviti tijek rada koji definira stupnjeve izlaznih prodajnih procesa i što vaši prodajni predstavnici trebaju pokriti na svakom koraku.