Što je ITIL
ITIL, također poznata kao Knjižnica infrastrukture informacijske tehnologije (Information Technology Infrastructure Library), zbirka je smjernica i najboljih praksi za planiranje i pružanje upravljanja IT uslugama (ITSM). Uključuje procese, zadatke i informacije koji se mogu koristiti za stvaranje integracije sa strategijom kompanije i za postizanje velike vrijednosti. Pomaže kompanijama u upravljanju rizicima, izgradnji jakih odnosa s kupcima, poboljšanju učinkovitosti, poboljšanju konkurentnosti, smanjenju troškova i mnogo više. Također se koristi za mjerenje poboljšanja.
Frequently Asked Questions
Što znači ITIL?
ITIL ili Information Technology Infrastructure Library (Knjižnica infrastrukture informacijske tehnologije), skup je detaljnih praksi upravljanja IT uslugama koje su usmjerene na usklađivanje IT usluga s poslovnim potrebama. ITIL opisuje procese i postupke koji nisu specifični za organizaciju ili tehnologiju, ali ih organizacija može koristiti za provedbu svoje strategije, pružanje vrijednosti i održavanje minimalne razine kompetencije.
Kojih je 5 faza ITIL-a?
Pet faza ITIL-a je strategija usluge, dizajn usluge, promjena usluge, rad usluge i neprekidno poboljšanje usluge. Cilj strategije je donijeti odluku o strategiji korisničke usluge. Cilj projekta je dizajniranje novih IT usluga. Promjena je stvaranje i primjena IT usluga. Rad se odnosi na osiguravanje efektivnog i djelotvornog pružanja IT usluga. S druge strane, kontinuirano poboljšanje usluga je upotreba metoda upravljanja kvalitetom za učenje iz prethodnih uspjeha i neuspjeha.
Za što se koristi ITIL?
ITIL može donijeti koristi bilo kojoj organizaciji koja korisnicima pruža IT uslugu ili proizvod. Primarno se koristi u raznim vrstama poduzeća, od strane vlasti, sveučilišta i nevladinih organizacija. ITIL nije standard, već skup najboljih praksi, koji mogu pomoći u smanjenju troškova optimiziranjem upotrebe resursa, boljim pružanjem usluga i zadovoljstvom kupaca, kao i jačim podudaranjem IT-a i poslovnih grupa.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!